Jump to content

Photo

Vinner Av Semifinalen I Alta Er..

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 LisaEmilie1

LisaEmilie1

• Registrert bruker
  • 1 posts

Posted 20 January 2007 - 08:52 PM

Helle & Blue Moon Band!!

Helle er musikk læreren min og har en fantastisk stemme!
Helle har vært med i Melodi Grand Prix før som kordame, hun har også hvert med i BeatForBeat.
Helle har synget for skolen og ho er verdens beste sangerinne synes jeg da! Ho fortjener å gå videre! Vi skulle ha Grease på skolen, jeg ble Sandy og jeg har aldri vært så tøff og synget for hele klassen men når jeg ble Sandy måtte jeg det og til slutt hele skolen. Men Helle oppmuntra meg til at jeg klarte det og sånn, og jeg klarte det!biggrin.gif Det var så deilig følelse
Men Helle har ikke bare en fantastisk stemme ho er et fantastisk menneske å! Ho har så mye godhet inne i seg! Og ho er flink til å spille fotball i høye hæler!! HAHA. Men de som ikke kjenner ho, bli kjent med ho!
Jeg sitter å hører på denne sangen hele tiden den er så bra!biggrin.gif
Så alle Sammen Finn fram Mobilene deres eller telefonen, klokka 20.20 Og Stem alt du hæler!!!
Lykke til, Helle & hele bandet!smile.gif
Dere er best!
Glad i deg, Helle!<3
Klem fra Lisa Emilie!<33

#2 KingCreole

KingCreole

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 8,467 posts

Posted 20 January 2007 - 10:33 PM

De hadde den beste melodien ja.
Men dette er som kjent ingen sangkonkurranse lengre.
Staffasje har tatt over dessverre. Synd, men sant.

#3 pommi1616

pommi1616

• Registrert bruker
  • 9 posts

Posted 21 January 2007 - 12:29 AM

Sitat
Opprinnelig skrevet av LisaEmilie1
Helle & Blue Moon Band!!

Helle er musikk læreren min og har en fantastisk stemme!
Helle har vært med i Melodi Grand Prix før som kordame, hun har også hvert med i BeatForBeat.
Helle har synget for skolen og ho er verdens beste sangerinne synes jeg da! Ho fortjener å gå videre! Vi skulle ha Grease på skolen, jeg ble Sandy og jeg har aldri vært så tøff og synget for hele klassen men når jeg ble Sandy måtte jeg det og til slutt hele skolen. Men Helle oppmuntra meg til at jeg klarte det og sånn, og jeg klarte det!biggrin.gif Det var så deilig følelse
Men Helle har ikke bare en fantastisk stemme ho er et fantastisk menneske å! Ho har så mye godhet inne i seg! Og ho er flink til å spille fotball i høye hæler!! HAHA. Men de som ikke kjenner ho, bli kjent med ho!
Jeg sitter å hører på denne sangen hele tiden den er så bra!biggrin.gif
Så alle Sammen Finn fram Mobilene deres eller telefonen, klokka 20.20 Og Stem alt du hæler!!!
Lykke til, Helle & hele bandet!smile.gif
Dere er best!
Glad i deg, Helle!<3
Klem fra Lisa Emilie!<33

synes nå blue moon band var en av de svakeste jeg da. sangen var intetsigende og kjedelig rett og slett. samme tekst om og om igjen

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users