Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

> Gå til nettsiden

nrk.no/pepper

4 Sider V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
Hår på tissen?
Ragnhild S
post 24.10.05 - 21:03
Innlegg #1

Aktiv bruker

Gruppe: Moderator
Ble medlem: 08.07.2002
Bruker nr.: 6 067

Er det et must å barbere seg nedentil? Hva synes du er mest funksjonelt - et hårete underliv eller glattbarbert? Eller bare velfrisert?

Og bør menn ha de samme kravene og forventningene til å drive med intimbarbering som kvinner?

Si din mening her!

Ragnhild
Go to the top of the page

+Quote Post
Bomstart
post 25.10.05 - 14:01
Innlegg #2

Fast bruker

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 11.10.2005
Bruker nr.: 27 490

Sitat
Opprinnelig skrevet av Ragnhild S
Hva synes dere er mest funskjonelt, hårete underliv, eller glattbarberte?

Ragnhild

Funksjonelt ??
Vel..... frå eit brukarmessig synspunkt meiner eg at damene bør vera glattbarbert, evnt. med "Beckham-stripa"...........

Estetisk sett er det det finaste òg.

+Quote Post
god_hund
post 25.10.05 - 14:11
Innlegg #3

Gruppe: Banned by Moderators
Ble medlem: 25.10.2005
Bruker nr.: 27 731

Jeg synes at ei jente kan være glattbarbert men at gutter ikke har noen spesifikke krav.

Kjønndiskriminering og nedtrykking av kvinner vil vel noen si men det er bare slik jeg ser det.

+Quote Post
goldmail
post 25.10.05 - 15:44
Innlegg #4

Aktiv bruker

Ble medlem: 23.02.2004
Bruker nr.: 16 573

I gamle gamle GAMLE dager hadde kjønnshår en funksjon. Utviklingen innen hygienemuligheter er rimelig mye større en i steinalderen. Derfor er kjønnshårfunksjonen i dag redusert til å være en kosmetisk egenskap. Det er hevet over enhver tvil at et ubarbert kjønn (intimt) samler bakterier konstant, hvilket igjen skaper en eksplosjonsartet formering. Vel...nok om det

Til dere av dere (??) som er såpass hygieniske og sosiale at dere benytter intimbarbering. Barber MOT hårretningen!!! Poenget er å åpne hårposene i huden. Barberer man MED hårene er man stikkete bare sekunder senere. Men MOTBARBERING krever etterbehandling. Disse nymotens kremene er bare tull. Og for all del ligg unna ladyshaver . Nytt blad, dra MOT hårene...og bruk MASSE vann. Aller helst uten barberskum. Jobb nøye, bruk tid....

Etter barberingen kommer det essensielle: Er man alene...del en sitron i to. Gni delene godt mot huden så sitronsyren trenger inn i porene. Her kommer altså de åpne porene til sin nytte. Dette svir selvsagt, men den myke huden er bare noe du vil nyte i lang tid fremover. Til dere menn anbefaler jeg sitron som etterbarberingsvann. Silkemyk hud...langtidsvirkende. Gni også sitron på all hud du vil myke opp. velkjent også som middel mot rynker smile.gif

For de av dere som yter service med intimbarbering: Bruk masse spytt istedenfor sitron. Partner slipper svien som ikke egner seg i partnersituasjon. I

+Quote Post
Lake
post 27.10.05 - 15:33
Innlegg #5

Ble medlem: 27.10.2005
Bruker nr.: 27 792

Dusken utgjør litt av spenningen når man ser en naken dame; fanger liksom oppmerksomheten på en pirrende måte. Barberte kvinnelige kjønnsorganer ligner mest på hårløse mus.
Hilsen interessert

+Quote Post
Faisen
post 27.10.05 - 18:28
Innlegg #6

Ble medlem: 27.10.2005
Bruker nr.: 27 797

Jeg syns at det er finest med et velfrisert kjønnsorgan, ikke glatt eller skog.. Dette gjelder begge kjønn..

Fra ei jente på ** år..tongue.gif

+Quote Post
Hjortefot
post 28.10.05 - 22:05
Innlegg #7

Ble medlem: 28.10.2005
Bruker nr.: 27 830

Hår på tissen er naturleg og fint. Dessutan, det hindrar fluene i å legge egg!!!

+Quote Post
Malaka
post 30.10.05 - 20:27
Innlegg #8

Ble medlem: 30.10.2005
Bruker nr.: 27 870

Jeg synes at barbering er blitt et helsikes hysteri der det er blitt en "must" uten at noen egentlig skjønner hvorfor. Vagina skal ha hår rundt da dette er et tegn på kvinnelighet og modenhet. Hvor mye hår det skal være er derimot tema for diskusjon.

Jeg har i min tid vært bort i det meste innen musologi og må si at glattbarbert er utrolig dødt! Foretrekker å kjenne litt hå på kinnene nå Hr. Lingua skaper ekstase med harde roterende bevegelser på Fr. Clitoris. Ingenting som er bedre enn duften av kvinne som setter seg i kjønnshårene rundt vagina og sender pirringer gjennom neseborene.

Jeg derimot si at det bør være en stell som er blitt utført selv om skikkelig jungel på rett dame er i segselv virkelig pirrende.

En ting er derimot total turn-off: Kjønnshår som tyter utover trusekant eller string......!

M.

+Quote Post
gabbaen
post 05.11.05 - 02:28
Innlegg #9

Ble medlem: 30.10.2005
Bruker nr.: 27 869

Sitat
Opprinnelig skrevet av Malaka
Jeg synes at barbering er blitt et helsikes hysteri der det er blitt en "must" uten at noen egentlig skjønner hvorfor. Vagina skal ha hår rundt da dette er et tegn på kvinnelighet og modenhet. Hvor mye hår det skal være er derimot tema for diskusjon.

