Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

Reply to this topicStart new topic
Hjertesukk
Frustrert
post 19.09.07 - 18:59
Innlegg #1

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 19.09.2007
Bruker nr.: 37 515

Er frustrert over måten utvelgelsen foregår, at det kun er en person av trenerne som skal bestemme skjebnen til kandidatene, det virker rimelig udemokratisk.Det hadde vert mer rettferdig om alle trenerne var med på den utvelgelsen. Er også skuffet over at deltagerne ikke får spille å vise for publikum hva de kan......Største sjokket kom til slutt når Jørn Hoel anonserte sin vinner... Den desidert fineste stemmen av deltagerne var Stine Nilsen som kom helt fra det ukjente, og som sikkert hadde hatt mer bruk for coaching eller en med etternavnet Brønndbo. men men.....
Go to the top of the page

+Quote Post
Skyldig1
post 30.09.07 - 14:42
Innlegg #2

Fast bruker

Ble medlem: 24.05.2004
Bruker nr.: 18 417

Enig...men Stine Nilsen er vel ikke helt ukjent i alle deler av landet. wink.gif
OG...vil du høre mere av henne (på ett tidligere tidspunkt i livet) finner du henne på P3 Urørt, under navnet "Solstice". smile.gif

+Quote Post
Henjane
post 14.10.07 - 14:58
Innlegg #3

Ble medlem: 12.03.2007
Bruker nr.: 35 867

for at eg slepp å kaste bort mobilkroner i startfasen! I denne forbindelsen syns eg det er heilt greit at det er "udemokratisk" - og at dei som skal coache "sin" artist får velge denne sjøl - det er jo dei som må føle at dei har noke å tilføre akkurat DEN/DEI artisten/-ane som dei har valgt ut. Også for artisten må det vere bedre å få ein coach som faktisk har eit ønske om å bidra til framgang og som ut frå det dei har høyrt føler at dei kan bidra. Så i denne forbindelse syns eg demokratiet kan ta ein fortjent pause - det er ikkje ALLTID at det store uhyret som heiter Folk Flest alltid veit best...

+Quote Post
crazypoet
post 19.10.07 - 22:30
Innlegg #4

Ble medlem: 19.10.2007
Bruker nr.: 37 812

Hvorfor er alle artistene gamlinger og etablerte norsktopp-"helter"? Savner talenter på 15-20 år som trenger veiledning. Hadde vært mye bedre enn å se på disse gæmlisene/flinkisene som allerede har nådd langt.

+Quote Post
megsann
post 20.10.07 - 22:38
Innlegg #5

Ble medlem: 13.10.2007
Bruker nr.: 37 732

Ida er vel ca 20 år.... Sogns har 4 stk under 25...Ikke så veldig gamle da, syns jeg!

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 24.05.13 - 18:04 RSS