Stopp |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Stopp |
08.11.01 - 18:42
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 08.11.2001 Bruker nr.: 1 335 |
Jeg mener nok er nok! La Kristoffer slappe litt. Det han har gjennomført er nok. Det er ikke riktig at vi står på utsiden og nyter synet av en voksen mann som blir "misbrukt"!
|
|
|
|
08.11.01 - 18:53
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 21 Ble medlem: 05.11.2001 Bruker nr.: 1 039 |
Ryktene skal ha det til at Christopher brukte laaaaaaang tid på å overtale NRK ledelsen til å begi seg inn på dette forfallet. Jeg regner med at de meste fleste scenarioer ble tatt i forkant, selv om det sikkert har dukket opp noen uforutsette ting også.
Tror ikke Schau er dummere at han ikke skjønner når nok er nok, han kan sikkert forlate rommet når som helst. |
|
|
|
08.11.01 - 19:18
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 08.11.2001 Bruker nr.: 1 337 |
Kristopher er en voksen mann som kjenner sine grenser bedre enn vi kan uttale oss om.Han har bodd 1 uke i en bil,har han ikke? tror ikke dette er noe værre.Tror ikke han hadde tilgitt seg selv hvis han ga seg nå.
Enig med TomR at vil Kristopher ut, gjør han jo det. Personlig vet jeg ikke helt hva jeg synes om han..hehe.. han er morsom inntil et visst punkt,men en rekke av det han finner på finner jeg direkte motbydelig. Men hallo,ingen tvinger meg til å se på . Han skal ha ros for at han har guts til å utføre dette! Go Kristopher! |
|
|
|
08.11.01 - 22:35
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 Ble medlem: 08.11.2001 Bruker nr.: 1 366 |
Alle "live" som går på TV skal for det meste "sensureres" av de andre som vil se på og ikke liger den slags... Det var det med Big Brother også, og nå dette her.
Hvorfor kan da ikke dere som har noe i mot det la være å se på det i stede for å pine/ødelegge oss som har inntresser for å se på det?? Som de andre sier, Kristopher Schau er jo voksen og ikke et lite barn! Han kan komme seg ut av dette opplegget hvis han føler at det er nok! Han blir ikke tvunget av noen til å være der!! Med andre ord håper jeg dere som har noe i mot dette opplegget til Kristopher Schau heller kan la vær å oppsøke det, mens det pågår! |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 18.05.13 - 09:19 |
|