Nytt rom |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Nytt rom |
10.04.07 - 16:52
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 859 Ble medlem: 30.03.2007 Bruker nr.: 36 094 |
Hei! Jeg skal få nytt soverom, og lurer på om dere har noen ideer til hvordan det skal se ut! Da kan dere fylle ut denne listen:
FARGER _________ Vegger: Tak: Gulv: Pyntetingene: --- PYNT Sengeteppe: Gardiner: Noe annet pyntegreier: Lamper?: --- STIL Gothic: Jentete: Årstidsinspirert: Annen stil?: //Helene som får nytt rom |
|
|
|
24.05.07 - 21:53
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 9 482 Ble medlem: 10.10.2004 Bruker nr.: 20 559 |
Goth-/punkstil hadde vært morro. Du trenger egentlig ikke noen farge på vegger, tak og gulv, for de skal være tapetsert av System of a Down- og Nirvanaplakater =) Hah. Også må du ha mange kroker på veggen til å henger smykker og truser:p og sånt på =D
|
|
|
|
24.05.07 - 22:08
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 10 589 Ble medlem: 14.02.2005 Bruker nr.: 23 430 |
Gjør som jeg foreslo for venninna mi som klaget over det kjedelig rommet sitt; ha veggene (fire vegger, sikkert) i hver sin farge. Signalrosa, knæsjoransj, knæsjgrønn og knæsjgul.. Og gulv og tak kan du sikkert ha sånne firkanter med alle fire fargene, eller noe ^^ Haha, nei.
|
|
|
|
25.05.07 - 15:21
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 859 Ble medlem: 30.03.2007 Bruker nr.: 36 094 |
Hah, syke forslag.
|
|
|
|
26.05.07 - 22:09
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 9 482 Ble medlem: 10.10.2004 Bruker nr.: 20 559 |
Sjakkrutete gulv, tak og vegger
|
|
|
|
26.05.07 - 22:21
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 852 Ble medlem: 12.05.2007 Bruker nr.: 36 546 |
Sitat Opprinnelig skrevet av LadyDiablo
Sjakkrutete gulv, tak og vegger Hadde blitt svimmel. :b |
|
|
|
26.05.07 - 22:25
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av Magnuspus
Hadde blitt svimmel. :b Ah, ny idè! Hypnotiserende spiraler.. Som får deg til å sove d: |
|
|
|
27.05.07 - 12:16
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 10 000 Ble medlem: 16.05.2004 Bruker nr.: 18 237 |
FARGER
_________ Vegger: Sånn lyselyseblå.. Tak: Planker som er malt hvitt Gulv: Vegg til vegg teppe :b Pyntetingene: Masse sånn surfeinspirerte ting, du kan evt henge opp surfebrett på vegger & tak.. --- PYNT Sengeteppe: Suuurfegreier : D Gardiner: Persienner! Noe annet pyntegreier: ... Lamper?: Sånn downlight-greie er finest :b --- STIL Gothic: Nei Jentete: Nei Årstidsinspirert: Nei Annen stil?: Sånn surferting : D |
|
|
|
27.05.07 - 13:04
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 852 Ble medlem: 12.05.2007 Bruker nr.: 36 546 |
Sitat Opprinnelig skrevet av LadyDiablo
Ah, ny idè! Hypnotiserende spiraler.. Som får deg til å sove d: Eller dø? |
|
|
|
27.05.07 - 15:09
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 8 823 Ble medlem: 07.11.2004 Bruker nr.: 21 046 |
jja surfestil er fint:D
_________ Vegger: kremgule Tak: hvitt Gulv: mørk parkett Pyntetingene: collage. av masse bilder du har laget selv. i a3 osv. svart hvitt bilder av ting du liker. --- PYNT Sengeteppe: sier også surfegreier der.. ^^ med hvitt teppe over? Gardiner: persienner, og kanskje noen hvite gardiner Noe annet pyntegreier: puter i masse fassonger, og farger som passer til andre pyntegreier. fine farger sammer er fek: limegrønn, hvit og brunt. Lamper? sier downlight her og jeg. og sånne store lamper som står på gulbet i et slags papir(?) rundt --- STIL Gothic: Nei Jentete: Nei Årstidsinspirert: Nei Annen stil?: kosli stil:P |
|
|
|
27.05.07 - 22:19
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Banned by Moderators Innlegg: 843 Ble medlem: 06.12.2006 Bruker nr.: 34 398 |
FARGER
_________ Vegger: Lyserosa? ^^ Tak:Hvitt Gulv:Hvitt gulv? tre gulv? ^^ Pyntetingene: Noe som matcher liksom. --- PYNT Sengeteppe: Kaanskje. Hvitt og rosa? xD Gardiner:Hvite Noe annet pyntegreier: Noe som matcher. Lol . ;p Lamper?: --- STIL Gothic: Jentete:JAA! Årstidsinspirert: Annen stil?: |
|
|
|
13.06.07 - 20:39
|
|
|
Har bestemt meg. Thanx f0r forslagan.
