Jeg tror ikke på økologi |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Jeg tror ikke på økologi |
11.10.01 - 11:23
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 4 Ble medlem: 12.09.2001 Bruker nr.: 252 |
Jeg har lest og sett mange slike dommedagsprofetier som de som "kilden" sprer - og jeg tror ikke på dem!! Finnes det noe som helst bevis for at vi blir sunnere og lever lenger hvis vi lever økologisk?????"
|
|
|
|
11.10.01 - 16:04
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 10.10.2001 Bruker nr.: 389 |
Det er vel snakk om individuell lykke her, tror jeg. Noen forbinder lykke med fin bil, god jobb, flinke barn, snekre hus, ja noen synes til og med det er lykken å krige med hverandre......
Jeg personlig er medlem av kilden økosamfunn, og prosjektleder for kildens eiendom i Hurdal, og ser ikke "profetien" vår like tydlig som deg, men for meg er det "Dommedagsprofetier" slik som vi lever nå. Dagens "sivilisasjon", med terror, sult, hungersnød, mord, voldtekt, drap, miljø, økonomi o.l er for meg ingen profeti, men en form for "dommedag". Vi er alle forskjellige, og kunsten er vel å leve side om side? Vennlig hilsen Roy Halvorsen |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 25.05.13 - 00:43 |
|