Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

Reply to this topicStart new topic
Trenerene...hvem Er Best....??
BENEDICTE ELISE
post 29.10.07 - 16:54
Innlegg #1

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 25.10.2007
Bruker nr.: 37 863

Her kommer min mening....

1 Dag Ingebritsen......Total forandring av Helge Toft, nå tør han og satse

2 Jenny Jensen..........Engasjemang og troen på Sogns, støtt vokalisten
litt mer nå, så blir det bra.

3 Inger Lise Rypdal......Rolig og sindig. Skulle ønske litt mer glamor og
stailing. Stemme prakt har Ida, men sluker litt ord

4 Jørn Hoel................Artist selv med bredde. Thomas har mye å lære.
vekk med brillene, litt mer gele i håret. Stemme
har du og nydelige tekster.

5 Christian Ingebritsen..Mange jern i ilden for tiden. Benedicte Brenden
er bra på veldig mange måter, endelig gitaren
vekk. Her trengs ikke mye stailing, jobb heller
med tekst og stemme, her har hun mye å gå
på.

6 Ulf Risnes...............Her er det en super artist, som mangler allt som
trener. Engasjemang, innsats og komunikasjon
med Publiners. Begynnte veldig bra, men disse
gutta som er så bra bør ha litt hjelp i tekst og
melodi. allt høres likt ut.
Go to the top of the page

+Quote Post
BlueMoon
post 11.11.07 - 20:48
Innlegg #2

Ble medlem: 11.11.2007
Bruker nr.: 38 022

Jeg er virkelig skuffet over Ulf Risnes. Publiners er et toppen band med masse bra og det virker som de har funnet tonen med Risnes. Men Risnes skal ikke skape et band i sitt bilde, han skal hjelpe dem å finne sitt eget bilde. Hvorfor forsvant skjegget på vokalisten for eksempel. Mange jenter liker menn med skjegg. Meg inkludert. Det var jo særpreg.

+Quote Post
BENEDICTE ELISE
post 13.11.07 - 18:24
Innlegg #3

Christian og Ulf Risnes får stjerne i boka etter sist Lørdag, meget bra jobbet, Christian og Benedicte burde virkelig vurdere å lage "Benedicte & Christian Cash show. Jeg hadde kommet, og det tror jeg flere andre hadde også. Ida fikk mer glamor over seg bra. Thomas ser enda altfor kjedelig ut. Helge Toft er ferdig utdannet popstjerne all Ære til han enda en gang.

+Quote Post
BENEDICTE ELISE
post 17.11.07 - 16:03
Innlegg #4

Sitat
Opprinnelig skrevet av BENEDICTE ELISE
Christian og Ulf Risnes får stjerne i boka etter sist Lørdag, meget bra jobbet, Christian og Benedicte burde virkelig vurdere å lage "Benedicte & Christian Cash show. Jeg hadde kommet, og det tror jeg flere andre hadde også. Ida fikk mer glamor over seg bra. Thomas ser enda altfor kjedelig ut. Helge Toft er ferdig utdannet popstjerne all Ære til han enda en gang.

17.11.07

Ja kjære trenere i dag gjelder det virkelig å få allt på plass, idag er det noen som virkelig trenger poeng både fra dommerene og publikum for ikke å ryke ut. Lykke til.

+Quote Post
Folke Lee
post 23.11.07 - 16:25
Innlegg #5

Ble medlem: 05.10.2007
Bruker nr.: 37 681

Ulf Risnes må da være den beste treneren? Jeg mener - tenk litt på det da! Han har måttet ta hånd om 6 "spillere", mens de fleste andre trenerne har kunnet nøye seg på å pleie EN kandidat.

Og hvis man ser på utviklingen underveis blir det hele rett og slett imponerende:
Det var tydelig at styling og sånt satt langt inne hos gutta. Alle de andre artistene var ferdig styla allerede fra første eller andre "serierunde". Publiners kom vel ikke i mål før i fjerde. Men for et fremskritt! Marianne Antonsen sa i en sammenheng at de så "smashing" ut, eller noe sånt. Og det er jeg enig i :-) For en forvandling!

