Hår på tissen? |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Hår på tissen? |
24.10.05 - 21:03
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Moderator Innlegg: 61 Ble medlem: 08.07.2002 Bruker nr.: 6 067 |
Er det et must å barbere seg nedentil? Hva synes du er mest funksjonelt - et hårete underliv eller glattbarbert? Eller bare velfrisert?
Og bør menn ha de samme kravene og forventningene til å drive med intimbarbering som kvinner? Si din mening her! Ragnhild |
|
|
|
25.10.05 - 14:01
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 515 Ble medlem: 11.10.2005 Bruker nr.: 27 490 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Ragnhild S
Hva synes dere er mest funskjonelt, hårete underliv, eller glattbarberte? Ragnhild Funksjonelt ?? Vel..... frå eit brukarmessig synspunkt meiner eg at damene bør vera glattbarbert, evnt. med "Beckham-stripa"........... Estetisk sett er det det finaste òg. |
|
|
|
25.10.05 - 14:11
|
|
|
Registrert Gruppe: Banned by Moderators Innlegg: 13 Ble medlem: 25.10.2005 Bruker nr.: 27 731 |
Jeg synes at ei jente kan være glattbarbert men at gutter ikke har noen spesifikke krav.
Kjønndiskriminering og nedtrykking av kvinner vil vel noen si men det er bare slik jeg ser det. |
|
|
|
25.10.05 - 15:44
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 48 Ble medlem: 23.02.2004 Bruker nr.: 16 573 |
I gamle gamle GAMLE dager hadde kjønnshår en funksjon. Utviklingen innen hygienemuligheter er rimelig mye større en i steinalderen. Derfor er kjønnshårfunksjonen i dag redusert til å være en kosmetisk egenskap. Det er hevet over enhver tvil at et ubarbert kjønn (intimt) samler bakterier konstant, hvilket igjen skaper en eksplosjonsartet formering. Vel...nok om det
Til dere av dere (??) som er såpass hygieniske og sosiale at dere benytter intimbarbering. Barber MOT hårretningen!!! Poenget er å åpne hårposene i huden. Barberer man MED hårene er man stikkete bare sekunder senere. Men MOTBARBERING krever etterbehandling. Disse nymotens kremene er bare tull. Og for all del ligg unna ladyshaver . Nytt blad, dra MOT hårene...og bruk MASSE vann. Aller helst uten barberskum. Jobb nøye, bruk tid.... Etter barberingen kommer det essensielle: Er man alene...del en sitron i to. Gni delene godt mot huden så sitronsyren trenger inn i porene. Her kommer altså de åpne porene til sin nytte. Dette svir selvsagt, men den myke huden er bare noe du vil nyte i lang tid fremover. Til dere menn anbefaler jeg sitron som etterbarberingsvann. Silkemyk hud...langtidsvirkende. Gni også sitron på all hud du vil myke opp. velkjent også som middel mot rynker For de av dere som yter service med intimbarbering: Bruk masse spytt istedenfor sitron. Partner slipper svien som ikke egner seg i partnersituasjon. I |
|
|
|
27.10.05 - 15:33
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 27.10.2005 Bruker nr.: 27 792 |
Dusken utgjør litt av spenningen når man ser en naken dame; fanger liksom oppmerksomheten på en pirrende måte. Barberte kvinnelige kjønnsorganer ligner mest på hårløse mus.
Hilsen interessert |
|
|
|
27.10.05 - 18:28
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 7 Ble medlem: 27.10.2005 Bruker nr.: 27 797 |
Jeg syns at det er finest med et velfrisert kjønnsorgan, ikke glatt eller skog.. Dette gjelder begge kjønn..
Fra ei jente på ** år.. |
|
|
|
28.10.05 - 22:05
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 28.10.2005 Bruker nr.: 27 830 |
Hår på tissen er naturleg og fint. Dessutan, det hindrar fluene i å legge egg!!!
|
|
|
|
30.10.05 - 20:27
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 30.10.2005 Bruker nr.: 27 870 |
Jeg synes at barbering er blitt et helsikes hysteri der det er blitt en "must" uten at noen egentlig skjønner hvorfor. Vagina skal ha hår rundt da dette er et tegn på kvinnelighet og modenhet. Hvor mye hår det skal være er derimot tema for diskusjon.
Jeg har i min tid vært bort i det meste innen musologi og må si at glattbarbert er utrolig dødt! Foretrekker å kjenne litt hå på kinnene nå Hr. Lingua skaper ekstase med harde roterende bevegelser på Fr. Clitoris. Ingenting som er bedre enn duften av kvinne som setter seg i kjønnshårene rundt vagina og sender pirringer gjennom neseborene. Jeg derimot si at det bør være en stell som er blitt utført selv om skikkelig jungel på rett dame er i segselv virkelig pirrende. En ting er derimot total turn-off: Kjønnshår som tyter utover trusekant eller string......! M. |
|
|
|
05.11.05 - 02:28
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 22 Ble medlem: 30.10.2005 Bruker nr.: 27 869 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Malaka
Jeg synes at barbering er blitt et helsikes hysteri der det er blitt en "must" uten at noen egentlig skjønner hvorfor. Vagina skal ha hår rundt da dette er et tegn på kvinnelighet og modenhet. Hvor mye hår det skal være er derimot tema for diskusjon. En ting er derimot total turn-off: Kjønnshår som tyter utover trusekant eller string......! Der må jeg si meg helt enig. Jeg har og prøvd med intimbarbering, og det er egentlig ganske behagelig, når det slutter å klø. Men det ble for mye jobb å holde. Men med hjelp av damen til å ta det første gangen, var et helt utrolig forspill... |
|
|
|
06.11.05 - 12:13
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 934 Ble medlem: 04.12.2003 Bruker nr.: 15 045 |
Mange kvinner synes det er ekkelt å kline med en mann med helskjegg. Tanken på majonesrester, busemenn og gammel ketchup blir forstyrrende for opplevelsen.
