Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

> Gå til nettsiden

nrksport.no

Reply to this topicStart new topic
Morgendagens 5000-meter på skøyter
Type-R
post 13.02.10 - 00:41
Innlegg #1

Fast bruker

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 27.03.2002
Bruker nr.: 4 356

Skøyteentusiast som jeg er, så vedlegger jeg her mitt resultattips (inkludert tider) for 5000-meteren som går av stabelen i morgen:

1. Sven Kramer. 6:07
2. Enrico Fabris. 6:12
3. Håvard Bøkko. 6:14
4. Bob de Jong. 6:15
5. Ivan Skobrev. 6:16
6. Chad Hedrick. 6:17

Andre sterke utfordrere:
• Alexis Contin
• Jan Blokhuijsen
• Carl Verheijen
• Seung-Hoon Lee
• Shani Davis
• Trevor Marsicano
• Henrik Christiansen
• Sverre Haugli

Og muligens:
• Shane Dobbin
• Wouter Olde Heuvel
• Lucas Makowsky
• Haralds Silovs
Go to the top of the page

+Quote Post
leerhok
post 13.02.10 - 22:01
Innlegg #2

Fast bruker

Ble medlem: 29.08.2006
Fra: Cloudberry Moor
Bruker nr.: 33 251

Sitat(Type-R @ 12.02.10 - 23:41) *
Skøyteentusiast som jeg er, så vedlegger jeg her mitt resultattips (inkludert tider) for 5000-meteren som går av stabelen i morgen:

1. Sven Kramer. 6:07
2. Enrico Fabris. 6:12
3. Håvard Bøkko. 6:14

DERSOM
verden er rettferdig, får han ingen medalje. Det skulle bare mangle når du er super egoist og forlanger andre skal tåle grove kjønnshersinger for at du skal få beholde en trener som har diskvalifisert seg sjøl både som menneske og idrettsmann.

+Quote Post
Type-R
post 14.02.10 - 02:16
Innlegg #3

Fast bruker

Ble medlem: 27.03.2002
Bruker nr.: 4 356

Tøv. Bøkko har gått ut og støttet Maren Haugli i forhold til saken. Men at han synes at forholdene må ligge bra til rette for at han skal kunne benytte seg av sin personlige trener på bra måte (og det er slik jeg har forstått de fleste av hans medieutspill), samt at samarbeidet med skøyteforbundet må fungere optimalt, det er helt på sin plass. At VG har kokt suppe på en spiker ved å ha en ny enkeltuttalelse om denne skøytesaken på forsiden hver dag i ukesvis, har bidratt til å øke inntrykket av støy, og er irrelevant i spørsmålet om en eventuell medalje er fortjent eller ikke.

Idrett er uansett ingen konkurranse i politisk korrekthet. Den som gjør det bra med ærlige midler gjør det bra. Så enkelt er det. Skulle en ha omskrevet verdens idrettshistorie, slik at det ble de utøverne som hadde de mest ærbare meningene i flest antall saker som fikk medaljene, så hadde den sett ganske annerledes ut.

Nå ble det dessverre ingen medalje på Bøkko, men jeg har fremdeles troen på at han kan slå til på 10 000-meteren. Og så har han en bitteliten sjanse på 1500-meteren.

Dette innlegget har vært redigert av Type-R: 14.02.10 - 02:25

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 26.05.13 - 06:33 RSS