Ny regjerings- kontellasjon skapt i kveld |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Ny regjerings- kontellasjon skapt i kveld |
06.09.01 - 22:42
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 40 Ble medlem: 26.08.2001 Bruker nr.: 134 |
TV2 Tabloid avslørte Jens Stoltenberg i kveld !!!
Etter kveldens "kammerat debatt" i TV2 tabloid er det kun Høyre og Jan Petersen som har en troverdig politikk. Det har nok også de andre partilederne også innsett , litt justering Ok, men ellers er høyres partiprogram " i orden vi kan leve med det " ! AP-Stoltenberg har ikke kommet med et eneste nytt forslag i denne valgkampen før i kveld om abort-standpunktet. Og jamen lurte Kjell Magne Bondevik også dette tema til å bli liggende dødt... han er en ål... Så vår kjære venn Jens Stoltenberg synest jeg sjeglet vel mye til Jan Petersen da det ble stilt spørsmål om en "ny regjerinsg konstelasjon". Jeg tror faktisk Jens Stoltenberg har mest lyst til å regjere sammen med Høyre etter at SV - har havnet så høyt opp på partigallupen som i dag med 10- 15 % . Dersom Høyre blir valgets største parti så kan han si at Jan Patersen kan bli statsminister og han selv utenriksminister for landet må ha ny utenriksminister og Stoltenberg vil bli ok...og så blir det finansminister Per Kristian Foss , da begynner kabalen å gå opp , nei, så var det Jagland da ??? Hva fanden gjør vi med han ? Bistandsminister, nei . Fiskeriminster, der snakker man bare i tåke og kan finne på mye uforutsagt så det vil bli ok med Jagland som Fiskeriminister.. Og så kan vi beholde Tønne, for han gjør en god jobb, men vi må ha ny justisminister for hun har tulla litt så det blir Justiskommiteens formann ... Med en slik regjering er det meste sikrest med Lønning som skoleminister med gode karakterer, for det må elevene ha skal en komme videre i livet på Harvard f.eks og lære å styre store utenlandske bedrifter som vi antagelig kommer til å bruke alle oljepengene på om ikke så lenge.. Hvor mye koster for eksempel å kjøpe Mobil/EXXO ca 500 milliarder så når vi har kjøpt Mobil/Exxon eller Chase Manhatten Bank , da er vi like tom for cash.... Så slik kan landet få en sosialkapatialistisk regjering uten sentrun KRF, SP, Venstre , uten FRP uten SV og uten Bastiansen ... fytt i rakkeren, da blir de godt snytt hele gjengen og vi har en flertallsregjering som kan styre landet... (PS. Jeg har ikke drukket annet en te ! ) |
|
|
|
07.09.01 - 00:17
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 Ble medlem: 05.09.2001 Bruker nr.: 196 |
Sitat Opprinnelig skrevet av skipper
TV2 Tabloid avslørte Jens Stoltenberg i kveld !!! (...) Så vår kjære venn Jens Stoltenberg synest jeg sjeglet vel mye til Jan Petersen da det ble stilt spørsmål om en "ny regjerinsg konstelasjon". Jeg tror faktisk Jens Stoltenberg har mest lyst til å regjere sammen med Høyre etter at SV - har havnet så høyt opp på partigallupen som i dag med 10- 15 % . (...) Jeg fikk ikke sett Valg Tab. i kveld. Ble det sagt noe konkret i denne retningen eller var det soppvekst på te-bladene du fikk i deg? Charlie. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 22.05.13 - 15:29 |
|