Og for et comeback og for ei opphenting de gjorde på slutten! Ulf har fått dem til å fremstå som et lag og til å jobbe som et lag! Samtidig har Hr. Risnes unnlatt å skjelle ut dommerne, selv når de har tatt åpenbart feil, han har heller ikke skrytt av artisten sin hinsides alle proporsjoner, men vært nøktern, blid og positiv hele veien. Sånn sett syns jeg han er lik bandet han trener, jordnære gutter med glimt i øyet og med musikken i sentrum. uansett om alt gkk imot dem til å begynne med holdt de humøret oppe. Det så rett og slett ut som at de de sa var SANT - at de var der for å ha det GØY!

Stem på Ulf som årets trener, han har gjort en bragd!

+Quote Post
BENEDICTE ELISE
post 24.11.07 - 19:55
Innlegg #6

Hei Folke Lee

Jeg er nok enig med deg i at Ulf Risnes Kansje har hatt den største utfordringen når det gjelder styling. De gutta i publiners har nok hatt sine sterke meninger. Virker nå som de har funnet tonen sammen. De har egentlig allt å vinne. Blir nok vanskeligere for Dag og Helge som har ligget på topp hele tiden. Ønsker publiners og Ulf Risnes lykke til. Ingen tvil om at det er et band som skaper stemning uansett hvordan det går.

+Quote Post
felefun
post 25.11.07 - 04:54
Innlegg #7

Ble medlem: 23.09.2007
Bruker nr.: 37 548

Helt enig med Folke Lee. Det må jo være en mye større utfordring å trene et helt band enn å trene en enkelt artist. Og Ulf Risnes har jo virkelig innfridd som trener med å få Publiners til finalen. Dessuten er vokalisten blitt mye penere uten sjegg og med pene klær...Dette tror jeg er mye takket være Ulf Risnes

+Quote Post
BENEDICTE ELISE
post 01.12.07 - 17:36
Innlegg #8

Sitat
17.11.07

Ja kjære trenere i dag gjelder det virkelig å få allt på plass, idag er det noen som virkelig trenger poeng både fra dommerene og publikum for ikke å ryke ut. Lykke til.

01.12.07

Nå er det bare noen få timer igjenn til det hele er avgjort. Min favoritt trener er helt klart Dag Ingebritsen.

Favoritt artist er Ida Jenshus. Heia Ida, selv om du ikke skulle vinne har du all mulig grunn til å være stolt, plate får du gitt ut uansett.

De som har forandret seg mest, og som jeg er blitt mer og mer favoritt av er Publiners og Helge Toft.

Thomas er seg selv, flotte tekster, flott stemme, men er litt kjedelig å se på scenen.Har en følelse alikavel om at dette vinner du.

LYKKE TIL ALLE SAMMEN

+Quote Post
BENEDICTE ELISE
post 01.12.07 - 22:40
Innlegg #9

Sitat
01.12.07

Nå er det bare noen få timer igjenn til det hele er avgjort. Min favoritt trener er helt klart Dag Ingebritsen.

Favoritt artist er Ida Jenshus. Heia Ida, selv om du ikke skulle vinne har du all mulig grunn til å være stolt, plate får du gitt ut uansett.

De som har forandret seg mest, og som jeg er blitt mer og mer favoritt av er Publiners og Helge Toft.

Thomas er seg selv, flotte tekster, flott stemme, men er litt kjedelig å se på scenen.Har en følelse alikavel om at dette vinner du.

LYKKE TIL ALLE SAMMEN

PST THOMAS jeg bare sier wooow dette var bra, flørtende blikk og helt ny taktikk. Tror det er i boks nå. ALL takk og ære til Jørn Hol.

Ida skulle ønske du kunne synge den sangen du har skrevet selv i finalen, can i stay. Da er jeg faktisk ikke sikker på hva som skjer....da tror jeg det er du som tar hele kaka. Uansett blir dette fryktelig spennende.

LYKKE TIL IDA OG THOMAS.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 25.05.13 - 23:12 RSS