Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

7 Sider V  « < 5 6 7  
Reply to this topicStart new topic
Hore!
waco
post 09.07.04 - 00:05
Innlegg #121

Aktiv bruker

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 16.09.2002
Bruker nr.: 7 153

Det rare her er at vi ser jo hele tiden hvem som omtaler hverandre med kallenavn og dermed bedriver dette "mobbespillet" dere kaller det.

Bare det å TRO at STRAFF hjelper mot ORD som HORE er for meg helt uforståelig, fordi jeg gir FAAAAAAAEN om noen synes jeg er hore eller ikke.

De som ikke liker HORE fordi de mener det er MOBBING ja de blir faktisk mobbet av sin egen dumhet.

Hvorfor svarer ingen på mine spørsmål, - ? Jeg lurer jo bare på hvorfor noen skal ta seg nær av å være hore...

ER VI IKKE LIKESTILTE KANSKJE?????? SÅ HVORFOR SKAL HORE VÆRE NEGATIVT LADET DA??????????????????

VI ER JO ALLE HORER FOR HELVETE, GRUNNEN TIL AT JEG SNAKKER SÅ HØYT ER AT DERE HAR EN FORFENGELIGHET SOM IKKE EINER GRISEN....

Tilbake til den normale prat..... kvinner mener at jeg skal nekte å si hva jeg vil til hvem jeg vil fordi den personen vil anta det som verbal trakassering.

Men hva om jeg er en person som sier hva jeg mener..?

Dere sier jeg har snudd på flisa...når har jeg det?? Jeg har jo de samme meningen hele tråden gjennom, om at kvinner IKKE skal ta seg nær av å bli kalt hore fordi da NEDGRADERER hun sitt eget SEKSUALLIV.

Vi lever jo i år 2004, ikke taliban. Det farlige med å forby ord som hore idag er at man senere kan finne på å forby andre ord...og deretter har vi en hel rekke MENINGSLØSE ordforbud i tilfelle noen skal føle seg støtt......

Og Paco..hva er det for noe...JAVEL jeg skjønner dere, vi forbyr wacopaco å si hore fordi det er nemlig mobbing.....

Aaaah, det skal bli deilig å bevare tråden for ettertiden.... Da kan vi snakke om dengang i år 2004 at jenter enda mente det var negativt å være hore....fordi jenter dengang mente at jenter ikke har den samme rett til seksualliv som gutter........

Bare tanken på å forby ord for å hindre mobbing gir meg grøsninger og frysninger, hva blir det neste, nekte meg den frie tankeflyt?

Wera vil forby ord. Jeg vil forby jenter å forby ord, - likheten er slående, den ene vil forhindre mobbing ved bruk av regler, den andre vil hindre trakassering ved opplysning.....

Den ene parten sier at jenter er underdanige offre som skal bli lei seg av og bli omtalt som hore, Waco sier at jenter er viljesterke individer som har den samme rett til å oppføre seg horete fordi at kvinners selvfølelse kan uansett aldri underlegges den moral og levesett menneskeskapte regler følger......

Jenter som tør innrømme at de er horer er ærlige individer, jeg tror ikke på lover fordi jeg tro på fornuften..... Jeg velger å tolke hore som noe positivt, at man er så attraktiv at den andre parten faktisk velger å gjøre en byttehandel med deg.....men kvinners selvtillit, dette dypet av uforståelige tanker kan ikke løses med paragrafer.

Waco

Jenter er tross alt mennesker.
Go to the top of the page

+Quote Post
waco
post 09.07.04 - 00:25
Innlegg #122

Aktiv bruker

Sitat
Opprinnelig skrevet av wera
som plutselig snur på flisa og blir "god-gutt"

HALLO!!!!! Har det klikka for deg??? Hei jeg er bare litt fornøyd med å skjønne at du ENDELIG har forstått at det er ikke HORE du er redd for men MOBBING!!!!

Den samme uslåelige mobbing du har begynt med fra første innlegg, din første setning fra deg til meg var "er du tjukk i huet", - allerede da forsto jeg hvor begrenset du var, og allerede dengang forsto jeg at jeg aldri vil kunne overbevise deg om at det er mobbingen du har angst for og ikke bruken av hore....

Men som sagt er jeg hevet over personsjikaneringer selv om du har forsøkt etter beste evne.

