Jump to content

Photo

Hva kan vi forvente oss i Bodø?

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 fan

fan

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 503 posts

Posted 21 January 2007 - 04:03 PM

Hvordan tror du kvaliteten på sangene i Bodø er? Jeg er spent på fru Schanke sin låt. Håper det er skikkelig bra latinolåt!Også håper jeg at Hazen har en bra rockelåt og at Dusty har en god låt! Men etter denne første semifinalen vet jeg ikke helt hva man skal forvente....

#2 HYSTERIAH

HYSTERIAH

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 247 posts

Posted 22 January 2007 - 09:58 AM

Jeg også er veldig spent på Mrs. Schanke. Hun kan i hvertfall danse og bevege seg til musikken, noe som har stor betydning for en latinolåt ;-) I tillegg har hun jo lang fartstid og bør ikke bli angrepet av sceneskrekk og andre ulumskheter som vi dessverre fikk se en del av i Alta. Jeg forventer masse energi og et upåklagelig show fra Mrs. Schanke... også krysser jeg fingrene og håper at låta er like bra som artisten ;-)

De andre har jeg ingen særlige forventninger til egentlig... men tar imot dem med åpent sinn ;-) Gleder meg til lørdag allerede ;-)

#3 KingCreole

KingCreole

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,737 posts

Posted 22 January 2007 - 10:42 AM

Hvis dette var malen, så kommer Guri Schanke og Dusty Cowshit å gå videre. De andre artistene er ukjente for folk flest. De må nok satse på 'Siste Sjansen'. Synd, men sant.
Skal man synse den siste semifinalen også er det helt sikkert duket for Jenny Jenssen i Spektrum. Trine Rein ligger vel godt an til den andre direkte plassen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users