Sofa king stupid suger mer en alt annet. |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Sofa king stupid suger mer en alt annet. |
12.04.02 - 14:59
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 5 Ble medlem: 08.04.2002 Bruker nr.: 4 692 |
Trøndere virker som ikke har humor i det hele tatt,
først det ultra tørre mølet "full pupp" som heldigvis ble raskt tatt av , så kommer dette vrølet (folk som ikke har det minste humor i et eneste bein) skriker og skråler , lager Harald Eia stemmer og rapper finne greier av boretslaget og gjør dette på en enda mindre morsom måte. Fatter ikke disse folkene som har skrevet inn her om at det var et friskt pust osv , frisk pust my ass -(ja faktisk kommer det friskere pust fra min bakdel , en dette plagsomme programmet) Det er klart å tydelig at Norge er et vanvittig harry land det humor blir for komplisert hvis de har det minste poeng med sketsjen. send heller noe Simpsons ellert Futurama... |
|
|
|
12.04.02 - 20:19
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 6 Ble medlem: 10.04.2002 Bruker nr.: 4 792 |
"lager Harald Eia stemmer og
rapper finne greier av boretslaget " Hva?!? Hva mener du med Harald Eia stemmer? Har ikke jeg hørt noe av? "send heller noe Simpsons ellert Futurama..." Selvom det er to bra programmer, vil jeg heller ha SofaKingStupid! Dessuten går det ikke! Tv2 har allerede rettighetene til futurama. Og det er ikke lov at to kanaler i norge har rettightene til den samme serien! |
|
|
|
15.04.02 - 23:48
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 16 Ble medlem: 02.04.2002 Bruker nr.: 4 430 |
Sitat Opprinnelig skrevet av rotritz
Trøndere virker som ikke har humor i det hele tatt... Det er klart å tydelig at Norge er et vanvittig harry land det humor blir for komplisert hvis de har det minste poeng med sketsjen... Den slags hån og usakligheter mot trøndere (og nordmenn generelt) er uakseptabel!!! Du kan ikke dra alle over én kam! Dessuten så heter det ikke: "Trøndere virker som ikke har humor i det hele tatt, osv." Det heter: "Det virker ikke som om trøndere har humor i det hele tatt..." (hvis du absolutt må bruke denne banale og useriøse setningen!) Andreas F. |
|
|
|
16.04.02 - 00:19
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 103 Ble medlem: 15.04.2002 Bruker nr.: 4 939 |
Herregud, tittelen er jo det programmet er også, SO FUCKING STUPID! Få det bort!!ÅÅåå det er det verste og mest amatøriske nrk noen gang har fått på sendeplanen ....nesten hvertfall...
Til og med Jackass er bedre enn den dritten... GO MTV! Harald og Bård, lag flere episoder av Åpen Post, NÅ MED EN GANG!!!!!!! Og få det på lufta igjen, slik at sofadritten forvinner... Radiostemmer hører til i radioen, ikke på tv-en for faen... ...og jeg som trodde Rune Nilson så kul ut..... uff og uff Blir flau av program som Sofa King Stupid altså.... sorry! ...og for dere som eventuelt måtte like sånne program... få dere bedre humor da! |
|
|
|
16.04.02 - 16:33
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 16 Ble medlem: 02.04.2002 Bruker nr.: 4 430 |
Det er jo bare klaging på nesten alle sammen her jo! (Ikke at jeg forsvarer Sofa King Stupid!)
Jeg har ÉTT godt tips å gi dere som ikke liker programmet: Enkelt og greit, SLUTT Å SE PÅ DET!!! Da har dere ingenting å klage over. SÅ enkelt er det faktisk! Det er jo bare å skifte kanal.... _____________ - Andreas F. - |
|
|
|
16.04.02 - 18:16
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 16.04.2002 Bruker nr.: 4 953 |
programmet er litt morsomt det. de er søte, rare små tykke menn som tuller rundt. rune nilson er kjempeflink; både som Elvis og bergenser i brune briller. are e kjemperar og knut e pussig.
