Røyking er harry og kvalmt! |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Røyking er harry og kvalmt! |
29.05.04 - 19:15
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 10 Ble medlem: 19.05.2004 Bruker nr.: 18 320 |
Røyking er så avskyelig og kvalmt at jeg spyr!
Dere er grisete og harrry! Det er FAAAAAARLIG!!! Det er ikke noe synf på dere hvis dere blir syke og dør! dere dreper dere selv! det er ikke noe synd hvis du får vite at du har kreft i morgen hos legen; du gjorde det jo med vilje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dere plager oss andre med den motbydelige lukten som setter seg i klærne og håret våres og ødelegger en hel dag med kvalme og heslige lukten! grisete! GRISTETE!!!!!!! Hva er vitsen med å røyke egentlig?? Wow! tøft og holde på en rykende pinne!!???????????? hallooooo? det er så sinsykt teit! må dere alle bare råttne! dere gjør det ubehagelig for oss på cafèer, utesteder, og overalt! det stinker! lukten gjør oss kvalm! -Og forresten, det er ganske fjortis!!! Det teiteste jeg ser om dagene er når 38-år gamle damer tror de er så tøffe når de står å tar seg en røyk utenfor "senteret". like før tigermønster buksa sprekker av all den appelsinhuden, og de ler med den fæle latteren og åpner munnen med de forferfelige gule tennene! er du en av de tuuuuusenvis av damene, gå å se deg selv i speilet: Du er skitten, stygg og avskyelig! skafff deg et liv! alle, og da mener jeg ALLE jeg ser er en av de! har motbydelige stygge tenner! selv har jeg astma, ta hensyn! jeg kan ikke telle på over 8 hender om hvor mange ganger jeg har blitt rammet av astma annfall midt på byen, helt alene fordi jeg har fått røyken midt i fleisen. dere gjør det kanskje ikke med villige, men dere gjør det! så SLUUUUUTT!!!!! |
|
|
|
29.05.04 - 19:43
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Banned by Moderators Innlegg: 804 Ble medlem: 08.05.2004 Bruker nr.: 18 068 |
Slapp av, Hildepia. 1. juni er det røykeforbud. :)
|
|
|
|
29.05.04 - 19:46
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 10 Ble medlem: 19.05.2004 Bruker nr.: 18 320 |
Sitat Opprinnelig skrevet av fy flate
Slapp av, Hildepia. 1. juni er det røykeforbud. :) hehe=) jaja, æ veit*:) men røyking bare irritere mæ!! |
|
|
|
29.05.04 - 20:19
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 4 601 Ble medlem: 20.11.2002 Bruker nr.: 8 821 |
Du er ganske irriterende selv. men det blir vel neppe et Hildepia-forbud , så stå på!
|
|
|
|
30.05.04 - 02:13
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 791 Ble medlem: 03.02.2002 Bruker nr.: 2 728 |
Jeg synes det er dustete aa vaere 12 aar, men jeg maser ikke om at du maa slutte med det allikevel.
|
|
|
|
30.05.04 - 02:31
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Banned by Moderators Innlegg: 804 Ble medlem: 08.05.2004 Bruker nr.: 18 068 |
Sitat Opprinnelig skrevet av nihil
Jeg synes det er dustete aa vaere 12 aar, men jeg maser ikke om at du maa slutte med det allikevel. Jeg tror ikke dette er en god sammenligning. Røyking er faktisk et valg du gjør. |
|
|
|
30.05.04 - 02:40
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 791 Ble medlem: 03.02.2002 Bruker nr.: 2 728 |
Det var ikke ment som noen god sammenligning, det var en annen maate aa si "jeg er ikke saa veldig interessert i aa la en syvende-klassing som nettopp har sett en antiroeyke-video paa skolen fortelle meg hva jeg kan gjoere" paa.
