Test nasjonen feilet |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Test nasjonen feilet |
28.11.04 - 17:02
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 28.11.2004 Bruker nr.: 21 759 |
"Feil i utregningen" sier noen. Nei, det er verre. Feil er ikke "tilfeldige". Test Nasjonen dreier seg om manglende planlegging, manglende prosjektstyring, manglende kvalitetskontroll og manglende utprøving (testing) fra NRK. NRK bør legge seg flate.
Når opplegget er en underholdningskveld med deltagelse over nettet, sier det seg selv at alt skal være testet og utprøvd på forhånd. Det gis bare en eneste sjanse til å gjennomføre en vellykket kveld, og NRK tapte med feil beregning av IQ. Jeg trodde ikke at statskanalen ville opptre så amatørmessig. Troverdigheten har fått seg en trøkk, NRK klarte ikke å gjennomføre. Personlig føler jeg meg rimelig forbannet over å havne blant de psykisk utviklingshemmede etter å ha prøvd NRKs lørdagsunderholdning. Jeg ser ikke underholdningsverdien. Underholdende blir det kanskje å se hvordan NRK forklarer fadesen i dagene som kommer. Jeg driver til daglig mitt eget IT-firma, og jeg har IQ som en utviklingshemmet. Likevel tillater jeg meg en liten teknisk innsigelse: Det er vanskeig å forstå hvorfor NRK legger opp til at du må ha slått av pop-up blokkering i Windows Explorer for å få startet testen. Hvis blokkeringen er på, oppleves alle linkene for å starte testen som "døde". Jeg tar det som nok et eksempel på at NRK bommet kraftig denne lørdagen. Hilsen deltager med IQ langt under middels |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 25.05.13 - 14:34 |
|