Vegger: Creme/caffe latte Tak: kritthvitt Gulv: mørk mahognybrunt Sengeteppe: Noe sånt brunt Gardiner: creme Noe annet pyntegreier: brune fløyelsputer og bilder med blader i eller noe sånt som høstblader, blomster ovs som er tørket. Lamper?: brune firkantige eller lys. Annen stil?: Brunt og creme... cafe-aktig. |
|
|
|
13.06.07 - 22:37
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Banned by Moderators Innlegg: 843 Ble medlem: 06.12.2006 Bruker nr.: 34 398 |
[QUOTE]Opprinnelig skrevet av Smurfeline
Har bestemt meg. Thanx f0r forslagan. Vegger: Creme/caffe latte Tak: kritthvitt Gulv: mørk mahognybrunt Sengeteppe: Noe sånt brunt Gardiner: creme Noe annet pyntegreier: brune fløyelsputer og bilder med blader i eller noe sånt som høstblader, blomster ovs som er tørket. Lamper?: brune firkantige eller lys. Annen stil?: Brunt og creme... cafe-aktig. [/QUOTE]Det hørtes veeldig fint ut ! Sånn her er mitt rom ( Veldig stygt, mamma og kjæresten hennes bestemte alt) Vegger: Lyyysebrunt Tak: hvitt Gulv: brun parkett Sengeteppe: hvitt med noe mørkeblått og grønbt mønster.. Gardiner: Oransje (De valgte jeg selv, men fant ut at de ikke passet til rommet mitt etter en stund .. =p) Noe annet pyntegreier: Ehm, egentlig ingenting ? Lamper?: Stygge lamper Annen stil?: Brunt og creme... cafe-aktig. [/B][/QUOTE]Det hørtes veeldig fint ut ! |
|
|
|
13.06.07 - 22:42
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 523 Ble medlem: 21.04.2004 Bruker nr.: 17 679 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Smurfeline
Har bestemt meg. Thanx f0r forslagan. Vegger: Creme/caffe latte Tak: kritthvitt Gulv: mørk mahognybrunt Sengeteppe: Noe sånt brunt Gardiner: creme Noe annet pyntegreier: brune fløyelsputer og bilder med blader i eller noe sånt som høstblader, blomster ovs som er tørket. Lamper?: brune firkantige eller lys. Annen stil?: Brunt og creme... cafe-aktig. Det hørtes fint ut Jeg pusset også opp rommet mitt for ikke så lenge siden, og jeg fikk bestemme selv ^^ Mitt er sånn: Vegger: Helt lyse, nesten hvite. På tapeten er det mønster av puslebrikker. Det høres sikkert kjempeteit ut, men jeg synes det er kult ^^ Tak: Likt som veggene, det er skråtak. Gulv: Mørkebrunt tregulv med et rødskjær i. Sengeteppe: Har ikke d: Gardiner: Helt enkle lyse rullegardiner. Har dem bare nede om natten for å stenge ute lys. Noe annet pyntegreier: Ikke noe spesielt.. Lamper: En liten lampe borte ved sengen, og en helt enkel spotlight-greie i taket. |
|
|
|
14.06.07 - 14:57
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 8 823 Ble medlem: 07.11.2004 Bruker nr.: 21 046 |
fiksa litt i fjor jeg ^^
Mitt er sånn: Vegger: halvparten av rommet er hvitt, og andre er en slags orange. Tak: hvitt, og har på ene siden skråtak i tre liksom. Gulv: lys parkett Sengeteppe: bruker et 'mink'teppeting over dyna Gardiner: persienner Noe annet pyntegreier: ser på det som pynt jeg.. hvitt klesskap bortover en vegg, hvitt tvbord med hyller + tv, som skal byttes ut med flatskjerm (må bare få litt penger), hvit hylle med ting i, + piano og kosligstol. og så har jeg laget bilder selv og klipt ut surfebilder, og tatt vare på merkelapper fra klær og puttet det i rammer, og den ene veggen er full av sånne bilder. Lamper: rød lampe på nattbordet, stålampe ved piano, og spotlight i taket, + en stor oransjegul lampe |
|
|
|
14.06.07 - 16:23
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 6 749 Ble medlem: 22.06.2005 Bruker nr.: 25 951 |
Folk kan jo poste bilder av rommet sitt?
jeg må bare rydde litt først .. |
|
|
|
16.06.07 - 23:38
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 783 Ble medlem: 23.02.2007 Bruker nr.: 35 608 |
her e mit forslag:)
Vegger:tapet med nakene damer og menn xD gulv:skjak rutete men bilder av per ciljan fra RBK Tak:spiraler Pynt:det du liker som bilder av hp blomster og mye mer Lampe:bilde av kiri xD |
|
|
|
23.06.07 - 17:41
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av lisa97
her e mit forslag:) Vegger:tapet med nakene damer og menn xD gulv:skjak rutete men bilder av per ciljan fra RBK Tak:spiraler Pynt:det du liker som bilder av hp blomster og mye mer Lampe:bilde av kiri xD What the ??? Tror jeg må ha en sakkosekk eller godstol inne på rommet.. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 22.05.13 - 10:54 |
|