Spektakulære vigsler |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Spektakulære vigsler |
17.10.06 - 22:27
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 688 Ble medlem: 30.03.2006 Fra: Hellfire Caves, West Wycombe, Buckinghamshire Bruker nr.: 31 331 |
Den lokale bisken ønsker en slutt på spektakulære vigsler som fremstår som 'stunts'eller
'utendørsaktivitet'. Er det ikke den lokale presten som bestemmer dette ? I samarbeid med brudeparet ? Men ett poeng har han, når ekteskapene varer 15-20 år i snitt må man anta at 'stuntet' har tendens til å repeteres, både to og kanskje tre ganger i et livsløp.. derfor er jeg en varm tilhenger av desto mer spektakulære begravelser, for her er man henimot 100% sikker på at 'stuntet' eller 'ute/innendørs/over/underjordsaktiviten vil ende en gang for alle , i hverfall tilsynelatende... Kanonutskutt aske a la H.S. Thompson Aske med 3trinns bærerakett i bane rundt jorden a la Timothy Leary.. eller nedsenkning med ditto eksplosiver på havets bunn.. Etter min mening et vell av muligheter jeg er overbevist at mange vil benytte og som bisken i langt større grad ville kunne tolerere... |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 24.05.13 - 10:57 |
|