Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

> Gå til nettsiden

nrk.no/humor

Reply to this topicStart new topic
Linn Skåber morsom ??
Lars
post 20.09.08 - 16:45
Innlegg #1

Fast bruker

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 29.10.2001
Bruker nr.: 697

Jeg synes man bør finne en bedre fast dame enn Linn Skåber. Hennes "morsomheter" er totalt ute av fokus og fortoner seg som et eneste rør uten poenger i det hele tatt. Det er pinlig. Jeg ser det på programlederen iblant - at han synes Linn Skåber er pinlig. At noen kan le av hennes poengløse rør er ikke til å begripe.
Nei la oss få tilbake Anne Kath Herland. Hun hadde i allefall poenger og humor i massevis !
Go to the top of the page

+Quote Post
måsen
post 20.09.08 - 22:55
Innlegg #2

Fast bruker

Ble medlem: 15.07.2004
Bruker nr.: 19 421

jeg tror Linn Skåber er litt for selvopptatt til å være morsom.

+Quote Post
EiBee
post 02.10.08 - 10:44
Innlegg #3

Fast bruker

Ble medlem: 10.03.2003
Bruker nr.: 11 135

Jeg lurer på noe .... Prøver hun å spille dum og blond, eller er hun faktisk så dum og blond? uavhengig av hva svaret er så mener jeg resultatet er lite tilfredsstillende.

Dersom det er skuespill, så slutt! Dersom hun faktisk er så dum (noe jeg ikke tror) så bytt henne ut.

+Quote Post
ninirollninirol
post 05.10.08 - 01:19
Innlegg #4

Fast bruker

Ble medlem: 19.01.2005
Bruker nr.: 22 831

Synes ikke dum og blond er så dumt.
Matcher på den måten en snusfornuftig KN og en utstudert JA.
Med usynkrone og uforutsigbare gjester blir det totalt sett som regel en spennende blanding.

+Quote Post
Livgivare
post 12.02.09 - 11:46
Innlegg #5

Fast bruker

Ble medlem: 30.03.2007
Fra: Sverige på mitten
Bruker nr.: 36 089

Hon har lyckats roa både Knut Nærum och Jon Almaas och få dem till att skratta så de gråter. Och jag kan tycka det är bra att hon spelar på självupptagen blondin, det är kanske kvinnlig humor, men det funkar för min del...

+Quote Post
Nellis
post 16.02.09 - 21:54
Innlegg #6

Ble medlem: 16.02.2009
Bruker nr.: 39 758

Savner Anne Kath, har inntrykk av at hun mente det hun sa, mens Linn mest sier ting som "skjetsj" og ikke fordi hun mener det. Da er litt av poenget vekke!

+Quote Post
Maysi
post 19.02.09 - 17:46
Innlegg #7

Ble medlem: 07.02.2009
Bruker nr.: 39 688

Syns hun er herlig smile.gif Men Ann K va og veldig bra!

+Quote Post
Hjertemor
post 06.03.09 - 13:42
Innlegg #8

Ble medlem: 05.03.2009
Bruker nr.: 39 907

Digger Linn Skåber. Synes faktisk Anne K virket mye mer selvopptatt enn Linn jeg. Som Anne K har Linn klart å glidd inn i programmet med sin form for humor. Det meste av det de skal si er vel avtalt på forhånd også?! Jeg ler i hvertfall godt av Linn - mer enn jeg gjorde av Anne K. Synes det nesten er mer pinlig når enkelte av gjestene ikke eier humor. En gjennomgående tendens her er når ymse type politikere gjester programmet. Programlederne fortjener all skryt. Dessuten tror jeg Linn er litt unorsk i sin humorstil. Hun engasjerer hele seg, ler seg nesten skakk i hjel av sine vitser. Litt sånn rorbuaktiv over det. Helst skal man jo sitte der og si noe sarkastisk og så nesten ikke røre på en ansiktsmine. Slik var jo Anne K. perfekt. Jeg tror det er derfor folk savner hennes humorstil - Den var innenfor komfortsonen til folk flest i de tusen sofakroker... Ja, ja det var min mening smile.gif

+Quote Post
ninirollninirol
post 07.03.09 - 18:42
Innlegg #9

Fast bruker

Ble medlem: 19.01.2005
Bruker nr.: 22 831

Sitat(Hjertemor @ 06.03.09 - 12:42) *
Synes det nesten er mer pinlig når enkelte av gjestene ikke eier humor. En gjennomgående tendens her er når ymse type politikere gjester programmet.
Hjertemor synes jeg berører et litt ømt punkt med tanke på politikerdeltakelsen.

Npn representerer absolutt god stemning, og det sies jo at et smil er den korteste avstand mellom to mennesker. En politiker som eventuelt kan lære seg sine replikker og fremføre dem med sjarm i ruta, skaffer seg uten tvil sympati. Vedkommendes parti er sikkert ikke lei seg av den grunn, ettersom vi ved valg trolig stemmer en god del med hjertet - selv om hjernen forhåpentligvis også er med.
Jeg spør meg: Skaffet f.eks ikke Martin Kollberg seg nokså tiltrengt en mengde plusspoeng ved sin opptreden i Npn? Nå stiller han plutselig på topp på APs liste i Buskerud.
Politikere er sikkkert også trivelige mennesker, men hvilke av dem skal få fjernsynsfordelen? Vi vil da ikke ha dem alle inn i stua på fredagskvelden.

Forslag: Npn bør bli politikerfritt rom. Dette programmet når altfor mange oppegående velgere.

Dette ble kanskje litt vel seriøst.
Men ellers er jeg fortsatt storfornøyd med en ofte spontan og ekte overstrømmende Linn.

+Quote Post
Hjertemor
post 09.03.09 - 17:44
Innlegg #10

Ble medlem: 05.03.2009
Bruker nr.: 39 907

Ok, IKKE ALLE politikere har vært like tørre -forskjell på folk her som i alle andre folkegrupper. Grunnen til at enkelte ikke kan slå seg helt løs er vel til hensyn til omdømme, sympati og partisyn. Man skal jo ikke si mye før det blir blåst opp. Trekker tilbake min krasse påstand der smile.gif

+Quote Post
cub
post 30.05.09 - 15:43
Innlegg #11

Ble medlem: 12.05.2009
Fra: Telemark
Bruker nr.: 40 193

Syns Linn Skåber er kjempemorsom, jeg smile.gif Hun gjør en fantasktisk jobb..

+Quote Post
yvro
post 30.11.09 - 23:21
Innlegg #12

Ble medlem: 30.11.2009
Bruker nr.: 41 824

Linn Skåber er ikke umorsom. Men hun er veldig varierende. Noen programmer er hun fantastisk, mens andre kommer hun ikke med noe. Da blir det gjerne litt for selvsentrert og barnslig..

+Quote Post
Hansern
post 05.12.09 - 09:30
Innlegg #13

Aktiv bruker

Ble medlem: 19.04.2009
Bruker nr.: 40 101

Jeg personlig synes ikke hun er veldig morsom, men smaken er som baken.

+Quote Post
Majs
post 02.02.10 - 15:49
Innlegg #14

Ble medlem: 10.01.2010
Bruker nr.: 42 123

Sitat(Hansern @ 05.12.09 - 08:30) *
Jeg personlig synes ikke hun er veldig morsom, men smaken er som baken.

Synes Linn Skåber er kjempe morsom jeg smile.gif Hun er mye bedre enn Anne Kat.
Linn gjør en veldig bra jobb og det er veldig gøy å se på, synes hun passer bra sammen med Knut og Jon. biggrin.gif

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 22.05.13 - 07:01 RSS