Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

> Gå til nettsiden

nrk.no/humor

Reply to this topicStart new topic
aldri moro
Sieni
post 09.05.04 - 19:02
Innlegg #1

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 09.05.2004
Bruker nr.: 18 079

jeg måtte bare kutte ut hele greia, det var så saiko lite som faktisk var noe moro. Ble jo egentlig bare slit å få de meldingene.
Absolutt ikke verdt penger, den dagen dem skal gjennomføre det prosjektet.
Go to the top of the page

+Quote Post
leifis
post 10.07.04 - 16:16
Innlegg #2

Aktiv bruker

Ble medlem: 08.03.2004
Bruker nr.: 16 937

Er faktisk litt enig der... MMS meldingene fra Alltid Moro ble ikke helt slik jeg hadde forventet.
Men jeg er med enda, selv om jeg ikke leser alle meldingene med en gang lenger. Hvordan det blir i august når man må begynne å betale er en annen sak...

+Quote Post
aaf_klm
post 20.08.04 - 16:52
Innlegg #3

Fast bruker

Ble medlem: 18.04.2002
Bruker nr.: 5 041

ja OK, det er greit. Men hvordan melder jeg meg på denne tjenesten?

arne

+Quote Post
Evil Eye
post 31.01.05 - 00:32
Innlegg #4

Aktiv bruker

Ble medlem: 11.10.2003
Bruker nr.: 14 141

Synes Alltid Moro har tapt seg veldig, spesielt ukekonkurassene hvor det virker som alt mulig slipper igjennom, men det er vel en kontroll på det, skulle ønske den var litt strengere med hensyn til kvalitet på fiklinger og poenger. Det blir ikke morsomt eller satirisk bare ved å slenge ansiktet til en kjendis (veldig ofte en politiker som er i hardt vær eller var det for et år siden) inn i et annet bilde. Dårlige fiklinger kan aksepteres, det er jo ikke nødvendig å få det til å se ut som det er klin ekte og ikke alle har muligheten til dette siden det sikkert er endel variasjon i hvikle programmer folk har til rådighet, men når ting ser ut som det er klipt sammen på måfå er det mer tragisk. Spesielt om poenget ligger i selve fiklingen og ikke har noe tekst. Er poenget veldig bra er kanskje ikke fiklingen så viktig, men poenget vil nok bli betydelig mer understreket og bedre om fiklingen ser mer ekte ut.

Det hender det er noe som er moro der, og det som virkelig er moro er veldig bra, oppdikta artikler for eksempel. Bra opplegg engentlig, men kvaliteten varierer veldig.

smile.gif

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 24.05.13 - 20:57 RSS