Fjern tungtvann |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Fjern tungtvann |
24.01.02 - 00:41
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 24.01.2002 Bruker nr.: 2 585 |
Hei,
Hva med husbandet Gass?? Synes at dere burde fjernet Tungtvann, Bård gidder jo ikke en gang presentere denne særdeles patetiske nordnorske rappen. Nå r Gass og Dj Strickly Love var med i programmet ble de presentert med stor entusiasme av Bård. TAKK TIL HUSBANDET GASS og slik som DJ STRICKTLY LOOOOOVE, mens i dag blir tungtvann presentert: takk til tungtvann. Bård presenterer jo ikke en gang bandet. Alle mine kamerater er i samme mening om dette og det burde heller vært en mer folkelig musikk med litt gitar tromme osv.. som f.eks Gass, eller noe i samme duren. Dj Stricktly Love var ikke så værst men fortsatt like ubetydelig som å fise i en kurvstol sammelingnet med Gass, men fortsatt bedre enn denne inteligente rappen fra en landsdel som man likegodt kunne gitt til Russland, er medlemmene i Tungtvann homofile? Alle nord for trondheim er homofile, det er i hvertfall slik de blir framstilt i reality showene på tv. Et par og tyve år og fortsatt ikke lært hvordan folk kles. Hva med å lage litt parodi om folk som har buksa på knærne? Ellers et meget bra program, men ærlig talt, skaff noe skikkelig musikk som er mulig å høre på.. |
|
|
|
24.01.02 - 17:28
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 Ble medlem: 24.01.2002 Bruker nr.: 2 593 |
Så enig.
Musikken i ÅP er jo blitt redusert til pisse/snacks pauser for meg... Tungtvann er noe dritt. Faren min på 49 (har vært det i omtrent 5år nå) spurte om "ikke rap var ut?". Tror egentlig at det er veldigt få som liker tung rap. Lykke til med neste show... |
|
|
|
24.01.02 - 19:34
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 24.01.2002 Bruker nr.: 2 595 |
Tungtvann flytter luft som bare juling.
Det var vel egentlig det som var å si om saken. Rap er ikke ut, selv om din senile far trodde det (og når begynte du å høre på ham?) Anyway : 15. feb er det releasekonsert på John Dee med selveste.. Woha superstian "illuminert som en supernova/ hold det æ lova/ mens andre læfsa i sovealkova/ så tar æ over" |
|
|
|
25.01.02 - 17:50
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 Ble medlem: 25.01.2002 Bruker nr.: 2 610 |
hei.
Det ha no vore liddeleg kjekt om Finn Kalvik kunne stelt istand musikken i åpen post. Da skulle iallefall eg sotte klistra fremføre tv'en. Stå på Finn!! |
|
|
|
28.01.02 - 16:19
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 Ble medlem: 24.01.2002 Bruker nr.: 2 593 |
Tja... Jeg lot ikke faren min avgjøre en så viktig sak... Jeg bare siterte faren min for å understreke litt...
Mente ikke å fornærme tungtvann folk, men jeg klarer ikke selv å nyte tungtvann. Som du sikkert forstår, ødelegger tungtvann ganske mye av ÅP-opplevelsen min. :) Sitat Opprinnelig skrevet av catstian
Tungtvann flytter luft som bare juling. Det var vel egentlig det som var å si om saken. Rap er ikke ut, selv om din senile far trodde det (og når begynte du å høre på ham?) Anyway : 15. feb er det releasekonsert på John Dee med selveste.. Woha superstian "illuminert som en supernova/ hold det æ lova/ mens andre læfsa i sovealkova/ så tar æ over" |
|
|
|
28.01.02 - 16:57
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 9 Ble medlem: 28.01.2002 Bruker nr.: 2 640 |
Det hender jeg SLÅR AV Åpen Post når Tungtvann kommer på scenen. Det duger bare ikke. Stort sett enig med de andre innleggene på diskusjonen (bortsett fra denne tungtvann-loveren da).
