Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

Reply to this topicStart new topic
Det kan BARE BLI BEDRE!
JIJ the DJ
post 25.09.04 - 20:30
Innlegg #1

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 25.09.2004
Bruker nr.: 20 339

Ærlig talt - hvilket underholdningskonsept er det Hr. Strømøy og hans redaksjon har valgt å lage? Jeg trodde det var "ut" med konstellasjonen - blid jovial trønder og sjarmerende lyslugg" i beste sendetid på lørdager. Tande P HAR gjort d, og det var sånn passe vellykket den gang - nå er det definitivt passè.

Underholdningsaspektet med middelmådige imitatorer klarer jeg så vidt å bli engasjert av - men da mest i retning av at jeg personlig kjenner 1000 mennesker som er bedre imitatorer enn det som har vært prestert så langt. Stakkars mennesker som lar seg misbruke til "underholdningstv"

Å hente inn et "slangemennske" som bøyer seg fram og synger to linjer av Flickan i Havana blir bare platt, patetisk og svært dårlig tv!

Når så i tillegg Tore på Sporet spøker i kulissene og skal på død og liv lage gråte-tv på lørdagene så blir bare begeret mer enn fullt nok. Som f.eks forrige lørdag da Trailertrollet ble tildelt mye sendetid! Flott sak - og sterk sak, men Tore PÅ sporet må på død og liv toppe det hele med å hente inn hver enda trailersjåfør nord for Sinsen og presenterer dem inn i studio mens det er ca 4 sekunder igjen av sendinga!

Jeeeesus - sier jeg bare, og går egentlig mest ut på verandaen for å røyke mens jeg venter på KRØNIKEN! Som NRK burde sendt på søndager ... men det er annen historie.

Til TORE: Du spør i din -lørdags-blide-kjekke-å-overrasket-jeg-ser-ut-til-en-hver-tid-med trønder-smilet: Noen bedre?

Mitt entydige svar er: Ja! Mange!! Men dere har tydeligvis ikke tatt dere bryet med å lete etter dem....
Go to the top of the page

+Quote Post
boob
post 28.09.04 - 09:12
Innlegg #2

Fast bruker

Gruppe: Banned by Moderators
Ble medlem: 13.05.2004
Bruker nr.: 18 155

Sitat
Opprinnelig skrevet av JIJ the DJ
Ærlig talt - hvilket underholdningskonsept er det Hr. Strømøy og hans redaksjon har valgt å lage? Jeg trodde det var "ut" med konstellasjonen - blid jovial trønder og sjarmerende lyslugg" i beste sendetid på lørdager. Tande P HAR gjort d, og det var sånn passe vellykket den gang - nå er det definitivt passè.

Underholdningsaspektet med middelmådige imitatorer klarer jeg så vidt å bli engasjert av - men da mest i retning av at jeg personlig kjenner 1000 mennesker som er bedre imitatorer enn det som har vært prestert så langt. Stakkars mennesker som lar seg misbruke til "underholdningstv"

Å hente inn et "slangemennske" som bøyer seg fram og synger to linjer av Flickan i Havana blir bare platt, patetisk og svært dårlig tv!

Når så i tillegg Tore på Sporet spøker i kulissene og skal på død og liv lage gråte-tv på lørdagene så blir bare begeret mer enn fullt nok. Som f.eks forrige lørdag da Trailertrollet ble tildelt mye sendetid! Flott sak - og sterk sak, men Tore PÅ sporet må på død og liv toppe det hele med å hente inn hver enda trailersjåfør nord for Sinsen og presenterer dem inn i studio mens det er ca 4 sekunder igjen av sendinga!

Jeeeesus - sier jeg bare, og går egentlig mest ut på verandaen for å røyke mens jeg venter på KRØNIKEN! Som NRK burde sendt på søndager ... men det er annen historie.

Til TORE: Du spør i din -lørdags-blide-kjekke-å-overrasket-jeg-ser-ut-til-en-hver-tid-med trønder-smilet: Noen bedre?

Mitt entydige svar er: Ja! Mange!! Men dere har tydeligvis ikke tatt dere bryet med å lete etter dem....
det var din mening ja...:himle:

+Quote Post
MONA HELENE KON
post 09.11.04 - 00:57
Innlegg #3

Ble medlem: 06.11.2004
Bruker nr.: 21 038

Hva skal vi med en programleder som etterliger Erik Bye? Med å meske oss med vanskeligstilte mennesker verden over en lørdagskveld.

Det er på tide å underholde oss lørdag på en hyggelig måte.

Ingen over? Tull, Tore.

Erik Bye var en menneskekjenner tidlig i NRK. Du kan ikke gjøre det samme. Verden går videre. Vi har krig, dritt gjennom nyhetene. Det holder.

Lørdag vil vi slappe av og underholdes.

Hilsen misfornøyd alminnelig TV seeer.

+Quote Post
?!?
post 13.06.05 - 10:56
Innlegg #4

Ble medlem: 13.06.2005
Bruker nr.: 25 818

Heldigvis er dette programmet slutt nå, men synes at det holdt et så dårlig nivå at det er til å gremmes over.

For det første - henter du inn en guttunge på 8 år som er din assistent, og så må han absolutt sendes inn i de tusen hjem med den gruelige stemmen sin, han klarer jo knapt å treffe tonene!

For det andre har du en håpløs imitatorkonkurranse som tydeligvis ikke er basert på dyktighet, men på alder og "sjarm".

Dette er visstnok noe Tore selv har diktet opp hjemme i stua, og hvis ikke NRK kan finne på noe bedre å sende i beste sendetid på lørdager, så får de bare ha det så godt.

+Quote Post
Pinkvanda *pvs*
post 23.10.05 - 14:34
Innlegg #5

Fast bruker

Gruppe: Banned by Moderators
Ble medlem: 14.06.2005
Bruker nr.: 25 845

Sitat
Opprinnelig skrevet av boob
det var din mening ja...:himle:
Folk har forskjellige meninger, vett! (;

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 22.05.13 - 01:33 RSS