Waco

Tenk å være så fattig på argumenter at man må fortelle hvorfor man må avslutte en diskusjon...hahaha....ikke rart jeg får en god latter av uvitende ungjenter....hahaha......

+Quote Post
Djengis
post 09.07.04 - 09:39
Innlegg #123

Aktiv bruker

Ble medlem: 15.06.2004
Bruker nr.: 18 862

Sitat
Opprinnelig skrevet av waco
Den ene parten sier at jenter er underdanige offre som skal bli lei seg av og bli omtalt som hore, Waco sier at jenter er viljesterke individer som har den samme rett til å oppføre seg horete fordi at kvinners selvfølelse kan uansett aldri underlegges den moral og levesett menneskeskapte regler følger......

Igjen med tredjepersonen..! Ja kjønnssykdommer og lausunger i bøtter og spann er også utrolig positivt føler jeg... Det eneste som hindrer oss i å bli det franske hoffet på 1600-tallet er at jenter har et par innebygde bremser. Men det virker som om de begynner å bli litt slitte.. På tide med en EU-kontroll? Djengis vil bare få fram at det er en fornuftig grunn til at vi har noen av disse uformelle reglene.

+Quote Post
wera
post 09.07.04 - 13:38
Innlegg #124

Fast bruker

Ble medlem: 07.05.2004
Bruker nr.: 18 030

Sitat
HALLO!!!!! Har det klikka for deg??? Hei jeg er bare litt fornøyd med å skjønne at du ENDELIG har forstått at det er ikke HORE du er redd for men MOBBING!!!!

Den samme uslåelige mobbing du har begynt med fra første innlegg, din første setning fra deg til meg var "er du tjukk i huet", - allerede da forsto jeg hvor begrenset du var, og allerede dengang forsto jeg at jeg aldri vil kunne overbevise deg om at det er mobbingen du har angst for og ikke bruken av hore....

Men som sagt er jeg hevet over personsjikaneringer selv om du har forsøkt etter beste evne.

Waco

Tenk å være så fattig på argumenter at man må fortelle hvorfor man må avslutte en diskusjon...hahaha....ikke rart jeg får en god latter av uvitende ungjenter....hahaha......

at JEG endelig har forstått at det er mobbing jeg er i mot?????

JEG har visst det hele tiden, det er JEG som har brukt ørten sider her på å fortelle DEG det, at jeg ikke bryr meg om folk er hore eller ikke, men at systematisk misbruk av ordet FOR Å MED OVERLEGG SÅRE NOEN ER JEG IKKE FULLT SÅ GLAD FOR... ikke snu dette til din vinning, for hvis du går tilbake noen sider her så ser du at jeg har prøvd å forklare deg dette lenge..

med utsagnet "plutselig snur på flis og blir god-gutt" så mente jeg at du snudde litt VEL om, fra å si at kjærringer burde finne seg i å bli kalt hore for det var det vi var (selv om du mener at det ikke er noe å skamme seg over), til å si at du aldri kaller jenter horer selv, og at du er i mot mobbing..

jeg tror det du ikke har skjønt her er at i denne sammenhengen blir ordet HORE selve symbolet på mobbing, for i denne saken var ordet brukt for å mobbe...

og så lenge du slenger rundt deg med alskens halv-gode argumenter om hvorfor man kan kalle jenter for horer, mens du sparer det siste oppklarende argumentet til slutt, OG på toppen av alt dette blir du furten fordi du blir kalt litt korttenkt, mens du selv gang på gang har kalt meg en "uvitende ungjente" (som du forresten ikke har noe grunnlag for å vite) så unnskyld at jeg ikke har noe medfølelse med "store sterke mannen"...

(og siden du spør så pent:)
JEG SKAL SVARE DEG PÅ HVORFOR NOEN SKAL TA SEG NÆR AV Å BLI KALT HORE:
FORDI DET HAR VÆRT BRUKT SOM ET UKVEMSORD I 2000 ÅR!!!! DET HAR ALLTID VÆRT FORBUNDET MED NOE SKAMMELIG, OG BARE FORDI DU ER OPPLYST NOK TIL Å SKJØNNE AT MÅTEN VI LEVER PÅ I DAG, OG ORDETS NYE BETYDNING TILSIER AT DET IKKE ER SÅ ILLE Å BLI KALT DET LENGER,
SÅ GJØR IKKE RESTEN AV VERDEN DET!!!!!!

