hva tenker gutta?? |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
hva tenker gutta?? |
26.05.03 - 23:02
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 4 Ble medlem: 26.05.2003 Bruker nr.: 12 470 |
hei jeg er en jente på 16 som er veldig intressert i en på jobben som er 20...før veninna mi ringte til jobben min spurte etter nr. hans uten at jeg visste det!!flirtet han absolutt hele tia smilte og var glad.
men nå når han vet det har han plutselig blitt litt sjenert! han smiler fortsatt og prater med meg...en dag da vi begge satt på pauserommet spurte jeg om han ville bli med på kino sa han "kanskje kanskje det du" og smilte fra øre til øre med et lurt smil. hva skal jeg gjøre nå? bare være vanlig fortsette og smile småflirte og prate eller spørre han ut igjen? jeg vet han er singel, men ikke om han er intressert eller ikke han prater stort sett bare i gåter til meg og sier ikke mye hvis det er andre tilstede. jeg har hørt at mange gutter ikke viser at de er særlig intresserte i begynnelsen og drar det ut er det sant? jeg ville satt veldig stor pris på saklige svar som kunne hjelpe meg, har aldri tatt det første steget før og er helt hodestups forelsket og forvirra! Takk for svar på forhånd!=) Hilsen forvirret |
|
|
|
28.06.03 - 00:41
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 14 Ble medlem: 23.04.2003 Bruker nr.: 11 981 |
Er miniskjørt.
Hvis han ikke reagerer, han må vere homse... |
|
|
|
14.02.04 - 04:07
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 9 Ble medlem: 14.02.2004 Bruker nr.: 16 407 |
vel, hadde jeg svart med å si "kanskje det du" og smilt hadde jeg sagt ja om du rett etter hadde sagt "skal vi gå nå på fredag da?"
Få et svar av fyren, ingen vits i å tusle rundt med sommerfugler i magen. |
|
|
|
19.02.04 - 02:40
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 151 Ble medlem: 23.01.2003 Bruker nr.: 10 073 |
Kan gutter tenke?!
Det eneste hodet jeg så langt har erfart at de tenker med, er det hodet de har i buksa.... Synd for dem! |
|
|
|
16.09.04 - 15:20
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 17 Ble medlem: 15.09.2004 Bruker nr.: 20 130 |
Hei!
Jeg snakker som Mann når jeg sier dette, og håper du forstår. Noen menn drømmer fortsatt om en familie og få unger og skape et fredelig og lykkelig hjem! Hodet i buksa kan vi ikke undervurdere, men det er mulig å styre disse virile krefter og spare dem til den rette! alle vet at en kvinne kan ta kreftene ut av en mann og ødelegge ham....Bare tenk på hvor mange "ødelagte" menn som finnes...Tror forøvrig at de menn som blir dumpet, eller finner seg mange seksualpartnere har et ødelagt menneskesyn. Jeg selv har fått merke at jeg har blitt utfordret etter forskjellige prøvelser i to forhold, både seriøse og kanskje mindre serriøse... Derfor er min oppfordring til deg, som mann. Hvis du er på jakt etter kjærligheten er det bare én måte å finne denn på. Gå etter Guds ord og for hann har gode planer for deg, og du vil lykkes. Tipset er jo for eksempel å se om vedkommende er i stand til å styre seg seksuelt, test ham, og ikke minst deg selv, ved å la vær å ha sex før dere er gift, dere har så mye igjenn for det etterpå, det vet jeg mye om. Gutter er interiser i å bli elsket ikke bare pult! For som Tina Turner (tror jeg) sang "what`s love gotta do whith it?" Klem fra en følsom og klok gutt! børnt Ps Kriv meg gjernt på: en_slik_en@hotmail.com |
|
|
|
16.09.04 - 16:29
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 101 Ble medlem: 29.08.2004 Bruker nr.: 19 861 |
Ute på sjekkern ser jeg, børnt. Uheldigvis for deg er hun ikke her lenger. :P
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 19.06.13 - 07:34 |
|