GUTTER..!!(KUN for jenter) |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
GUTTER..!!(KUN for jenter) |
08.06.05 - 19:15
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 23 150 Ble medlem: 01.05.2004 Bruker nr.: 17 908 |
Vi er forskjellige individer..Og er gode på våre måter...
Stor forskjell er det ikke på gutter og jenter... Så lenge vi lever på samme jord er vi like. |
|
|
|
16.06.05 - 06:53
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 4 275 Ble medlem: 19.03.2005 Bruker nr.: 24 155 |
Sitat Opprinnelig skrevet av super__dog
Vi er forskjellige individer..Og er gode på våre måter... Stor forskjell er det ikke på gutter og jenter... Så lenge vi lever på samme jord er vi like. litt rart at de synger : alle er forsjellige |
|
|
|
25.06.05 - 23:54
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 491 Ble medlem: 23.02.2005 Bruker nr.: 23 607 |
Sitat Opprinnelig skrevet av hallo_94_h
helt enig der jenter liker ikke biler...eller jo det elsker pene biler faktisk jenter liker shopping for godt! jenter ser ned på gutter med hjerne! jenter lever av sine menn...bruker opp pengene våres og er aldri fornøyd Tja, skal vi se om det stemmer, halloi-vænnen 1. Jeg bryr meg ikke om biler. Vi har selv en lilla, den er litt fet da.. 2. Noen liker det, f eks. meg. Ander liker det ikke. 3. Det gjør ikke jeg. Ser ned på svært få mennesker i verden. 4. Mange jenter jobber også når de blir eldre. Men det er alltid jenter som må kjøpe mat, klær til barna osv. Og da det er jo en selvfølge at vi får litt av pengene dere gutter jobber for. Ikke sant? |
|
|
|
26.06.05 - 00:25
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 23 150 Ble medlem: 01.05.2004 Bruker nr.: 17 908 |
Sitat Opprinnelig skrevet av xArweNx
Tja, skal vi se om det stemmer, halloi-vænnen 1. Jeg bryr meg ikke om biler. Vi har selv en lilla, den er litt fet da.. 2. Noen liker det, f eks. meg. Ander liker det ikke. 3. Det gjør ikke jeg. Ser ned på svært få mennesker i verden. 4. Mange jenter jobber også når de blir eldre. Men det er alltid jenter som må kjøpe mat, klær til barna osv. Og da det er jo en selvfølge at vi får litt av pengene dere gutter jobber for. Ikke sant? Jepp..Mennesker er annerledes..Men vi bor uansett på samme jord..Og må derfor respektere hverandre;) |
|
|
|
28.06.05 - 12:31
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 619 Ble medlem: 20.05.2005 Bruker nr.: 25 397 |
Eneste gutter jeg intressert i er Orlando bloom, Elijah wood, Jhonny depp og Leonardo dicaprio..
|
|
|
|
28.06.05 - 17:48
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av Queens
Eneste gutter jeg intressert i er Orlando bloom, Elijah wood, Jhonny depp og Leonardo dicaprio.. Mange gutter er vel interesert i Carmen Electra, Britney+++- Men uansett..Vi (gutter og jenter) er ganske like... |
|
|
|
29.06.05 - 04:02
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 441 Ble medlem: 24.01.2005 Bruker nr.: 22 947 |
Mange gutter er vel interesert i Carmen Electra, Britney+++- Men uansett..Vi (gutter og jenter) er ganske like... Britney? Nei jeg rører ikke kompostavfall! Olsen-twins, dårlig skuepspillere, men utseende til de 1000, særs isammen. |
|
|
|
29.06.05 - 09:16
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 803 Ble medlem: 10.06.2005 Bruker nr.: 25 784 |
Elijah Wood er fin da:p
|
|
|
|
29.06.05 - 11:45
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av Angelus
Britney? Nei jeg rører ikke kompostavfall! Olsen-twins, dårlig skuepspillere, men utseende til de 1000, særs isammen. Mente ikke alle..Jeg liker henne ikke. Kirsten Dunst fan jeg..Hun spiller bra.Og ser bra ut..Men.. Nå sporer vi tilbake;) |
|
|
|
03.07.05 - 16:29
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Banned by Moderators Innlegg: 2 812 Ble medlem: 23.06.2005 Bruker nr.: 25 961 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Angelus
Alle de tre er stygge uten sminke.