FOR MAN FORANDRER IKKE EN OPPFATNING SOM HAR EKSISTERT I 2000 ÅR PÅ EN UKE MED SMÅKRANKGLING PÅ ET DEBATTFORUM...

OK?
(Og det er LITT for lettvint å si at ens egen oppfatning av det man blir kalt bestemmer hva slags betydning ordet har.. jeg skal huske på det hvis noen forteller meg at jeg har sparken en gang.. da skal jeg ikke la ordet "sparken" "nedgradere " meg til en arbeidsløs, men heller gå å sette meg bak skrivebordet til sjefen min og lese ordet "sparken" som forfremmelse")

+Quote Post
wera
post 09.07.04 - 13:40
Innlegg #125

Fast bruker

Sitat
Hei jeg er bare litt fornøyd med å skjønne at du ENDELIG har forstått at det er ikke HORE du er redd for men MOBBING!!!!

(....) og allerede dengang forsto jeg at jeg ALDRI vil kunne overbevise deg om at det er mobbingen du har angst for og ikke bruken av hore....

dette er en ganske stor selvmotsigelse i et lite innlegg synes jeg...

+Quote Post
Djengis
post 09.07.04 - 14:31
Innlegg #126

Aktiv bruker

get a room..!

+Quote Post
waco
post 09.07.04 - 18:00
Innlegg #127

Aktiv bruker

Sitat
dette er en ganske stor selvmotsigelse i et lite innlegg synes jeg...

Og det var jævlig fornuftig å kalle waco for paco for å hindre mobbing....

Hvis det var mobbing for 2000 år siden og være hore. Hvorfor er det mobbing i år 2004 da? har vi ikke beveget oss fremover kanskje?? Du sier jo at idag kan jenter gjøre hva de vil, hvorfor i helvete kan vi ikke også i likestillingens navn erklære damer for å være horer....?

Si at i år 2005 så har vi endelig lagt kvinner og negativ seksualitet bak oss.

Men er det mulig dersom jenter skal ha en fasade...?

Hvordan kan man tillate jenter å være hore uten å kalle dem det..?

Hore er et udelt positivt ord, at vi kaller hverandre horer beviser at vi ikke lever i middelalderen.

ja til et fritt seksualliv og nei til å forby omtale av et fritt seksualliv.

Lenge leve friheten til å tenke og mene hva man vil!!!

La oss arbeide for å legge 2000 år gamle fordommer i fortidens glemsel....

Idag har vi RETT TIL Å LIGGE MED HVEM VI VIL, og hvem sier det er flaut? (kvinner og andre erklærte horehatere)

Jeg strekker ut en utrakt hånd...jeg sier med lettet hjerte, - la oss begrave stridsøksen, la oss ikke ta oss nær over å være horer.....vi lever jo frihetes høyborg norge, titusen generasjoner har kjempet for vår frihet, - vi gutter har jo egentlig vunnet jackpot, - vi bor faktisk i det landet i verden hvor flest jenter er utro...

HURRA!

Waco

+Quote Post
waco
post 09.07.04 - 18:07
Innlegg #128

Aktiv bruker

Sitat

(Og det er LITT for lettvint å si at ens egen oppfatning av det man blir kalt bestemmer hva slags betydning ordet har..

Hvillken oppfattning er det du snakker om??? At det er negativt at jenter har mye sex??? Jeg synes ikke det er negativt jeg. Jeg skulle ønske dere jenter hadde like mye rett på et fritt seksualliv som gutter har. Men det nytter jo ikke å forklare deg dette her så lenge du "føler at det var negativt for 2000 år siden".

Jeg sa jo allerede dette i første innlegg.

Waco

+Quote Post
Djengis
post 10.07.04 - 10:31
Innlegg #129

Aktiv bruker

Sitat
Og det var jævlig fornuftig å kalle waco for paco for å hindre mobbing....

vi lever jo frihetes høyborg norge, titusen generasjoner har kjempet for vår frihet, - vi gutter har jo egentlig vunnet jackpot, - vi bor faktisk i det landet i verden hvor flest jenter er utro...

