Slemme-Finn |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Slemme-Finn |
13.02.08 - 15:57
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 007 Ble medlem: 28.09.2005 Bruker nr.: 27 215 |
Jeg har aldri eid bil med sånn fjernstyrt sentrallås, men du verden så moro det er!
Man bare strekker handa ut mot bilen, trykker på knappen, og bibbetibipp sier bilen og blinker! Det får meg til å føle meg som den reneste Gandalf Grå. En venninne av meg har bil med sentrallås, og når jeg er med henne på tur får jeg lov til å være sentrallåsmestermagiker. Det er stas det. |
|
|
|
13.02.08 - 20:06
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 515 Ble medlem: 11.10.2005 Bruker nr.: 27 490 |
Sitat Opprinnelig skrevet av annabell
Hallo? Må jeg få minne om atHerreavdelingen er programmet for herrer av begge kjønn??? :himle: Og at dame-herrer faktisk kan kjede seg, og ikke vil bli dømt nord og ned på grunn av kjønn. Er linken blitt kjedelig - for meg-, så uttrykker jeg en følelse, og den er aldri feil. Så neste gang, så møt meg på min følelse, godta den og ikke gå på meg som kjønnsperson. Har vært med på denne debattsiden i en årrekke og har alltid følt meg velkommen og møtt av de andre herrene, uansett kjønn. Sorry :-}........... Joda, en følelse (nynorsk: ei kjensle) kan ikkje vera feil, berre subjektiv. Men når sant skal seiast har det vore litt "daudt" her i det siste......... så når det fyrst blir dradd i gang ein tråd, så er det litt dumt å høyra at den er kjedelig. Menn har følelsar og, sådetså. Men bevares, det er lov å uttrykka seg, (sjølv om du er dame.....:-)) Og alle har vel bil...... |
|
|
|
14.02.08 - 01:06
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 007 Ble medlem: 28.09.2005 Bruker nr.: 27 215 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Bomstart
(...) Og alle har vel bil...... Nei, jeg har ikke bil. Altfor mye bryderi når kollektivtrafikken er så bra som den er her. Men jeg vurdere å skaffe meg en sykkel, det er da vel også mer miljøvennlig å ha et transportmiddel som går på bamsemums enn et som går på bensin |
|
|
|
15.02.08 - 00:41
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 515 Ble medlem: 11.10.2005 Bruker nr.: 27 490 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Irilar
. Men jeg vurdere å skaffe meg en sykkel, det er da vel også mer miljøvennlig å ha et transportmiddel som går på bamsemums enn et som går på bensin Joda, sålenge bamsemumsen ikkje blir lagra på for stor tank..... :-) |
|
|
|
15.02.08 - 10:18
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 336 Ble medlem: 21.05.2003 Bruker nr.: 12 396 |
På et herreforum må man kunne drøfte en gitt herre-interesse selv om det tilfeldigvis finnes andre forumer som omhandler den interessen.
Er glad for at Finn også har den innstillingen. Men som ekte herrer, skal selvsagt vi som har en eller annen lidenskapelig interesse vokte oss for å la den ta overhånd her inne. Når det er sagt, må jeg bare si at Autofil er mest for bilBLAD-entusiaster og mindre for entusiastiske bil-eiere. Ikke et vondt ord om Autofil, men jeg oppfatter det ikke som min arena. |
|
|
|
19.02.08 - 02:46
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av Bomstart
Joda, sålenge bamsemumsen ikkje blir lagra på for stor tank..... :-) Mja, i motsetning til andre typer tanker blir bamsemumstanken mindre jo mer du bruker den... |
|
|
|
25.02.08 - 16:27
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 336 Ble medlem: 21.05.2003 Bruker nr.: 12 396 |
Bamsemums er oppskrytt. Før, da de hadde litt tykkere sjokolade-lag var de supre.
Men som så mye annet blir kvaliteten på de også ofret til fordel for kvantitet og pris. Trist. Før kunne du velge: Enten de billige, litt tørre bamsemums-etterligningene med smakløs sjokolade som ble solgt på Europris, eller de litt dyrere, supergode på matbutikken. Nå koster og smaker alle som de på Europris. Fordelen er jo at man mister lysten på å trøkke de i seg, selvsagt. |
|
|
|
25.02.08 - 20:54
|
|
|
Jeg spiser bamsemums så sjelden, bare når jeg er på besøk i gamlelandet. Da er jeg såpass hol at jeg ikke merker noe til om de er blitt dårlige.
Men min nye dille på godtefronten er hjemmelaget fudge. Det er såpass mye arbeid at jeg er sikker på at det går opp i opp med kalori-inntaket. Men godter/mat man lager selv, fra bunnen av, er såpass mye bedre en halvfabrikata og ferdigmat at det er verdt det. |
|
|
|
26.02.08 - 21:02
|
|
|
Det var med vantru og skepsis at eg høyrde inngangs-låtane til laurdagens Pop-quiz. kan det ?....jo, det må det være..... Nøyaktig samme artistane som på Finns forrige popq..... Jepp.. ny runde.
Men kva i ....... plankane låg strødd utover, så det var nesten utåd å+ trakka mellom. Sjølv hadde eg vore KONGE på 70-talet, og 2-4-6-8 var identifisert etter 2 riff..... Yes, yess, yesss. (Eg fekk ikkje med heile sendingen, pga. klargjering for vinterferie, hyttevegen var stengt, så det vart plan B...) Men dog: Takk Finn, takk. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 19.06.13 - 17:11 |
|