Er jeg den eneste som ikke synes borettslaget er morsomt? |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Er jeg den eneste som ikke synes borettslaget er morsomt? |
14.03.03 - 10:40
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 8 Ble medlem: 14.03.2003 Bruker nr.: 11 253 |
Borettslaget er rett og slett ikke morsomt, det hender jo av og til at noe får en til å smile men om man skal le blir det krampeaktig forsøk på å syntes det. Men like lite morsomt som Bård Tufte Johanssen og Thomas Gjertsen er det...
|
|
|
|
14.03.03 - 10:46
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 8 Ble medlem: 14.03.2003 Bruker nr.: 11 253 |
Sitat Opprinnelig skrevet av jackas
Du må ha seriøse problemer. Det er bare idioter som ikke liker boretslaget. Boretslaget er den beste komiserien som noensinne er laget!!!!!! Nei, hva har idioti med det å gjøre om man ikke liker et rett og slett dumt og umorsomt program? Jeg må si at det er du som har seriøse problemer om du har så store problemer med folk som ikke liker dårlig humor! |
|
|
|
14.03.03 - 11:05
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av Lady
at 1 millioner mennesker faktisk sitter å ser på at ei gammel agorafobisk transvestitt sitter og peller seg i nesa sier kanskje litt mer om norges sauementalitet enn robert stoltenbergs nytenkning. nuff said. Jeg har også store problemer ja det har jeg med å forstå mennesker som gidder å bruke tiden sin på å se på dette og av alle ting glede seg til neste episode????? Jeg fikk jule episoden som julegave.... Jeg fant mye av humoren uforståelig. Hva er morsomt med: 1.En finne som drikker og banner så mye? Jeg har møtt mange finner og ingen av dem er sånn, de er kanskje ikke snobber det har de som har laget programmet rett i. Dessuten er det svært usannsynlig å møte på en svensk mekaniker dame som hiver seg på ryggen sånn... 2. En homofil som har problemer med å møte familien sin igjen, det er jo kjempetrist!! 3. En mann som ikke ønsker å gi penger til de fattige.... er det ikke heller ille?? 4. Folk som stjeler en gran fra en park, er ikke det litt dumt gjort da?? Å stjele en gran, men slett ikke morsomt... 5. at ei dame kaster opp på bussen og blir hivd ut... hva er morsomt med det?? ***** busssjofør tenkte jeg! Jeg blir bare sint av å se på dette, irritert på at samfunnet er sånn fordomsfull og at mange må være alene i julen, det er jo søren meg ikke noe å le av. |
|
|
|
20.03.03 - 02:01
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 6 Ble medlem: 05.11.2001 Bruker nr.: 954 |
Tullprat. Robert er det beste vi har av skuespillere. Han tar absolutt alle personligheter på kornet. Og det krever et stort skuespillertalent.
Men man må jo være litt moden og ha litt ergaring for å se dette, så dere kritikere er unnskyldt. |
|
|
|
28.03.03 - 11:52
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 Ble medlem: 27.03.2003 Bruker nr.: 11 604 |
Nei, her har du en meningsfelle, Jeg synes skuespilleren er god, men liker ikke temaene.
Var morsom i et par sekvenser, men så går klansen av . Prosjektet brennes opp, ved for mange gjerntagelser. |
|
|
|
16.06.03 - 08:07
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 16.06.2003 Bruker nr.: 12 794 |
Borettslaget rocker! Hvordan går det an å IKKE like det?? ^_^
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 19.05.13 - 19:46 |
|