HURRA!

Waco

regner vel med at du har litt humor og selvironi når du kaller deg selv waco...

lurer på om det gir utslag på richters skala når titusen generasjoner snur seg i grava.....

+Quote Post
wera
post 10.07.04 - 16:23
Innlegg #130

Fast bruker

Sitat
Opprinnelig skrevet av Djengis
regner vel med at du har litt humor og selvironi når du kaller deg selv waco...

lurer på om det gir utslag på richters skala når titusen generasjoner snur seg i grava.....

for å bruke et litt slitt utrykk her:
Word!

og waco:
jeg skjønner at intensjonene dine er gode, men for å gjenta det jeg sa sist; det er ikke alle som er like nytenkende som deg og meg...

jeg skulle ønske det ikke var noen skam å bli kalt for eller å være hore, men det er det..
og det er ikke det denne diskusjonen dreier seg om..
diskusjonen dreier seg om mobbing.

ja det var mobbing for 2000 år siden, Ja, det er mobbing i dag.

og jeg beklager på det sterkeste at jeg kalte deg paco (aner ikke engang om dette er et ekte ord, men tviler) og må også minne om at det var schizo-girl som startet den greia der..
(og på forhånd trekker jeg tilbake at jeg på en spøkefull, men ikke ondsinnet måte kalte henne schizo, dette for å henvise til hennes tendens til å referere til seg selv i tredjeperson.. tror cinnamongirl skjønner at dette kun er en spøk, og ikke på noen måte et forsøk på å mistenkeliggjøre hennes mentale helse..:D ) dette var ikke ment som mobbing, og jeg legger meg flat for det...

sorry!

bare en ting jeg ikke skjønner.. hvordan skal det være bra for dere at dette er landet i verden der damer er mest utro.. (og har du noen konkret statistikk på dette, for det høres verldig tvilsomt ut..) vær så snill å ikke svar..

ha en god kveld..

+Quote Post
waco
post 10.07.04 - 19:35
Innlegg #131

Aktiv bruker

Sitat
Opprinnelig skrevet av Djengis
regner vel med at du har litt humor og selvironi når du kaller deg selv waco..

Egentlig har jeg alltid blitt betegna som selve antihumoristen av dissse folka på tråden her... Men det er bare å smile litt av.... =)

Jeg er glad nå på slutten av samtalen og det viser seg at det var for det meste misforståelser og iblandet litt dårlig selvtillit som var årsakene til alle "trøblene" møtedeltagerne har hatt.... =)

Waco

+Quote Post
Djengis
post 11.07.04 - 16:46
Innlegg #132

Aktiv bruker

Djengis smiler litt også... :)

+Quote Post
wera
post 11.07.04 - 19:05
Innlegg #133

Fast bruker

bra vi iallefall har fått et lite smil ut av denne diskusjonen da..

ha en god dag..

:P

-wera

+Quote Post
Tor-Erling
post 14.10.04 - 11:57
Innlegg #134

Aktiv bruker

Ble medlem: 26.09.2001
Bruker nr.: 324

Se og Hørs nye sladreblad Jet-Z får kraftig kritikk av feminister for å skrive at Paris Hilton er "billig".

- Veien til å kalle henne hore er kort, sier feminist Martine Aurdal. Jet-Zs siste nummer har et bilde av Paris Hilton på forsida med overskriften "Styrtrik og billig". Feminist-Martine mener signalet de sender til unge jenter er lavmåls:
- Dette er med på å begrense jenters frihet.

I bildeserien med Paris i bikini inne i bladet, står det ingenting om hvor billig de mener Paris er, eller hva sladreredaksjonen mener "ei billig jente" er - men derimot beskriver de at hun flørter med en av motspillerne sine.
- Vi kan kan kalle Paris for billig fordi hun spiller på sex selv, svarte Jet-Zs redaktør Elisabet Skårberg i P3 NÅ

Hva mener dere?

+Quote Post
wera
post 14.10.04 - 15:41
Innlegg #135

Fast bruker

hehe.. er det én ting den dama IKKE er så er det billig..

hun er vel mest sannsynlig en av de dyreste damene i drift om dagen.. :D

+Quote Post

7 Sider V  « < 5 6 7
Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 24.05.13 - 04:40 RSS