sitter og ler masse, jeg. dere er flinke til å prate drit om alt og ingenting; kyss fra meg snakkes |
|
|
|
17.04.02 - 22:17
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 Ble medlem: 17.04.2002 Bruker nr.: 5 015 |
Synes det er utrolig vittig. Det er nesten som når man begynnte å se på barne tv istedenfor å høre på barnetimen, det er bilder og masse rare folk som gjør masse rare ting. Jippi!
|
|
|
|
18.04.02 - 01:26
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 29 Ble medlem: 24.02.2002 Bruker nr.: 3 053 |
Må bare presisere, til deg som rakket ned på trønderes sans for humor. Det er vel strengt tatt bare Are Sende Osen som er trønder i den respektive programposten.
|
|
|
|
18.04.02 - 02:54
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 5 Ble medlem: 08.04.2002 Bruker nr.: 4 692 |
Sitat Opprinnelig skrevet av SAAB_900T_Tirol
Den slags hån og usakligheter mot trøndere (og nordmenn generelt) er uakseptabel!!! Du kan ikke dra alle over én kam! Dessuten så heter det ikke: "Trøndere virker som ikke har humor i det hele tatt, osv." Det heter: "Det virker ikke som om trøndere har humor i det hele tatt..." (hvis du absolutt må bruke denne banale og useriøse setningen!) Andreas F. |
|
|
|
18.04.02 - 03:01
|
|
|
jeg har aldrig opplevd noen Trønder med humor
(det finnes sikkert , men ikke nrk kåte trøndere) først full pupp som var helt mongoloid , og så sofakingopplegg riktignokk er ikke alle trødrere men dusten Are er talentløs og dritten sendes fra Trondheim... Kansje etter at disse full pupp og are king stupid greiene vil talentfulle Trøndere gripe inn å gjøre ære av trønderhumoren? dette kunne vært send av midt nytt eller en trønder lokal kanal mens riks NRK som har BBC som forbilde burde se seg fog god til å sende dette vrølet : BBC har blandt annet fostret monty python som også er surrealistisk til tider men får det til (genialt) da nytter det ikke med Sofa pling whatever for å framme kvalitet.. stygge som juling er de også (ikke at det har noe å si / men er ikke noe pluss siden de er talentløse i tillegg) kansje litt ekstra sovetabeletter kunne kurert gruffet deres??? |
|
|
|
18.04.02 - 16:53
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 Ble medlem: 17.04.2002 Bruker nr.: 5 015 |
Jeg sier bare utrolig vittig. Dra det så langt dere bare kan. Kjør på med mer full pupp også.
|
|
|
|
18.04.02 - 17:08
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av rotritz
riktignokk er ikke alle trødrere men dusten Are er talentløs og dritten sendes fra Trondheim... Rotritz, har du noe problem med Trondheim????? _____________ - Andreas F. - |
|
|
|
19.04.02 - 02:27
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av SAAB_900T_Tirol
Rotritz, har du noe problem med Trondheim????? _____________ - Andreas F. - nei , trondheim er sikkert fin den - som Oslo,Stavanger og Bergen. men jeg vil utfordre talentfulle trøndere til å kverke disse halv apene mens det er Trondheim som har mikken i humorsendingene til NRkå... Presiserer: Trondheim er sikkert konge by det , bare jeg tåler ikke tryne på den stygge ekle ARE.. jeg liker ikke han dvergen heller (han er fra Egersund) og det kan jeg bekrefte at er en dritt "by"... Jegt liker Oslo,Bergen og Stavanger (har aldrig vært i Tr.heim)men er sikker på det er en bra by det også.. grunnen til dette mimmeret er delvis skevhet og delvis respekt fot Trondheims befolkning som ikke har noe med Are å gjøre... |
|
|
|
19.04.02 - 13:29
|
|
|
Ok.... Bare lurte!
|
|
|
|
25.05.04 - 23:33
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 5 Ble medlem: 31.01.2004 Bruker nr.: 15 944 |
sitat:
Og det er ikke lov at to kanaler i norge har rettightene til den samme serien! hmm. jo ? |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 23.05.13 - 16:19 |
|