Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

Reply to this topicStart new topic
Tåpelig egotripp
Nilsen
post 07.11.01 - 21:33
Innlegg #1

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 07.11.2001
Bruker nr.: 1 262

Kristopher Schau, jeg håper du bruker tiden til å finne ut hvor forfeilet hele dette barnslige prosjektet ditt er. Ikke er det forskning, ikke er det en vellykket parodi på forskning en gang. Ingen ironi, ingen satire. Det er faktisk ingen ting, men alt som kan følges på en tv- skjerm vekker dessverre en viss interesse. Slik er mediet. NRK er på ville veier. Og mens du leker at du utsetter deg for fare i et glassbur på Karl Johan, ja selv om du skulle komme i virkelig fare av det, er det et dumt egoprosjekt som bare fortjener forakt. For i mens dør tusenvis at mennesker rundt omkring i verden i virkelig elendige forhold. Mann deg opp og bruk f.eks ditt medianavn til å påvirke vår USA-leflende regjering slik at noen afghanske barn blir spart for virkelige lidelser og død.
Det samme gjelder også for Harald Eia og andre forvirrede mediahelter som gir deg sin oppmerksomhet. Hva vil dere bruke livene deres til? Alltid være smågutter ?
Go to the top of the page

+Quote Post
Tigern
post 07.11.01 - 22:37
Innlegg #2

Bruker nr.: 1 281

Selvfølgelig, du har rett. Hvis det mangler ironi og satire, er det ikke morsomt. Og hvis det ikke er til hjelp for barna i Afghanistan er det ikke verdt å gjøre...... Tosk!

Det store spørsmålet er vel hva du gjør her? Du tar deg bryet med å registrere din egen profil på en webside du åpenbart misliker for å skrive et lite konstruktivt innlegg, i stedet for å gå videre til en annen side, eller kanskje t.o.m. slå av PC'en. Har du ikke noe bedre å gjøre???

Og hva synes barna i Afghanistan om at du kaster bort tiden din her i stedet for å demonstrere utenfor Stortinget som "skikkelige folk"?

På den annen side - hvem er jeg til å uttale meg, jeg tok meg nettopp bryet med å svare på det tåpelige innlegget ditt.

Whatever....

Hilsen Tigern, som etter å ha sett føflekk-episodenikke er sulten lenger. Får vel sende Grandis'n til Afrika i stedet. Samfunnsnyttig skal det værra :-)

+Quote Post
TomR
post 07.11.01 - 23:44
Innlegg #3

Ble medlem: 05.11.2001
Bruker nr.: 1 039

Strøk Nilsen til filmskolen, jeg aner en pitteliten misunnelig tone.... §:o)

+Quote Post
Nilsen
post 08.11.01 - 01:35
Innlegg #4

Bruker nr.: 1 262

Utenfor reality tv finnes noe som heter virkeligheten. Kanskje sårt å minne om den. Forstår at det oppleves destruktivt å ikke være med på det lekedestruktive. Mulig det er et forfall hos meg. Jeg tror jeg spiste en meitemark for å kjekke meg da jeg var 4 år jeg også. Men jeg har sluttet.

+Quote Post
mythix
post 08.11.01 - 01:39
Innlegg #5

Bruker nr.: 960

Har ikke reality TV som oppgave å vise/fremstille virkeligheten litt på spissen ?

+Quote Post
mythix
post 08.11.01 - 01:48
Innlegg #6

Bruker nr.: 960

Da blir jo dette nesten REALITY REALITY-TV

+Quote Post
Skjeggspir
post 08.11.01 - 03:36
Innlegg #7

Ble medlem: 08.11.2001
Bruker nr.: 1 306

Det er vel kanskje ikke så spennende med et reality-program hvor alle deltakerne er døve etter 15 minutter og døde av strålningsskader etter en liten uke...

+Quote Post
fyllefant
post 08.11.01 - 12:03
Innlegg #8

Aktiv bruker

Ble medlem: 10.10.2001
Bruker nr.: 386

Nilsen påpeker at han sluttet med barnestreker og barsnlighet da han var fire år. Da synes jeg litt synd på ham. Jeg tror ikke det er så godt å leve i dønn seriøsitet og gravalvorlighet hele tiden. Da blir man bitter og ekkel.

Jeg støtter det naive, men dog så nødvendige ordtaket: Man er ikke voksen før man tør å være barnslig.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 20.05.13 - 00:32 RSS