Makan på ubrukbar "musikk". Lurer meg på om det er kriminelt å kalle det musikk.. Og går lisenspengene mine til Tungtvann-honorar? Det bør jeg IKKE få muligheten til å finne ut! Bare så det er sagt. |
|
|
|
29.01.02 - 17:10
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 7 Ble medlem: 29.01.2002 Bruker nr.: 2 651 |
Jeg er nå svært irritert!
hvem er det egentlig som går rundt og sier at alle fra trøndelag og opp er homoe!? det høres ut som du selv prøver og si oss noe! jeg tviler sterkt på at noen ville ha likt og sett noen av dere "tungtvann hatere" på senen til open post å prøve å gjøre det like bra som de gjør! Åpen post er et kjempe kult program men det er absolutt alt fra "allminnelig"! kanskje Bård Tufte ikke presangterer tungtvann vær gang fordi at han regner med at dere folk der ute har fattet at dem heter tungtvann og er fra nordland! Jeg blir så ekstremt provosert når folk som dere gå rundt og trakasserer nordlendinger! er dere tre år, eller? Jeg er faktisk en jente på bare tretten år og det må vel si dere noe!? selvfølgelig er det lov til og sie hva man vil på denne debattsida men det er faktisk lov til og tenke seg om før man slenger dritt om halve norge! og ja, som du kanskje fant ut er jeg fra nordland og digger tungtvann, men det har ingen ting med saken og gjøre! det er sånn passe dumt at en tretten år gammel jente må komme hær og "sette på plass" et vokent meneske som liksomt skal være forbilde for oss! tungtvann: keep up the good work! jeg håper virkelig at dere som har skrevet hit for og kritisere tungtvann (på det groveste) er modige nok til og svare på innlegget mitt! hilsen "lenger opp enn trondheim" |
|
|
|
30.01.02 - 16:03
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 Ble medlem: 30.01.2002 Bruker nr.: 2 670 |
Tungtvann må ut!!
Vi liker å høre rocka musikk som d er lett å digge! Ikke amatør hip-hop! Vi vil ha Gas!!!! Snakkes! De som mener noe annet er Syke! |
|
|
|
| Uregistrert-kix_* |
30.01.02 - 17:48
|
|
Uregistrerte brukere |
harald og bård er faktisk store fan av tungtvann, det var de som ville ha dem med. syns dem er kule jeg.
|
|
|
|
31.01.02 - 00:15
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 9 Ble medlem: 31.01.2002 Bruker nr.: 2 682 |
Tungtvann er dritbra musikk... selvom det var fjerdevalget til Bård og Harald. Førstevalget var Klovner i Kamp, takk Gud for at det ikke skjedde.
|
|
|
|
31.01.02 - 01:08
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 15.01.2002 Bruker nr.: 2 309 |
Andrevalget, og klovner hersker...!
.h |
|
|
|
31.01.02 - 04:08
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 151 Ble medlem: 18.01.2002 Bruker nr.: 2 507 |
Det er flott at noen der ute liker Tungtvann. Det misunner jeg dere. Personlig synes jeg det trekker Åpen Post kraftig ned. Blandingen av humor & snøvlete lissom-sosial rap er ikke spesielt morsomt. Ei heller spesielt original.
Og hva med litt selvironi der oppe på rap-podiet? Når får vi se Tungtvann gjøre noen selvironiske sprell, sketsjer e.l. Jeg mener, hva som helst!!! Skulle tro det var nok stoff til et par sketsjer om rap-miljøet. Man kunne jo starte med tekstene... Poesi? My ass! Men nei. Tungtvann sier: "Vi må ikke være glade. Må ikke smile. Ikke le. For vi være sinte. Veeeeldig sinte. Vi være forbanna!" Rap er så begrenset i sin uttrykksform. Selv hørte jeg mye på N.W.A. & Public Enemy ti år tilbake. Fett nok, men jeg ville ikke hatt det i et humorprogram. Pokker heller! Gi oss litt gitarer og trommer, større reportoar & dynamikk, så blir pausene mellom sketsjene underholdende og ikke bare masete! Men for all, vi holder ut! Det går jo an å spole... |
|
|
|
31.01.02 - 15:59
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 9 Ble medlem: 31.01.2002 Bruker nr.: 2 682 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Hallvard
Andrevalget, og klovner hersker...! .h Jeg siterte bare det jeg hadde lest i et intervju med Tungtvann. Art Vandelay... du er en idiot. |
|
|
|
31.01.02 - 16:34
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 151 Ble medlem: 18.01.2002 Bruker nr.: 2 507 |
Ha ha ha! Tusen takk, kylling.
