Hvilke kriterier ligger til grunn for en dommeravgjørelse? |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Hvilke kriterier ligger til grunn for en dommeravgjørelse? |
17.11.07 - 23:13
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 17.11.2007 Bruker nr.: 38 074 |
Har fulgt lyden av lørdag og synes programmet har blitt bedre underveis,MEN i dag ødelegger dommeravgjørelser, toppen på manglende seriøsitet! når man som dommer kan sitte og si at den ene går videre uansett så jeg stemmer på en annen" hva"? er dommerne betalt for å ikke ha egen mening eller er det hele bare tull!
Men kanskje ikke så rart når tulleball snikk snakk er programleder og alle skal være fornøyde uansett. Siste program står ikke på hos meg neste lørdag,fordi det mangler seriøsitet. P.S Lage Fossheim, Bly er et negativt ord i dagens forurensede verden.Kan ikke du høre med flåklypa produksjon om en rolle i deres filmer,nå får jeg bank vil jeg tro... |
|
|
|
18.11.07 - 00:08
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 354 Ble medlem: 04.02.2007 Bruker nr.: 35 225 |
Sitat Opprinnelig skrevet av gammel dansk
Har fulgt lyden av lørdag og synes programmet har blitt bedre underveis,MEN i dag ødelegger dommeravgjørelser, toppen på manglende seriøsitet! når man som dommer kan sitte og si at den ene går videre uansett så jeg stemmer på en annen" hva"? er dommerne betalt for å ikke ha egen mening eller er det hele bare tull! Men kanskje ikke så rart når tulleball snikk snakk er programleder og alle skal være fornøyde uansett. Siste program står ikke på hos meg neste lørdag,fordi det mangler seriøsitet. P.S Lage Fossheim, Bly er et negativt ord i dagens forurensede verden.Kan ikke du høre med flåklypa produksjon om en rolle i deres filmer,nå får jeg bank vil jeg tro... Når det gjelder din omtale av programleder kan jeg vel ikke sies å være enig med deg her da programleder vel skal være nøytral (trodde jeg iallfall), men følger deg videre. Dog følger jeg deg med medhold i øvrige kommentarer og har et solid inntrykk av at du uttaler deg med din fulle rett på vegne av ytringsfriheten som jeg har nevnt en gang tidligere på forumet. "Siste program...(osv)" neste lørdag støtter vi hos oss deg fullt ut spes. all den tid som dansebandsjangeren blir så uhyggelig undervurdert fremdeles som den gjør. For vår del gleder vi oss til neste lørdag på vegne av TV 2 sin "skal vi danse?" av flere grunner. |
|
|
|
18.11.07 - 01:29
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 7 Ble medlem: 28.10.2007 Bruker nr.: 37 888 |
Et veldig godt spørsmål Gammel dansk, må si vi ble sittende å måpe en god del her i kveld. Siden du skal ut i dag, så kan du få et trøstepoeng av meg også. Hvilke følger har det for den som står tilbake, og skal kjempe videre neste gang? Man kan bare spekulere.....
For disse artistene er det snakk om en platekontrakt, noe som ellers ville ligget et stykke fram i tid f.eks pga dårlig økonomi, det er klart at de er ikke med bare for å underholde folk gratis! Greit at det blir veldig spennende når poengfordelingen er så jevn, et annet spørsmål er om den er rettferdig og riktig. Det er kanskje like greit at publikum tar seg av resten! Lykke til med innspurten dere fire som er kommet til semifinalen, dere burde alle fire fått en platekontrakt. Musica |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 20.05.13 - 05:37 |
|