Gledelig nivåhevning av Store studio |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Gledelig nivåhevning av Store studio |
13.02.05 - 02:05
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 348 Ble medlem: 29.10.2001 Bruker nr.: 697 |
Etter at den nye mannlige programlederen overtok, mener jeg vi har fått se en tydelig, og svært gledelig nivåhevning av programmet.
Innslaget i forrige uke med Leif Ove Andsnes, kanskje den mest berømte nålevende norske kunstner innen den klassiske sjangeren, hadde et meget bra nivå - noe helt annet enn det som ble servert i fjor av den forrige, noe mer tabloide kvinnelige programlederen, som nå muligens har fått en ny jobb, evt. en annen, mer passende funksjon innen statsinstitusjonen..... |
|
|
|
28.02.05 - 16:41
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 Ble medlem: 28.02.2005 Bruker nr.: 23 694 |
Fødselspermisjon, tror jeg vi kaller det. Og det at du ikke har fått med deg det, tyder vel på at du ikke har sett så mange av fjorårets programmer...
|
|
|
|
03.03.05 - 00:22
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 348 Ble medlem: 29.10.2001 Bruker nr.: 697 |
Nei det visste jeg jammen ikke.
Det var jo en knallnyhet. Nå er jo fødselspermisjoner blitt temmelig lange etterhvert, så jeg håper, ut fra mitt ståsted, at den nye, mannlige programlederen vil befeste sin stilling gjennom sin dyktighet, slik at han "blir sittende" i stillingen. Han funker også meget bra sammen med han nordlendingen også, forresten. |
|
|
|
17.03.05 - 17:01
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 21 Ble medlem: 09.12.2004 Bruker nr.: 22 112 |
Har vi sett samme program, Lars? Han der nye er sikkert en knallhyggelig fyr, men det funker jo ærlig talt ganske dårlig. Jeg har sluttet å se på nå, hovedsaklig for jeg synes det blir så altfor pinlig til tider, må skru over på andre kanaler og ta en tur på do og sånt, og da kan jeg jo like gjerne la være å se på...
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 19.05.13 - 03:46 |
|