Om dette forumet. |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Om dette forumet. |
23.01.07 - 13:13
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 6 Ble medlem: 10.09.2003 Bruker nr.: 13 491 |
Jeg syns ikke dette forumet er så godt lagt opp, for å si det med en gang. Dette er mitt forslag til ny foruminndeling (for hele nrk) med underkategorier og det hele.
TV --> NRK1 --> NRK2 Radio -->P1 --->Lokalradio --->Diskuter musikken --->Diskuter programmene -->P2 --->Diskuter musikken --->Diskuter programmene -->P3 --->Diskuter musikken --->Diskuter programmene osv osv, samme kategorier for de andre kanalene, kanskje egne forum for kanaler som kun er tilgjengelige på nettet og DAB. Har dere vurdert å legge opp forumet anderledes? Jeg syns det blir så tungvindt å måtte gå inn på et enkelt program for så å diskutere det. Mange av programmene som går nå er ikke engang i oversikten. my two cents tim |
|
|
|
24.01.07 - 23:37
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 6 Ble medlem: 03.09.2005 Bruker nr.: 26 839 |
JA! Dette forumet trenger en seriøs oppussing. Det innbyr ikke akkurat til debatt sånn som det er nå. Halvparten av programmene som har egne forum finnes jo ikke lenger!
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 25.05.13 - 12:16 |
|