Positivt |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Positivt |
23.09.07 - 00:57
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 23.09.2007 Bruker nr.: 37 547 |
Jeg var ny seer av programmet og ble oppmuntret av å se på det. Jeg syntes artistene hver på sin måte hadde sitt å komme med. De virket levende og forskjellige med sine uttrykk. Musikk-smak er svært avhengig av bakgrunn. Målet for meg er å finne noe som er verdt å plukke ut i hver av dem. Det er dumt og hovmodig å klassifisere bensinstasjonmusikk som lavmåls i sin helhet når noen setter pris på noe i den. Jeg likte også måten programmet var lagt opp på. Det virket fruktbart og konstruktivt og det redigerte fram deltakerne på en positiv måte.
|
|
|
|
04.10.07 - 18:14
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 354 Ble medlem: 04.02.2007 Bruker nr.: 35 225 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Tellef Heilmann
Jeg var ny seer av programmet og ble oppmuntret av å se på det. Jeg syntes artistene hver på sin måte hadde sitt å komme med. De virket levende og forskjellige med sine uttrykk. Musikk-smak er svært avhengig av bakgrunn. Målet for meg er å finne noe som er verdt å plukke ut i hver av dem. Det er dumt og hovmodig å klassifisere bensinstasjonmusikk som lavmåls i sin helhet når noen setter pris på noe i den. Jeg likte også måten programmet var lagt opp på. Det virket fruktbart og konstruktivt og det redigerte fram deltakerne på en positiv måte. Problemet er garantert at vi lyttere/seere har blitt altfor kravstore har jeg en følelse av, og dessuten er det overhodet ikke bare bensinstasjoner som har f.eks. dansebandmusikk. Føler at Tore Strømøy har fått ufortjent mye pepper nå. |
|
|
|
14.10.07 - 14:13
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 6 Ble medlem: 12.03.2007 Bruker nr.: 35 867 |
Både eg og gubben er rimeleg fornøgd med konseptet og har valgt bort TV2 på laurdagen. Syns konseptet gir artistane som har gått vidare ein unik sjanse til å utvikle seg vidare, og hente inspirasjon frå eldre og meir erfarne artistar. Her er masse å hente for den som er sulten og vil framover! Stå på! - og min favoritt er Helge Toft....!
|
|
|
|
14.10.07 - 16:50
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 354 Ble medlem: 04.02.2007 Bruker nr.: 35 225 |
Overhodet intet vondt sagt om Strømøys "lyden av lørdag" selv om enkelte innslag kan være sløvt (smak og behag), men vi har lagt opp til å prioritere f.eks. TV2`s " "skal vi danse" på lørdagene som passer oss veldig bra og "lyden av lørdag" som reprise ettersom vi er ivrige dansere både praktisk og lydhørt. Musikksmak har vel alltid vært og er heldigvis en veldig smaks-sak selv om vi tar totalt avstand fra usaklige og sårende kommentarer som vises til tider.
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 25.05.13 - 14:55 |
|