Og du av alle burde jo synes det er greit at folk roeyker, eller er du en typisk FrP-"liberalist" som bare synes liberalisme er greit naar det passer deg? |
|
|
|
30.05.04 - 03:57
|
|
|
Åhhhh, nå husker jeg deg, nihil. Du er studenten fra Australia! Du tapte vanvittig på bordelltrådet. (bare så det var sagt)
Nå er jo Hildepia en astmatiker som får store problemer i nærheten av folk som røyker. Så din karakteristikk av henne er feil. For øvrig synes jeg folk kan gjøre ABSOLUTT hva de vil, bare de ikke plager meg. Problemet med røyk er at det setter seg i klærne mine. Når jeg kommer hjem lukter det fremdeles! Dette er MEGET irriterende. Så dette røykeforbudet er meget velkommen! |
|
|
|
30.05.04 - 04:15
|
|
|
For aa si det saann: Jeg anser ikke diskusjon paa internet for aa vaere noen form for konkurranse. Den hore-debatten sluttet jeg aa delta i, da jeg foelte at jeg var for grunnleggende uenig med enkelte debattanter til at det var noe poeng i aa fortsette.
Hvis du mener jeg "tapte" den debatten, faar det vaere greit, jeg ser det ikke paa den maaten. Jeg har uansett inntrykk av at du taper paa de fleste andre omraader, saa det jevner seg vel ut. Over til denne debatten: Min karakteristikk av vedkommende som startet denne debatten er basert paa hvordan innlegget er skrevet. Jeg kan ikke forestille meg at det er skrevet av en person som har begynt aa naerme seg de voksnes rekker. |
|
|
|
30.05.04 - 17:41
|
|
|
For aa si det saann: Jeg anser ikke diskusjon paa internet for aa vaere noen form for konkurranse. Den hore-debatten sluttet jeg aa delta i, da jeg foelte at jeg var for grunnleggende uenig med enkelte debattanter til at det var noe poeng i aa fortsette. Hvis du mener jeg "tapte" den debatten, faar det vaere greit, jeg ser det ikke paa den maaten. Jeg har uansett inntrykk av at du taper paa de fleste andre omraader, saa det jevner seg vel ut. Over til denne debatten: Min karakteristikk av vedkommende som startet denne debatten er basert paa hvordan innlegget er skrevet. Jeg kan ikke forestille meg at det er skrevet av en person som har begynt aa naerme seg de voksnes rekker. Unskyld meg, er de en røyker? det kan jeg forestille meg! Siden de forsvarer røykerne på den måten. Hva har det med sanken å gjøre om jeg har eller har ikke begynt å nærme de voknes rekker? -kanskje jeg ikke er den flinkeste i norsk, men jeg har rett til å si hva jeg mener! dessuten, hvis man er 38 år, er det helt greit at men røyker da? fordi man er i de voksnes rekker? tenk deg litt om; at du plager andre ved å røyke! synes du det er fint å røyke? tøft? morsomt? gøy? bra? ..... tror ikke det! |
|
|
|
30.05.04 - 17:43
|
|
|
Jeg synes det er dustete aa vaere 12 aar, men jeg maser ikke om at du maa slutte med det allikevel. Hvorfor i all verden synes du er er "dustete" å være tolv år? Du har da selv vært det! -eller kanskje du er det! |
|
|
|
30.05.04 - 18:52
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 4 601 Ble medlem: 20.11.2002 Bruker nr.: 8 821 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Hildepia
Røyking er så avskyelig og kvalmt at jeg spyr! Dere er grisete og harrry! Det er FAAAAAARLIG!!! Det er ikke noe synf på dere hvis dere blir syke og dør! dere dreper dere selv! det er ikke noe synd hvis du får vite at du har kreft i morgen hos legen; du gjorde det jo med vilje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dere plager oss andre med den motbydelige lukten som setter seg i klærne og håret våres og ødelegger en hel dag med kvalme og heslige lukten! grisete! GRISTETE!!!!!!! Hva er vitsen med å røyke egentlig?? Wow! tøft og holde på en rykende pinne!!???????????? hallooooo? det er så sinsykt teit! må dere alle bare råttne! dere gjør det ubehagelig for oss på cafèer, utesteder, og overalt! det stinker! lukten gjør oss kvalm! -Og forresten, det er ganske fjortis!!! Det teiteste jeg ser om dagene er når 38-år gamle damer tror de er så tøffe når de står å tar seg en røyk utenfor "senteret". like før tigermønster buksa sprekker av all den appelsinhuden, og de ler med den fæle latteren og åpner munnen med de forferfelige gule tennene! er du en av de tuuuuusenvis av damene, gå å se deg selv i speilet: Du er skitten, stygg og avskyelig! skafff deg et liv! alle, og da mener jeg ALLE jeg ser er en av de! har motbydelige stygge