Kanskje det kan være samme grunn til at mange menn syntes intimbarbering er litt sexy? |
|
|
|
06.11.05 - 15:59
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 932 Ble medlem: 03.05.2002 Bruker nr.: 5 361 |
Kremt, hørt om å vaske seg... Og at behåringen kanskje har en funksjon? For kvinner er veien inn til f.eks.blære ganske så kort...Og da beskytter hår mot uønskete bakterier. Men selvfølgelig skal en holde behåringen ren...
|
|
|
|
19.01.06 - 00:04
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 408 Ble medlem: 27.03.2002 Bruker nr.: 4 356 |
Sitat Opprinnelig skrevet av goldmail
I gamle gamle GAMLE dager hadde kjønnshår en funksjon. Utviklingen innen hygienemuligheter er rimelig mye større en i steinalderen. Derfor er kjønnshårfunksjonen i dag redusert til å være en kosmetisk egenskap. Det er hevet over enhver tvil at et ubarbert kjønn (intimt) samler bakterier konstant, hvilket igjen skaper en eksplosjonsartet formering. Vel...nok om det Et typisk totalt kunnskapsløst utsagn. Bakteriefloraen i kvinners underliv er ikke farlig. Den er der bl.a. for å beskytte mot uønsket flora, som f.eks. sopp. Et underliv der det er brukt for mye såpe, samt et som er barbert for kjønnshår, vil i mye større grad være utsatt for (tidvis farlige) soppangrep. Personlig synes jeg også ut fra et estetisk synspunkt at det naturlige (altså kjønnshår på det kvinnelige kjønnsorganet) er best/vakrest/mest pirrende. DERSOM man imidlertid som mann mener at kvinner burde barbere seg nedentil, så er det rett og rimelig at man som mann også fjerner kroppsbehåringen. |
|
|
|
19.01.06 - 01:50
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 6 Ble medlem: 14.01.2006 Bruker nr.: 29 328 |
LItt hår er ok men urskog er ikke noe særlig. Ballene bør være hårløse
|
|
|
|
21.01.06 - 16:31
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 932 Ble medlem: 03.05.2002 Bruker nr.: 5 361 |
Synes en skal være som en er skapt jeg. Ingenting er så pirrende som det urgamle begjæret. Og det er faktisk uavhengig av frisering. At menn har hår er et tegn på at de er utviklet, likeså med kvinner. Var hårløs som jente. Og blir det vel som gammel dame... Hvorfor forsere den utviklingen?
|
|
|
|
21.01.06 - 20:21
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 007 Ble medlem: 28.09.2005 Bruker nr.: 27 215 |
blir man skallet der nede når man blir gammel????
|
|
|
|
22.01.06 - 16:42
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 515 Ble medlem: 11.10.2005 Bruker nr.: 27 490 |
Sitat Opprinnelig skrevet av annabell
Synes en skal være som en er skapt jeg. Ingenting er så pirrende som det urgamle begjæret. Og det er faktisk uavhengig av frisering. At menn har hår er et tegn på at de er utviklet, likeså med kvinner. Var hårløs som jente. Og blir det vel som gammel dame... Hvorfor forsere den utviklingen? Korleis kan det ha seg at damer som meiner det er "naturleg å vera som en er skapt" barberer legger og armholer, og mislikar at menn har skjegg ? |
|
|
|
22.01.06 - 18:45
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 007 Ble medlem: 28.09.2005 Bruker nr.: 27 215 |
Mislike skjegg? Hvem har sagt at kvinner misliker det? Sist gang kjæresten tok skjegget (uff, litt skammelig å innrømme dette) sutret jeg meg til et løfte om at han aldri skulle glattbarbere seg igjen. Han er nemlig litt ekstra pen med det. Et vakkert, velpleid skjegg understreker og fremhever maskulin sjønnhet. Så det så.
|
|
|
|
22.01.06 - 19:51
|
|
|
Ok, ingen regel uten unntak.
- mange damer misliker skjeggete menn....... |
|
|
|
23.01.06 - 01:32
|
|
|
En må vel få lov til å mene det en mener!
Jeg er fornøyd med mitt hårete underliv. Og jeg barberer legger og armhuler. Og om men har et skjegg, ok! Bart likeså. |
|
|
|
26.01.06 - 18:31
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 408 Ble medlem: 27.03.2002 Bruker nr.: 4 356 |
Sitat Opprinnelig skrevet av annabell
Jeg er fornøyd med mitt hårete underliv. Det er bra! |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 22.05.13 - 02:15 |
|