Britney? Nei jeg rører ikke kompostavfall! Olsen-twins, dårlig skuepspillere, men utseende til de 1000, særs isammen. Carmen Electra og Giselle Bundchen er mine favoritter. Og J.Lo's bakdel... |
|
|
|
03.07.05 - 18:07
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av vithorne
Jeg er kanskje den type jente som alle hater... Jeg elsker å handle, men jeg gjør det nesten aldri.. Ikkesant.. Du liker biler ja..Det er noe jeg aldri har interesert meg for, selvom mange sier at biler hører til gutter. |
|
|
|
03.07.05 - 19:06
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Banned by Moderators Innlegg: 2 812 Ble medlem: 23.06.2005 Bruker nr.: 25 961 |
Sitat Opprinnelig skrevet av vithorne
Synes H&M bare er wannabe merkeklær, jeg.
Jeg er kanskje den type jente som alle hater... Jeg elsker å handle, men jeg gjør det nesten aldri.. Det er jo bra du har interesser, da. |
|
|
|
03.07.05 - 19:22
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av Mr. Cobain
Synes H&M bare er wannabe merkeklær, jeg. Er jo det dA..De skal jo prøve å selge de også |
|
|
|
04.07.05 - 17:08
|
|
|
Mhm.
Er jo det dA..De skal jo prøve å selge de også |
|
|
|
29.07.05 - 22:27
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 286 Ble medlem: 24.05.2005 Bruker nr.: 25 496 |
DU legger alle gutter under en kam... Jeg HATER biler over alt på jord..Og har alltid sakt at så lenge en bil går fremover og den har bremser er den gull verdt... Greit..jeg liker sport...Men..Spill...Klarer meg fint uten liksom...Men vi må da få like det vi vil? Jenter da?? Det eneste de tenker på er Shopping og å ta seg fint ut....:S Herremann! Hvordan er du ser på oss? Er det bare jålebærter i fra Olso eller..? Jeg elsker biler, har vært på fotballkamper med faren min siden jeg var 2 år, og brøler fortsatt "DÅMMER'N E DÅLI" uten å bry meg om hva de andre sier! Jeg hater å jåle meg ut, men et lag med mascara vil jeg vel ikke kalle det?.. Vi er ikke alle like?.. Men i gjennomsnitt.. |
|
|
|
30.07.05 - 01:47
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 248 Ble medlem: 11.12.2004 Bruker nr.: 22 150 |
Sitat Opprinnelig skrevet av hallo_94_h
helt enig der jenter liker ikke biler...eller jo det elsker pene biler faktisk jenter liker shopping for godt! jenter ser ned på gutter med hjerne! jenter lever av sine menn...bruker opp pengene våres og er aldri fornøyd meg : jeg har en iq over gjennomsnittet jeg er mye smartere enn alle i klassen min ! holder meg i god form er ikke datagal liker alle slags mennesker ser ikke alle som utedasser og utanning er jeg osså med på får nesten alltid riktig på alt (jeg er en liten skrytepave og dah osv. Meg, altså jente da: har aldri tatt iq-test Er like smart som de jeg er med(uten å nevne hvor på skalaen vi ligger) Driver mye med sport og musikk Er passe datagal, og ikke redd for å innrømme det. Liker ikke alle mennesker, mordere har jeg f.eks. aldri beundret spesielt. Får riktig på det jeg kan. Og ja, jeg liker shopping! Shopping og reising syns jeg er gøy. Og det senker faktisk ikke iqen min, tro det eller ei! Min tolkning av deg: (ikke ta det ille opp) Du er en ekstrem skrytepave med iq over gjennomsnittet. Du bruker en god del av tiden din på internett, hvor det er enkelt å skryte om ting, ettersom folk ikke har en anelse om hvem du egentlig er. Desperate forsøk på å skape cyberbeundrere, failer ofte og derfor må du strekke deg litt lengre hver gang du skriver et nytt innlegg. Snart er du vel årets elev også? Jeg derimot, føler ingen trang til å skaffe meg cyberbeundrere/venner som jeg møter på nrk-forum, ettersom jeg er veldig glad i de jeg har i virkeligheten. |
|
|
|
30.07.05 - 02:13
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 248 Ble medlem: 11.12.2004 Bruker nr.: 22 150 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Mr. Cobain