tenner! selv har jeg astma, ta hensyn! jeg kan ikke telle på over 8 hender om hvor mange ganger jeg har blitt rammet av astma annfall midt på byen, helt alene fordi jeg har fått røyken midt i fleisen. dere gjør det kanskje ikke med villige, men dere gjør det! så SLUUUUUTT!!!!! Du ber om motbør når du skriver slike innlegg Hildepia. INGEN ber deg om å like røyking eller å ta det i forsvar. At du er astmatiker (eller ihvertfall påstår det) er en meget god grunn til at du ønsker å slippe passiv røyking. Det kalles et argument. Ut fra det kan du argumentere omkring hvorfor du synes det er flott at det blir innført røykeforbud på serveringssteder, og hvorfor det gleder deg at antall røykere går ned. Men når du skriver slike barnslige, usaklige dritt-idiot-røyker-sinnsyke-innlegg , så må du bare regne med at du får det tilbake i retur. Er du ung og ikke har lært deg å være saklig så kan du lære deg av å studere svarene du får. Er du voksen og ikke vet bedre så må du regne med at du får akkurat like "saklige" (ironi) svar som innlegg du selv skriver. Slik er det bare. Hvem tror du har lyst å ta hensyn til en "påstår jeg er astmatiker" - som sitter å spyr ut hvor kvalme og sinnsykt teite røykerne er..ja så sinnsyke og ekle at det bare er rimelig at de får kreft - og ihvertfall ikke synd på de! Hva hadde du følt, og hva hadde du tenkt om en røyker skrev et innlegg om alle hypokonderastmatikere som bare kverulerte om sin tilstand..og hvis de var så teite at de gikk på en røykfylt bar kunne de bare kveles sakte også..? Hadde du hatt lyst å svare saklig og fornuftig på et slikt innlegg? Neppe... Vil du bli tatt på allvor så skriver du orntlig. Hvis det ikke er så nøye, så skriver du hva du vil og så "harry" du bare vil...og jeg lover at du blir bedømt og får svar deretter også.. Og nei Lille frøken astmatiker med stinkende argumenter...jeg røyker ikke ;o) Jeg sluttet for fire måneder siden og har det helt utmerket. |
|
|
|
30.05.04 - 19:02
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av trixi
Du ber om motbør når du skriver slike innlegg Hildepia. INGEN ber deg om å like røyking eller å ta det i forsvar. At du er astmatiker (eller ihvertfall påstår det) er en meget god grunn til at du ønsker å slippe passiv røyking. Det kalles et argument. Ut fra det kan du argumentere omkring hvorfor du synes det er flott at det blir innført røykeforbud på serveringssteder, og hvorfor det gleder deg at antall røykere går ned. Men når du skriver slike barnslige, usaklige dritt-idiot-røyker-sinnsyke-innlegg , så må du bare regne med at du får det tilbake i retur. Er du ung og ikke har lært deg å være saklig så kan du lære deg av å studere svarene du får. Er du voksen og ikke vet bedre så må du regne med at du får akkurat like "saklige" (ironi) svar som innlegg du selv skriver. Slik er det bare. Hvem tror du har lyst å ta hensyn til en "påstår jeg er astmatiker" - som sitter å spyr ut hvor kvalme og sinnsykt teite røykerne er..ja så sinnsyke og ekle at det bare er rimelig at de får kreft - og ihvertfall ikke synd på de! Hva hadde du følt, og hva hadde du tenkt om en røyker skrev et innlegg om alle hypokonderastmatikere som bare kverulerte om sin tilstand..og hvis de var så teite at de gikk på en røykfylt bar kunne de bare kveles sakte også..? Hadde du hatt lyst å svare saklig og fornuftig på et slikt innlegg? Neppe... Vil du bli tatt på allvor så skriver du orntlig. Hvis det ikke er så nøye, så skriver du hva du vil og så "harry" du bare vil...og jeg lover at du blir bedømt og får svar deretter også.. Og nei Lille frøken astmatiker med stinkende argumenter...jeg røyker ikke ;o) Jeg sluttet for fire måneder siden og har det helt utmerket. Jeg velger ikke å være en astmatiker! det er noe som jeg er født med, og har plaget meg nesten hver dag i mitt liv! Men de som røyker, velger å røyke! -derfor er det teit! det er nok en del som er helt enige med meg i dette! hvorfor skulle jeg være teit ved å gå inn på en bar og ta meg en øl, når andre røyker i fleisen på meg? -slik at jeg får anfall? det er ingen som er som dumme at de skriver inn et slik innlegg! Gleder meg til 1.juni! |
|
|
|
30.05.04 - 19:34
|
|
|
Nei - ingen er så dumme at de skriver slike innlegg Hildepia. Og ingen burde være så dumme at de skriver slike innlegg som ditt åpningsinnlegg heller.
