et lite problem jeg har. |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
et lite problem jeg har. |
27.06.04 - 15:35
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 27.06.2004 Bruker nr.: 19 186 |
hei alle dere der ute. jeg har noen problemer som driver meg til vannvidd på pcen min.
disketstationen min har fått i seg ett eller annet for vist dataen står lenge nok på begynner den å lese fra noe som ikke er der. den gjør slikt vist det er en diskett i den. jeg kan ikke finne ut hva dette er selv. jeg har ikke internett tilgang på pcen min pga mangel av penger :( er det noen som har noe peiling på hva det kan være? også mitt andre problem. mitt skjermkort flyr snart ut av pcen og videre ut av vinduet. det vil ikke funke som det skal. noen av mine spill stopper opp. de henger seg (som det så fint kalles) jeg vet jeg ikke har rett driver til kortet men kor i hæl....e finner jeg det? jeg har prøvd alt men ikke en eneste driver funker! kan noen hjelpe meg? jeg har et g-force4-mx kort, til de som lurer. mitt 3 problem. når jeg spiller noen spill som f.eks the thing kan jeg spille det i 3 sekunder så kommer det en melding opp om at DX-help er utført i en ulovlig opperasjon. ka e det for nokka tull??????? noen som har peiling? hilsen en som snart flyr i taket pga pc`en er føcked øp! |
|
|
|
27.06.04 - 15:40
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 155 Ble medlem: 20.06.2004 Bruker nr.: 18 918 |
1) det kan være en komando du eller et virus for eksempel har laget...
2) Grafik kortet ditt kan du bare kaste det funker ikke på alle de nye spillene som kommer!!! 3) ikke spør meg, men det høres ut som om du har gjort et eller annet med pc'en.. |
|
|
|
27.06.04 - 15:41
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 6 Ble medlem: 26.06.2004 Bruker nr.: 19 151 |
Kast diskettstasjonen... det kan umulig gjøre ting værre...
Kjøp deg hellere ei flintøks. |
|
|
|
27.06.04 - 16:10
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 27.06.2004 Bruker nr.: 19 193 |
Plugg ut disketstasjonen, de blir vel ikke brukt ofte uansett.
Kjøp deg et http://komplett.no/k/ki.asp?sku=120304&cks=PRL slik kort. |
|
|
|
27.06.04 - 16:41
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 Ble medlem: 27.06.2004 Bruker nr.: 19 174 |
Last ned nyeste driverene fra nvidia. Jeg vet de virker best på FX kortene men gjør det likevell.
Sjekk om du har den nyeste versjonen av directx. det gjør du med å gå på Start > Kjør > dxdiag Da får du opp en box og der skal du finne en plass det står versjonen du har. Har du 9 så har du den nyeste og det er den du skal ha. Det med floppyen kan være så meget, men tipper det er et virus eller noe. Det du gjør da er å skaffe deg et solid virus program f.eks Norman eller noe. Men det jeg ville ha gjort før jeg installerte nye drivere og sånt, hvis det var et virus du har, det er å formatere. :) |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 24.05.13 - 22:26 |
|