Mange FEIL i parken. |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Mange FEIL i parken. |
05.09.07 - 18:28
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 Ble medlem: 29.05.2007 Bruker nr.: 36 745 |
Når skal CF funke igjen? Det er så mange sider, så jeg orker ikke å bla gjennom for å sjekke svaret.. Håper dere skjønner det
|
|
|
|
05.09.07 - 20:51
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 216 Ble medlem: 22.03.2005 Bruker nr.: 24 210 |
Hola.
At våre hardtgravde og surt tiltrengte bein ikke synes i shoppene før dagen etterpå, er en feil. Det er bare en lei (slem) feil, som de en skikkelig vakker høstdag skal ordne for oss Hvorfor CF ikke virker enda, ja det har sin helt fornuftige forklaring i at : kattene kan ikke komme inn i parken, den inngangen er stengt Nei, når det virker med kb eller cats free funker igjen, aner jeg ikke og har heller ikke fatt svar på. Sorry, and sad, Hyle. |
|
|
|
05.09.07 - 21:44
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 76 Ble medlem: 25.08.2007 Bruker nr.: 37 362 |
Kansje CF kan bli til CH (Cat Hack), vi trykker på hackere som har klart å hacke seg inn på parken som en katt!
|
|
|
|
06.09.07 - 10:52
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 138 Ble medlem: 23.12.2006 Bruker nr.: 34 582 |
Sitat Opprinnelig skrevet av hylehals
Hola Hounds & Dogs. NÅ i SEPTEMBER er de enda feil og mangler i parken. Til tider er ikke serveren åpen for oss, så vi får bare prøve senere eller dagen derpå. Da får vi ikke logget inn i Hundeparken. FEIL: Det kommer opp en side som forteller deg at du ikke har adgang; og som viser til en hel masse feil. PRØV SENERE ELLER I MORGEN. BEINFEIL: når du graver kommer ikke beina dine til syne i shoppene før dagen etter du har gravd dem. Samme skjer når du får bein via Byttefungsjonen, beina kan ikke handles for , før dagen derpå. Gamle feil er byttet ut med nye, og det er vel der de jobber som bare rakkeren nå. Feil i PARKEN skal legges på denne siden Dere skal ikke lage nye debatter om slike feil, men skrive dem her. Det er ikke nødvendig med debatter om slike saker. Ingen moderator eller administrator kan endre på det. Den ny BYTTEFUNGSJONEN virer IKKE helt enda. Det kan skje kun den ene hunden får hatt eller bein. Så det er nok lurt og vente . Byttefungsjonen virker , men dere må sjekke at begge 2 trykker på godta. Ellers får bare en av dere. AVISEN blir ikke oppdatert, da det er problemer med å få inn stoff og saker. Feil et eller annet sted. Det er kun 1 avis nå. PS Hei alle hunder av Hundeparken! Dette er en melding fra høyeste adminhold. Vi har valgt å ikke stenge hele parken i sommer, og moderatorer kan du stort sett finne hver dag. Men om du sender oss mail om at noe er galt eller rett eller litt på skeiva, så er det ikke sikkert at du får svar med det første. Håper dere klarer dere fint, håper dere har masse kos i sommer, og håper alle problemer forsvinner som morgendugg så fort sola skinner igjen fra klar himmel. Bjeff og kos fra Guspus! __________________ HundeparkenAdmin Nrk Upunkt ********************* guspus er en suberhund! Det skjer ganske ofte nå at man ikke ser hatter og saker man bytter. Etter litt tid kan hattene komme tilbake til forige eier. Noen ganger skjer dette med begge hundene og andre kun med den ene hunden. Siden blir oppdatert når jeg finner ut av noe. Måtte dere nyte høsten som små løsbikkjer på jakt Poteklask fra Hyle. Fint du sier ifra hyle |
|
|
|
06.09.07 - 13:19
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 5 136 Ble medlem: 26.12.2004 Bruker nr.: 22 381 |
Sitat Opprinnelig skrevet av su2ga
Om du skal overføre fra din danske hund til din norske, kan du ikke være online med den norske hunden din. For å overføre ting via profil, må den hunden du skal overføre til være utlogget.