Og hvor skal forøvrig du tilbringe påsken? Med fare for å gjenta meg selv: "Og hva med litt selvironi der oppe på rap-podiet?" Men jeg står på mitt. Et bra rockeband hadde gjort Åpen Post enda mer allsidig. Nå blir det bare sketsj, mas, sketsj, mas, sketsj, maaaaas. Men hvis Bård & Harald liker det så er det vel egentlig et fett. Fast Forward, ChickenMan! |
|
|
|
03.02.02 - 05:53
|
|
|
Og en liten ting til...
Bandet Gass var en INTEGRERT del av konseptet Åpen Post. De spilte på lag med humoren og fjaset til B&H. Gass var så absolutt en del av showet. Så kom DJ Sarah inn, og ble raskt en koselig liten del av Åpen Post. Hun holdt seg høflig og kledelig i bakgrunnen, og ble tøysa og tulla med fra tid til annen. Gamlebyen og Galgeberg, he he. Men så kom Tungtvann... Angivelig fordi B&H liker dem. OK, fett nok. Men er våre nordnorske venner en INTEGRERT del av showet? Nei!!! Er de i det hele tatt klar over at de er med i et HUMORPROGRAM? Jeg vet ikke, men det ser jammen meg ikke slik ut. Ikke et snev av selvironi eller tegn til humor verken vises eller ytres. Og det er både synd og skam. De er jo husband i kultprogrammet Åpen Post for svingende! Ikke på promoteringsturné for den siste skiva! Slik Tungtvann nå fremstår kunne de like lett ha blitt byttet ut med Morten Abel, Espen Lind eller Sissel Kyrkjebø. En eller annen artist med et så stort selvbilde at det overskygger fullstendig poenget med å være der. Men hvis nettopp poenget med husbandet i dag bare ER å fylle tomrommet mellom sketsjene med TOMPRAT, så gjør Tungtvann en glimrende jobb. Er poenget noe annet, som f.eks. å lage humor, så er de fullstendig malplasserte. For programmet heter Åpen Post, ikke MTV Rap! Men kanskje får vi se noe av den "nordnorske" humoren neste onsdag? Det er heldigvis lov å håpe. Eller drømme... |
|
|
|
03.02.02 - 20:04
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 03.02.2002 Bruker nr.: 2 732 |
Å då meina ej ikkje berre tungtvann men raphiphop generelt!
Her skal ej sette mej ned å sjå på ynglings tvprogramet mitt so e der ei forbanna rap gruppe??!! Ej vart rett og slett forbanna! Bandet som va for 2 sesonger sida va virkleg bra men ditte..... d e rett og slett ikkje akseptabelt!!!! |
|
|
|
05.02.02 - 14:49
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 4 Ble medlem: 05.02.2002 Bruker nr.: 2 747 |
Tungtvann er bare teit, og finnes ikke morsom en plass!
Få dem bort! |
|
|
|
05.02.02 - 15:53
|
|
|
Det skal ikke være morsomt! Herregud... jeg er omringet av idioter
|
|
|
|
05.02.02 - 17:24
|
|
|
Takes one to know one. Mvh idiot nr. 54873.
PS! For neste sesong foreslår jeg Multicyde. De er heller ikke morsomme. |
|
|
|
05.02.02 - 17:43
|
|
|
Multicyde??? Jeg er i helvete.
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 23.05.13 - 01:08 |
|