Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

Reply to this topicStart new topic
NRK om innvandring og integrering
GunnarK
post 24.08.09 - 21:54
Innlegg #1

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 24.08.2009
Bruker nr.: 40 899

Det er sannsynliggjort at Norge ikke kan opprettholde velferdsstaten dersom asylinnvandring og henteekteskap får fortsette i samme ukontrollerte tempo som i dag.

Oslo går i retning av segregerte skoler. Norske elever er snart i mindretall. Innvandrerandelen har gått fra null til førti prosent på noen få tiår. Hvis utviklingen fortsetter på samme vis blir nordmenn en minoritet i Norge i løpet av kort tid. Vi har da en situasjon som minner om Balkan. Dette kan bli eksplosivt den dagen oljeinntektene tar slutt.

Ingen politiske saker kommer til å endre Norge mer radikalt og gjennomgripende enn den stadig akselererende innvandringen. NRK har avspist dette ekstremt viktige temaet med en farseaktig debatt i en moske der bare tre deltakere fikk være med. Dette er lavmål og grov forsømmelse fra statskanalen. Hvorfor slapp for eksempel SV å forsvare sin totalt uansvarlige politikk på dette området?
Go to the top of the page

+Quote Post
Xission
post 26.08.09 - 20:34
Innlegg #2

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 26.08.2009
Bruker nr.: 40 909

Hei, har selv noe jeg vil dele.
Dette trengs sikkert ikke å sies, men jeg er verken raisist eller nazist el...
Men som ungdom selv så føler jeg meg ikke trygg på skolen, jeg har nettopp begynt på vidregående, og endelig begynner jeg å få ro i kroppen.
Jeg snakker litt tilbake i tid fra jeg begynte på u.skolen:

Kniv var noe jeg og andre så så og si hver dag. Var det noen konflikter, stod nesten alltid fremmedkulturelle dobbelt så mange som nordmenn. Jeg har selv aldri slott en person, siden jeg foretrekker å snakke, flere ganger har jeg også blitt slått bare for at jeg skal ''holde kj***''.
Jeg har hørt veldig mange steder at ungdom er viktig, og vi er en del av fremtiden, men hvorfor blir vi ikke tatt vare på? Jeg bor selv ikke i Oslo eller noen annen storby så jeg kan ikke tenke meg hvordan det er der, men jeg syns synd på de som er yngre enn meg.

Beklager hvis dette er feil side/debatt å dele dette.
Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 23.05.13 - 10:49 RSS