H&M er wannabe merkekler? Omg. Det er det verste jeg har hørt. De har utrolig mye fine topper o.l. der, og de som ikke klarer å se det, har rett og slett ikke sans for shopping. La meg fortelle en liten historie:
Synes H&M bare er wannabe merkeklær, jeg. Det er jo bra du har interesser, da. (The following text is based on a true story) Det var en gang ei jente som ønsket seg en utolig fin lacoste-genser som hun hadde øynet på en av sine shoppingturer. Da hun endelig klarte å overtale moren til å kjøpe den, gikk de til kassen hvor det ble skrevet ut en regning på 1600 kr. Da jenta kom hjem var hun kjempeglad for at hun endelig hadde fått den nydelige genseren, og hun tok den på seg med en gang. Men da hun så seg selv i speilet oppdaget hun noe. Hva var egentlig vitsen med å kjøpe en så dyr genser? Hadde hun ikke nettopp sett en nesten likedan en, bare uten den lille krokodillen på, for 1500 kroner mindre? Og sant var det. Det var kun en bitteliten krokodille som skilte de egentlig to helt identiske genserene. Følte hun seg mektigere med krokkodillen? eller vakrere? Eller lykkeligere? Nei, tvert i mot. De pengene kunne ha godt med til så mye annet. For første gang i sitt liv følte jenta at hun hadde gjort et totalt mislykket kleskjøp. Noen uker senere dro jenta på byen igjen og kjøpte seg enda en genser. Denne gangen på cubus for 200 kroner, sammen med to helt enkle fine t-skjorter. Etterpå dro hun ut sammens med venninnen sin og spanderte is på henne. En ting hadde i det minste jenta lært av lacoste-genseren; Dyre ting er ikke det som er viktig i livet, for alt i alt, så er det ikke de som hjelper deg når du virkelig trenger det. |
|
|
|
30.07.05 - 02:24
|
|
|
okay, ble kanskje litt overivrig...
Uansett, er ikke denne debatten for jenter? Skal ikke vi få lov til å skravle litt i fred uten at dere kommer og tuller dere oppi det? Jeg tror ikke det var meningen å såre dere gutter;) |
|
|
|
31.07.05 - 19:39
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av sofus_RBK=)
Fin, liten koselig historie:)
H&M er wannabe merkekler? Omg. Det er det verste jeg har hørt. De har utrolig mye fine topper o.l. der, og de som ikke klarer å se det, har rett og slett ikke sans for shopping. La meg fortelle en liten historie: (The following text is based on a true story) Det var en gang ei jente som ønsket seg en utolig fin lacoste-genser som hun hadde øynet på en av sine shoppingturer. Da hun endelig klarte å overtale moren til å kjøpe den, gikk de til kassen hvor det ble skrevet ut en regning på 1600 kr. Da jenta kom hjem var hun kjempeglad for at hun endelig hadde fått den nydelige genseren, og hun tok den på seg med en gang. Men da hun så seg selv i speilet oppdaget hun noe. Hva var egentlig vitsen med å kjøpe en så dyr genser? Hadde hun ikke nettopp sett en nesten likedan en, bare uten den lille krokodillen på, for 1500 kroner mindre? Og sant var det. Det var kun en bitteliten krokodille som skilte de egentlig to helt identiske genserene. Følte hun seg mektigere med krokkodillen? eller vakrere? Eller lykkeligere? Nei, tvert i mot. De pengene kunne ha godt med til så mye annet. For første gang i sitt liv følte jenta at hun hadde gjort et totalt mislykket kleskjøp. Noen uker senere dro jenta på byen igjen og kjøpte seg enda en genser. Denne gangen på cubus for 200 kroner, sammen med to helt enkle fine t-skjorter. Etterpå dro hun ut sammens med venninnen sin og spanderte is på henne. En ting hadde i det minste jenta lært av lacoste-genseren; Dyre ting er ikke det som er viktig i livet, for alt i alt, så er det ikke de som hjelper deg når du virkelig trenger det. Nå prater jeg om dubster og den shiten der, da. |
|
|
|
03.08.05 - 21:18
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Banned by Moderators Innlegg: 687 Ble medlem: 21.06.2005 Bruker nr.: 25 931 |
Jeg synes upunktet skal lage et sted får kroppen og slike ting vi lurer på!
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 19.06.13 - 22:37 |
|