At det er teit å røyke er èn ting...men å skrive om kvalme,sinnsyke, skitten, stygg og avskyelig og at det ikke er synd om dem hvis de får kreft , er noe av det ABSOLUTT TEITESTE jeg har lest. Det er ikke argumentasjon...det er usaklige barnsligheter - så vet du det. |
|
|
|
30.05.04 - 19:56
|
|
|
Nå bør det påpekes at Hildepia er ny på dette debattforumet. Dessuten er dette et tema som naturlig nok er svært emosjonelt for henne. Jeg synes det er flott at hun tør å vise sine følelser.
|
|
|
|
30.05.04 - 20:39
|
|
|
Ja..er det ikke rørende....
|
|
|
|
30.05.04 - 20:49
|
|
|
Jeg håper Ø. Sanne har øyner i hodet....
Du mangler visst det meste der oppe |
|
|
|
30.05.04 - 21:10
|
|
|
Trixi, dette er ingen personsjikane. Jeg bare lurer på hva signaturen din betyr. Så enkelt er det. Ingen grunn til å hisse seg opp. Men siden du tar det såpass ille sletter jeg innlegget. Ferdig med det.
|
|
|
|
31.05.04 - 10:25
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av trixi
Nei - ingen er så dumme at de skriver slike innlegg Hildepia. Og ingen burde være så dumme at de skriver slike innlegg som ditt åpningsinnlegg heller. At det er teit å røyke er èn ting...men å skrive om kvalme,sinnsyke, skitten, stygg og avskyelig og at det ikke er synd om dem hvis de får kreft , er noe av det ABSOLUTT TEITESTE jeg har lest. Det er ikke argumentasjon...det er usaklige barnsligheter - så vet du det. Ja, det er slik jeg føler! dette er debattforum, derfor kan jeg si hva JEG mener! Hvorfor lager du det som et eksempel da (Nei - ingen er så dumme at de skriver slike innlegg Hildepia)? Hvis du mener at ingen skriver slike innlegg, ikke lag det som et eksempel da! Det er jo ikke noe synd om folk som røyker 20 røyk om dagen får kreft, de gjør det jo selv! når man røyker slik, som dreper man seg selv! |
|
|
|
31.05.04 - 15:56
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 889 Ble medlem: 18.03.2003 Fra: I skogen utenfor Moss Bruker nr.: 11 371 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Hildepia
Dere er grisete og harrry! lukten! grisete! GRISTETE!!!!!!! lukten gjør oss kvalm! Du er skitten, stygg og avskyelig! stygge! Hmm, skal jeg føle meg angrepet nå? Du og jeg, Hildepia, du og jeg. Sammen, på bilferie, liten Fiesta, Kr.sand - Tromsø, uten stopp, vinduene igjen, jeg kommer rett fra fjøset, en kartong sigaretter, du og jeg, Hildepia..og en kartong deilige sigaretter. Det hadde vært noe, det! Aahh! Ha en god dag, og gratulerer med dagen i morgen! |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 22.05.13 - 06:54 |
|