Når jeg skal gi en ting fra min danske hund til den norske hund, går det ikke an å trykke på gi, jeg trykker mn ingenting skjer.. Det går an å straffe og belønne.. håper jeg ikke er den eneste.. |
|
|
|
02.10.07 - 00:10
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 549 Ble medlem: 25.02.2007 Bruker nr.: 35 625 |
Sitat Opprinnelig skrevet av 123maja
Alle må være enig i at hundeparken må "pusses opp" for feil. Ja;Det er veldig irriterendes at du ikke kan shoppe for bena du nettopp har fått.. Hundeparken KAN bli bedre! Fiks det dah ,NRK! det er jo det de driver med..! |
|
|
|
03.10.07 - 17:09
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 Ble medlem: 03.10.2007 Bruker nr.: 37 666 |
Det har kjedd mange gang at den nbytte greia har tøva litt,,
SÅ ER ENIG JEG ! |
|
|
|
06.10.07 - 09:52
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 216 Ble medlem: 22.03.2005 Bruker nr.: 24 210 |
Hola.
Ja byttegreia er fort vanskelig i bruk. Først må man ha hatt eller beina oppe, så trykke de to grønne >>, så på afvent, godkend og så ok. Og man må vente og sjekke at den ander også trykker godkend og ok. Mye tull som kommer ut av den byttedingsen ja. Om noen kan forklare ordentlig hvordan man skal bruke den, så PLEASE skriv ned formularen her Jeg skjønner ikke helt selv hvordan dere skal fatte hva jeg mener, i min oppskrift på bytteboksen selv Håper på en god forklaringshilsen fra meg, Hyle. |
|
|
|
06.10.07 - 13:19
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 112 Ble medlem: 09.09.2007 Bruker nr.: 37 437 |
xD
|
|
|
|
10.10.07 - 20:36
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 707 Ble medlem: 17.06.2007 Bruker nr.: 36 917 |
Sitat Opprinnelig skrevet av hylehals
Ok, ok, du sa det. Nå prøvde jeg å lage en tydelig nok oversikt over hvordan denne byttesaken fungerer!
Mye tull som kommer ut av den byttedingsen ja. Om noen kan forklare ordentlig hvordan man skal bruke den, så PLEASE skriv ned formularen her Link: [Trykk her!] De antydningene til røde markeringer skal liksom vise hva jeg snakker om.. Håper det faller i smak! |
|
|
|
11.10.07 - 08:36
|
|
|
Hola.
Veldig takknemmelig ovenfor deg Lubbis Nice, nice! Gakk gakk fra Hyle. |
|
|
|
24.10.07 - 15:51
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 5 136 Ble medlem: 26.12.2004 Bruker nr.: 22 381 |
Vet ikke helt om dette er riktig debatt å si dette på, men jeg har oppdatert bildet som er her.
Bildet er her: http://i21.tinypic.com/t7bn6e.png |
|
|
|
24.10.07 - 21:15
|
|
|
Hola Karsanen
Tja , nja, det er jo ingen feil du leverer Skikkelig bra jobba. veldig glad for du fikk henne inn på bildet. Du er en superenglebass av en Hundeparkmodbilderedigerer. Hva sku jeg gjort uten deg...skam over meg. Takker en mille ganger, igjen og igjen. Dyktig. Jeg savner deg jo, på forum og. Klemmer på i lykke, Hyle. |
|
|
|
25.10.07 - 16:53
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 5 Ble medlem: 20.10.2007 Bruker nr.: 37 817 |
ja, jeg har også mange feil. graving og bytting finker ikke noen ganger, og visdomsbeget og hele parken klikker. skulle ønske det gikk fortere.
|
|
|
|
25.10.07 - 18:52
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av Mellih
ja, jeg har også mange feil. graving og bytting funker ikke noen ganger, og visdomsbeget og hele parken klikker. skulle ønske det gikk fortere. Hola. Ja, noen ganger er det sw-serveren og oppdateringer som tulle for oss i parken, andre ganger kan det være at våre maskiner går tregt og langsomt, eks når det er veldig mange i samme rom og i parken. Da kan det hjelpe med et tastetrykk på F5, så reloader den siden til Hundeparken. Noen ganger kan vi ha programfeil, eller de programmene vi bruker kan være oppdatert eller gått ut på dato. Byttefungsjonen er rimlig sløv til tider og lever i sitt eget lalleland. Dren kan også være vrien og vansklig og bruke. Poteklask og lykke til fra Hyle. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 19.06.13 - 19:58 |
|