Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

Reply to this topicStart new topic
Valgutspørring med Siv Jensen, kl 21:30 til 22:20 tirsdag den 18/08
Terrible
post 18.08.09 - 22:57
Innlegg #1

Fast bruker

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 28.01.2003
Bruker nr.: 10 181

Det var utspørring av Siv Jensen der hun ble utsatt for to snublete programledere som spurte dumme spørsmål og virket som om de var totalt forutinntatt og selvopptatte. Flaut å se slike programledere som dummer seg ut med slik usikkerhet kombinert med uvitenhet.

Og så kom Arne Strand og Kyrre Nakkim for å ta sladder og bakvaskelse opp i en ny dimensjon, herregud! Jeg blir oppgitt og kan bare le av hva denne redaksjonen driver med. For noe forbanna tull! På tide å droppe den "NRK-lisensen", som nevnt også i utspørringen. Vi kan jo få til en lov her: "Alle som er medlemmer av FRP skal slippe å betale NRK-lisens" Så kanskje det hadde blitt gjort noe! tongue.gif Godt å få sagt det! biggrin.gif

Jeg må bare si jeg er veldig imponert over Siv Jensen, som tydeligvis hadde forberedt seg godt og var skarp og kjapp.

Stå på Siv og FRP. Det blir en stemme på stortingsvalget fra meg. Grattis!

Go to the top of the page

+Quote Post
leerhok
post 19.08.09 - 13:18
Innlegg #2

Fast bruker

Ble medlem: 29.08.2006
Fra: Cloudberry Moor
Bruker nr.: 33 251

ENIG I AT
utspørrerne lot Siv slippe altfor lett. I en slik utspørring trengs revolverreportere som ikke tillater partilederne å slippe unna med god-dag-mann-økseskaft når de får spørsmål de ikke ønsker å svare på. Dersom de i fortsettelsen:
- lar de neste partilederne slippe like lett unna, blir det hele reklame for partiene isf tøff utspørring.
- kjører de neste partilederne tøffere, får vi urettferdig forskjellsbehandling.

Så her har programlederne kjørt seg opp i en catch 22 situasjon!

SYNES Å HUSKE
fra tidligere valg at små partier blir kjørt mye tøfferere enn de store???

DE FORHÅNDSFRELSTE
var sikkert godt fornøyd med det Siv presterte. Like sikkert som at de som har Frp i vrangstrupa, fikk sine oppfatninger bekreftet. Om den viktigste målgruppen - vekselvelgerne - endte opp med mange, få eller ingen nyfrelste, er det nærmest umulig å vite noe sikkert om.

+Quote Post
Kristin76
post 20.08.09 - 23:25
Innlegg #3

Ble medlem: 18.08.2009
Bruker nr.: 40 880

Nei, poenget til Terrible er ikke at utspørrerne lot Siv slippe altfor lett. Men isteden at utspørrerne var amatører som ikke klarte å få Siv til svare det som utspørrerne var ute etter å få frem. Utspørrerne syntes å være forutinntatte og klarte ikke å parere svarene Siv gav. Resultatet ble at Siv fikk frem sin politikk på en god måte, stikk i strid med intensjonen til utspørrerne. Hvis ikke utspørrerne er like store amatører når f.eks. Jens skal spørres ut, så blir dette litt patetisk. Effekten blir det mottsatte av intensjonen, nemlig at Siv får flere tilhengere. Og etter utspørringen den 18.8 synes jeg det vil være fortjent.

+Quote Post
Terrible
post 21.08.09 - 19:41
Innlegg #4

Fast bruker

Ble medlem: 28.01.2003
Bruker nr.: 10 181

Sitat(Kristin76 @ 20.08.09 - 23:25) *
Nei, poenget til Terrible er ikke at utspørrerne lot Siv slippe altfor lett. Men isteden at utspørrerne var amatører som ikke klarte å få Siv til svare det som utspørrerne var ute etter å få frem.
Jeg mener at FRP nå har så god posisjon i norsk politikk at det nok blir naturlig at man ikke klarer å målbinde Siv med lettvinte vitser og flåsete spørsmål. Jeg synes nå at tiden er inne for FRP i regjering slik at vi kan få en skikkelig dreining bort fra den nåværende AP-SV-SP alliansen. Det er jo skepsis mot FRP, men den er i hovedsak ubegrunnet, da FRP har vist seg å ha svaret i mange viktige saker.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 19.05.13 - 20:34 RSS