Hva skal vi kalle den 13. måneden??? |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Hva skal vi kalle den 13. måneden??? |
10.11.07 - 23:25
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 12 Ble medlem: 05.11.2006 Bruker nr.: 33 974 |
Ikveld skjedde det jeg aldri trodde ville skje.
Sogns fikk poeng fra dommerne - tenk, er det mulig? Jeg må si jeg var så sikker på at det ikke ville skje, at jeg har sagt følgende: " Sogns kommer ikke til å få poeng fra dommerne i de året som har 13 måneder" - derav tittelen på debatten. Men selvfølgelig er jeg glad for at de endelig tok til vettet. |
|
|
|
11.11.07 - 01:12
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 354 Ble medlem: 04.02.2007 Bruker nr.: 35 225 |
Sitat Opprinnelig skrevet av kranglefanten
Ikveld skjedde det jeg aldri trodde ville skje. Sogns fikk poeng fra dommerne - tenk, er det mulig? Jeg må si jeg var så sikker på at det ikke ville skje, at jeg har sagt følgende: " Sogns kommer ikke til å få poeng fra dommerne i de året som har 13 måneder" - derav tittelen på debatten. Men selvfølgelig er jeg glad for at de endelig tok til vettet. Wow! Er det mulig? Vi var på dansegalla med Dænsebændet og Anne Nørdsti på stevneplassen i Skien i kveld og gikk glipp av kveldens "lyden av lørdag" og "skal vi danse" på TV 2, men skal ta det igjen neste uke som reprisen vel går. En serie som gikk på TVNorge for en tid tilbake i FBI`s favør hette "du tror det ikke før du får se det", og nå må det vel blir"du tror det ikke før du får høre det". Nå står ikke verden til påske! |
|
|
|
11.11.07 - 01:47
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 12 Ble medlem: 05.11.2006 Bruker nr.: 33 974 |
Sitat Opprinnelig skrevet av cleany
Wow! Er det mulig? Vi var på dansegalla med Dænsebændet og Anne Nørdsti på stevneplassen i Skien i kveld og gikk glipp av kveldens "lyden av lørdag" og "skal vi danse" på TV 2, men skal ta det igjen neste uke som reprisen vel går. En serie som gikk på TVNorge for en tid tilbake i FBI`s favør hette "du tror det ikke før du får se det", og nå må det vel blir"du tror det ikke før du får høre det". Nå står ikke verden til påske! Ja, er det ikke utrolig? Jeg er egentlig i sjokk enda. Men gleder meg stort over underet... Jeg tror programmet går i reprise i morgen, så da har dere en ny sjanse til å få sett det. Det burde dere prøve å få til, for det var en opplevelse å se Jørn Hoel idag :-) Noget spesiell, for å si det sånn, men veldig underholdende... Han var nemlig utkledd som dame - ikke den vakreste utgaven av ham som jeg har sett, men lell da gut... |
|
|
|
11.11.07 - 13:08
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 354 Ble medlem: 04.02.2007 Bruker nr.: 35 225 |
Sitat Opprinnelig skrevet av kranglefanten
Ja, er det ikke utrolig? Jeg er egentlig i sjokk enda. Men gleder meg stort over underet... Jeg tror programmet går i reprise i morgen, så da har dere en ny sjanse til å få sett det. Det burde dere prøve å få til, for det var en opplevelse å se Jørn Hoel idag :-) Noget spesiell, for å si det sånn, men veldig underholdende... Han var nemlig utkledd som dame - ikke den vakreste utgaven av ham som jeg har sett, men lell da gut... Har gått gjennom NRK`s programsider og linkene der, men ikke funnet et spor i retning av noen reprise der for i dag og heller ikke neste uke, kun sport o.a. Men kanskje jeg har sett forbi noe her selv om jeg tviler på det, så kanskje andre eller du kranglefanten kan finne ut av dette? |
|
|
|
12.11.07 - 14:46
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Administrator Innlegg: 247 Ble medlem: 21.11.2001 Bruker nr.: 1 629 |
Hei!
Lyden av lørdag går i reprise hver mandag klokken 13.55. I tillegg kan du se programmet i nett-tv når det måtte passe! (Hvis du ser nederst til høyre på nettsiden til Lyden av lørdag står det "neste sending". Under finner du også kommende sendinger.) God fornøyelse! |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 22.05.13 - 13:26 |
|