Sommeren '05 |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Sommeren '05 |
04.06.05 - 21:33
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Banned by Moderators Innlegg: 115 Ble medlem: 02.06.2005 Bruker nr.: 25 654 |
Ja, da er det sommer igjen, folkens, og da må jeg spørre: blir det sommeråpent i år òg?
|
|
|
|
10.08.05 - 10:42
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 Ble medlem: 10.08.2005 Bruker nr.: 26 453 |
Det ble det visst. Jeg ser endringer i design blant annet, men jeg tror programmet er veldig klar for et nytt location for studio, og endringer i oppbygningen.
|
|
|
|
27.06.06 - 00:38
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 27.06.2006 Bruker nr.: 32 730 |
Jeg må få uttrykke gleden av å se årets Sommeråpent-06 !
Har ventet "hele vinteren....", og gledet meg! And, too my suprise....AnneKat. er blitt fast inventar For en Intro! Finner ikke di rette ora nå, men Iam very happy:=) Lenge har jeg fulgt på tv`n, med program i hennes regi-og lenge følt meg vel med hennes framstilling av og om dagens mange situasjoner.Hun rører noe ved mange fler enn hun tror..... Dåg, så sent på mandags kvelden/tili tirsdagsmårnings- var dette et innslag som endret mye av mitt syn på ting...ting jeg har tvilt på, ble åpenbar for meg. Så d så. Ha en fortryllende sommer, alle i Noregs land *U ROCK Mvh ak |
|
|
|
10.08.06 - 22:26
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 Ble medlem: 27.07.2003 Bruker nr.: 13 111 |
Endelig er dagen kommet da en kan se på NRK igjen om kveldene og ikke bli tvunget til å skifte kanal fordi man føler at dette er ikke NRK verdig. Dette må være slutten for Sommeråpent om man ikke finner en bedre og mer karismatisk programleder.
Det må da være forutsetningen at man skal få seerne til å trives og ikke at man skal tvinges til å finne en annen kanal. Takk for at det er overstått og man kanskje kan se på NRK igjen om kveldene. La oss slippe en sommer til med dette. Hilsen Rasofiel |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 19.05.13 - 11:48 |
|