En ting er derimot total turn-off: Kjønnshår som tyter utover trusekant eller string......!

Der må jeg si meg helt enig. Jeg har og prøvd med intimbarbering, og det er egentlig ganske behagelig, når det slutter å klø. Men det ble for mye jobb å holde.

Men med hjelp av damen til å ta det første gangen, var et helt utrolig forspill...

+Quote Post
Copper
post 06.11.05 - 12:13
Innlegg #10

Fast bruker

Ble medlem: 04.12.2003
Bruker nr.: 15 045

Mange kvinner synes det er ekkelt å kline med en mann med helskjegg. Tanken på majonesrester, busemenn og gammel ketchup blir forstyrrende for opplevelsen.

Kanskje det kan være samme grunn til at mange menn syntes intimbarbering er litt sexy?

+Quote Post
annabell
post 06.11.05 - 15:59
Innlegg #11

Fast bruker

Ble medlem: 03.05.2002
Bruker nr.: 5 361

Kremt, hørt om å vaske seg... Og at behåringen kanskje har en funksjon? For kvinner er veien inn til f.eks.blære ganske så kort...Og da beskytter hår mot uønskete bakterier. Men selvfølgelig skal en holde behåringen ren...wink.gif

+Quote Post
Type-R
post 19.01.06 - 00:04
Innlegg #12

Fast bruker

Ble medlem: 27.03.2002
Bruker nr.: 4 356

Sitat
Opprinnelig skrevet av goldmail
I gamle gamle GAMLE dager hadde kjønnshår en funksjon. Utviklingen innen hygienemuligheter er rimelig mye større en i steinalderen. Derfor er kjønnshårfunksjonen i dag redusert til å være en kosmetisk egenskap. Det er hevet over enhver tvil at et ubarbert kjønn (intimt) samler bakterier konstant, hvilket igjen skaper en eksplosjonsartet formering. Vel...nok om det

Et typisk totalt kunnskapsløst utsagn. Bakteriefloraen i kvinners underliv er ikke farlig. Den er der bl.a. for å beskytte mot uønsket flora, som f.eks. sopp. Et underliv der det er brukt for mye såpe, samt et som er barbert for kjønnshår, vil i mye større grad være utsatt for (tidvis farlige) soppangrep.

Personlig synes jeg også ut fra et estetisk synspunkt at det naturlige (altså kjønnshår på det kvinnelige kjønnsorganet) er best/vakrest/mest pirrende.

DERSOM man imidlertid som mann mener at kvinner burde barbere seg nedentil, så er det rett og rimelig at man som mann også fjerner kroppsbehåringen.

+Quote Post
Silver
post 19.01.06 - 01:50
Innlegg #13

Ble medlem: 14.01.2006
Bruker nr.: 29 328

LItt hår er ok men urskog er ikke noe særlig. Ballene bør være hårløse

+Quote Post
annabell
post 21.01.06 - 16:31
Innlegg #14

Fast bruker

Synes en skal være som en er skapt jeg. Ingenting er så pirrende som det urgamle begjæret. Og det er faktisk uavhengig av frisering. At menn har hår er et tegn på at de er utviklet, likeså med kvinner. Var hårløs som jente. Og blir det vel som gammel dame... Hvorfor forsere den utviklingen?

+Quote Post
Irilar
post 21.01.06 - 20:21
Innlegg #15

Fast bruker

Ble medlem: 28.09.2005
Bruker nr.: 27 215

blir man skallet der nede når man blir gammel????

+Quote Post
Bomstart
post 22.01.06 - 16:42
Innlegg #16

Fast bruker

Sitat
Opprinnelig skrevet av annabell
Synes en skal være som en er skapt jeg. Ingenting er så pirrende som det urgamle begjæret. Og det er faktisk uavhengig av frisering. At menn har hår er et tegn på at de er utviklet, likeså med kvinner. Var hårløs som jente. Og blir det vel som gammel dame... Hvorfor forsere den utviklingen?

Korleis kan det ha seg at damer som meiner det er "naturleg å vera som en er skapt" barberer legger og armholer, og mislikar at menn har skjegg ?

+Quote Post
Irilar
post 22.01.06 - 18:45
Innlegg #17

Fast bruker

Ble medlem: 28.09.2005
Bruker nr.: 27 215

Mislike skjegg? Hvem har sagt at kvinner misliker det? Sist gang kjæresten tok skjegget (uff, litt skammelig å innrømme dette) sutret jeg meg til et løfte om at han aldri skulle glattbarbere seg igjen. Han er nemlig litt ekstra pen med det. Et vakkert, velpleid skjegg understreker og fremhever maskulin sjønnhet. Så det så.

+Quote Post
Bomstart
post 22.01.06 - 19:51
Innlegg #18

Fast bruker

Ok, ingen regel uten unntak.
- mange damer misliker skjeggete menn.......

+Quote Post
annabell
post 23.01.06 - 01:32
Innlegg #19

Fast bruker

En må vel få lov til å mene det en mener!

Jeg er fornøyd med mitt hårete underliv. Og jeg barberer legger og armhuler. Og om men har et skjegg, ok! Bart likeså. tongue.gif

+Quote Post
Type-R
post 26.01.06 - 18:31
Innlegg #20

Fast bruker

Ble medlem: 27.03.2002
Bruker nr.: 4 356

Sitat
Opprinnelig skrevet av annabell
Jeg er fornøyd med mitt hårete underliv.

Det er bra! smile.gif

+Quote Post

4 Sider V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 22.05.13 - 02:15 RSS