Jump to content

Photo

En helt vanlig kveld med MGP - men det var gøy lell

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Jon-Espen

Jon-Espen

• Registrert bruker
  • 9 posts

Posted 21 January 2007 - 01:31 AM

Det er forundringsverdig hvordan man år etter år ser at personer skriver og setter melodier til låter man tror vil slå an. Ennå mer beundringsverdig er det at artister og låtskrivere har en overbevisende tro på at deres låt faktisk er vinnende.

Kanskje det er nyttig å ta med følgende i beregningen når man satser på å være med i showet:
- Selv om man har villige artister/låskrivere til å synge en låt betyr ikke det at de nødvendigvis kan fremføre låta best. Blue moon band er et eksempel på det. Jeg har hørt på innspilte versjoner på nrk.no av denne låte og synes egentlig at artistene var var veldig uheldige på direktesending. Låta er bra den.
-Thorild Thorild Thorild...det er bra du er med. Stemmen bærer og du har scenetekke. Låta er desverre kjedelig.
- Når man skriver en låt/melodi eller tekst - tenker man da på at låta og artistene har en nasjonal representasjonsoppgave? Sangen og artistene vil jo faktisk bli eksponert for oppmerksomhet utenfor nrk-landet!

Konklusjon:
Er det en ide å kople en bra låt med en bra artist neste gang? Jeg bare spør.

Ps: "Jeg gleder meg til resten"

#2 fan

fan

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 503 posts

Posted 21 January 2007 - 01:57 AM

Ja, for eksempel "Rocket Ride" og Jannicke Abrahamsen:D

#3 theescmaniac

theescmaniac

Aktiv bruker

• Registrert bruker
  • 66 posts

Posted 21 January 2007 - 02:11 AM

Håper at jannicke får det til jah...Har lenge håpet på at hun skulle få nytt pass til mgp..det fikk hun..nå er det på tide at jannicke viser seg frem og gjør EN KJEMPEPRESTASJON OG GÅR TIL FINALEN... derfra kan det jo gå videre, den som lever får se...er det ikke det man sier???
wink.gif

#4 grandma

grandma

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 391 posts

Posted 21 January 2007 - 03:39 PM

La oss nå høre låta til denne sagnomsuste Jannicke

#5 NRK Underholdning

NRK Underholdning

Fast bruker

• Administrator
  • 266 posts

Posted 21 January 2007 - 07:44 PM

Låtene til Bodø-finalen blir lagt ut på nrk.no/mgp om morgenen førstkommende lørdag, men skal du høre Jannicke, må du nok smøre deg med tålmodighet fram til lørdagen etter det igjen, når Stokke-låtene legges ut.

Hilsen
NRK Nettunderholdning

#6 fan

fan

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 503 posts

Posted 21 January 2007 - 08:15 PM

Sitat
Opprinnelig skrevet av NRK Underholdning
Låtene til Bodø-finalen blir lagt ut på nrk.no/mgp om morgenen førstkommende lørdag, men skal du høre Jannicke, må du nok smøre deg med tålmodighet fram til lørdagen etter det igjen, når Stokke-låtene legges ut.

Hilsen
NRK Nettunderholdning

Håper Jannicke vinner hele greia, tror låten hennes er drit bra:D

#7 Kent Sarpsborg

Kent Sarpsborg

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,685 posts

Posted 21 January 2007 - 09:38 PM

Sitat
Opprinnelig skrevet av fan
Håper Jannicke vinner hele greia, tror låten hennes er drit bra:D

Tror jeg åwink.gif

#8 Jon-Espen

Jon-Espen

• Registrert bruker
  • 9 posts

Posted 22 January 2007 - 01:04 AM

Sitat
Opprinnelig skrevet av Kent Sarpsborg
Tror jeg åwink.gif

Hvorfor tror alle at Jannicke kommer til å gjøre det så bra da i årets MGP? Er det noe her jeg ikke har fått med meg? Hun har jo ikke akkurat imponert noe tidligere, bortsett fra at hun startet artistkarrieren veldig ung.

Synes dette er rart jeg?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users