Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

Reply to this topicStart new topic
Ernst!
Sid
post 10.05.03 - 19:59
Innlegg #1

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 12.04.2003
Bruker nr.: 11 843

Ernst er min helt!

hehehehe!!!!!
roflol!!!
så ***** fuckings dritbra!!!!!!!!!

"jäg e bara gjest" **** så bra!!!
skyld på P2.. hehehehe:)
så jævli bra!

"jäg tar inget ansvar"

Ernst er konge!!!!

RIOT!!!!!!!!!!!!!!!
Go to the top of the page

+Quote Post
Totto
post 11.05.03 - 11:29
Innlegg #2

Aktiv bruker

Ble medlem: 24.07.2002
Bruker nr.: 6 202

Ernst er vår ledestjerne og vår mentor. Et lys i våre liv. Han vil nok dukke opp ogå fremover når han får lov av myndighetene til å forlate Sverige der han er under karantene.

+Quote Post
Sid
post 12.05.03 - 11:54
Innlegg #3

Ble medlem: 12.04.2003
Bruker nr.: 11 843

hehe..yeah!

den molotov greia å sånn var ikke no tull altså??

you guys totally rock!

+Quote Post
Totto
post 12.05.03 - 13:24
Innlegg #4

Aktiv bruker

Ble medlem: 24.07.2002
Bruker nr.: 6 202

Ernst mener alvor. Om noen uker skal han lære oss om satanisme. Vi er redd. Men gleder oss litt også. Følg med...

+Quote Post
Ernst Brünner
post 14.05.03 - 17:05
Innlegg #5

Ble medlem: 14.05.2003
Bruker nr.: 12 294

Vet inte om jag skall skratta eller gråta. Mitt namn florerar numera bimedialt, radio och internet. Eftersom mitt förflutna är allt annat än mediavänligt känns det en smula overkligt. Är inte helt säker på om det är en naturlig väg att gå, men jag antar att det kan föra något gott - eller snarare något helt för jävligt - med sig.

Efter kraftiga påtryckningar från herrar Asbjørn Slettemark och Totto Mjelde skriver jag nu en hälsning från Galapogosöarna. Jag är här tillsammans med Anton Gravenhorst Lövenstierna, en vän från min tid som ställföreträdande slottsherre vid Yxtaholm slott i Sörmland. Det var på den tiden när jakt var något för män med känsla för klass, finess och tradition. Inte den golf-liknande folkrörelsen det har blivit idag.

Vi är inte - och det vill jag understryka - här för att se på jättesköldpaddor, skalet av en sådan har jag haft i min ägo sedan årtionden. Ej heller för att njuta sol och bad. Det är för veklingar. Vi är här för att göra en insats. Vi skjuter getter.

1935 var ett förödande år för Galapagosöarna. Det var 100-årsjubileumet av Darwin's besök och någon ganska gravt tillbakastående person kom på att ett par getter kunde vara fint i samband med festen. Det var inte det minsta genomtänkt. Från Alcedo i norr till Sierra Negra i söder räknar vi nu getter i hundratusentalet. Som alla vet är geten en symbol för satan, och det är precis vad den har blivit för dessa öar. Därför bjuder den equadorianska regeringen in jaktexperter från hela världen för att försöka få bukt med problemet.

Det är därför vi är här.

Ett ypperligt tillfälle att pröva min nya Knight Master Hunter Disc Extreme, ett 50-kalibrigt rostfritt state-of-the-art jaktgevär som endast finns i 130 exemplar. Till vårt förfogande har vi dessutom en Humvee, GPS och en otroligt effektiv infraröd radar.

Vi har varit här i 3 dagar och har fällt över 150 getter.

Det är grymt otillgänglig terräng, därav det låga talet. Men vi ligger i startfasen av ett inringningssystem där vi räknar med att kunna samla getterna i grupper om 100-tal och sedan spränga dem åt helvete med en hederlig M260 70mm Rocket launcher. Det kommer att hjälpa, tänker jag.

Plikten kallar, getjävlarna bräker, och Anton har köpt in en flaska extremt potent mescal. Vi får säkerligen anledning att höras av vid ett senare tillfälle.

Over and out,
Ernst Brünner,
Galapagos.

+Quote Post
Asbjørn S
post 22.09.03 - 08:39
Innlegg #6

Ble medlem: 17.09.2003
Bruker nr.: 13 667

I morgen kommer Ernst Brünner på besøk. Vi gleder oss. Det blir sterkt.

+Quote Post
Art Vandelay
post 02.10.03 - 01:25
Innlegg #7

Fast bruker

Ble medlem: 18.01.2002
Bruker nr.: 2 507

Ja, det blir sterkt... Men ikke så sterkt som om dere i stedet hadde spilt litt mer ekte ROCK!

SÄPO meg her og SÄPO meg der. Er det straffbart å være storkjefta alkis også nå?
Eller kanskje var det han som skjøt Olof Palme? Eller Anna Lindh? Eller kom i skade for å bryte lydmuren i tettbebygd strøk med en knøttliten Fiat? Æhhh...

"For God's sake, give me meat & potatoes, and not just heavy fuckin' gravy"

+Quote Post
Upunkt-admin
post 02.10.03 - 12:47
Innlegg #8

Aktiv bruker

Ble medlem: 04.03.2002
Bruker nr.: 3 367

Kan ikke bli mer rock enn det er nå. Da vil liv gå tapt.

+Quote Post
Art Vandelay
post 31.10.03 - 03:23
Innlegg #9

Fast bruker

Først og fremst: Jeg elsker Pyro! Dere holder den "gamle gode" rocken i live på eteren, og det hever jeg vørteren for.

Men kan noen forklare meg hva denne Ernst har å gjøre i dette programmet? Eksempelvis nå på tirsdag: Totto & Asbjørn på bar med Ernst. Jesus! Det er mulig dette utelukkende er humor, og at bøgjævelen egentlig er Sveriges svar på O.J. Men hvis så er tilfelle: skaff deg en ny jobb, Ernst. Du stinker!

Og hvis dette IKKE er humor, og gubben er "ekte vare" så er det hele bare enda mer tragisk. For ikke å si pinlig, der man må sitte og høre en lystløgner ro seg milevis ut på Lopphavet. Selvfølgelig ispedd litt rock, samt programledernes gjentatte bruk av frasen "vår helt og mentor, Ernst Brünner". Herregud, jeg spyr!

Oppsøk hjelp, Ernst.
Eller enda lettere: Ikke ring Pyro. De ringer deg!(aldri)

+Quote Post
Upunkt-admin
post 05.11.03 - 12:27
Innlegg #10

Aktiv bruker

Ble medlem: 04.03.2002
Bruker nr.: 3 367

Fint du spyr. Det er tøft. Ernst blir nok med oss videre ja. Han er allerede en folkehelt. Men ettersom du ikke kan fordra mannen bør du nok følge med på www.nrk.no/pyro i forkant av hvert program. Der står det hva som skjer vettu.

+Quote Post
Art Vandelay
post 05.11.03 - 13:29
Innlegg #11

Fast bruker

Ja, han er så absolutt en folkehelt. På lik linje med Varg Vikernes, Rune Rudberg, Mette-Marit osv. Man tager det man haver.

Pyro er død. Lenge leve det nye Pyro.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 18.05.13 - 21:13 RSS