88+2+n løftebrudd, De RødGrønnes valgløfter |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
88+2+n løftebrudd, De RødGrønnes valgløfter |
25.06.09 - 12:52
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 5 324 Ble medlem: 29.03.2005 Fra: . Bruker nr.: 24 299 |
Iflg. VG så har Regjeringen gjort 88 løftebrudd.
Kilde: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-p...hp?artid=576547 Her er noen flere løftebrudd: Løfte: Mindre lønnsgap mellom kvinner og menn i sammenlignbare stillinger/kompetanse/utdannelse Resultat: Større lønnsgap mellom menn og kvinner de siste 4 årene Løfte: Et mere transparent samfunn: Resultat: Større antall saker unndratt offentligheten enn tidligere. |
|
|
|
25.06.09 - 14:46
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 6 144 Ble medlem: 29.08.2006 Fra: Cloudberry Moor Bruker nr.: 33 251 |
Iflg. VG så har Regjeringen gjort 88 løftebrudd. IKKE NOE NYTT UNDER SOLEN Partiprogrammer, valg- og politikerløfter har og har alltid hatt samme sannhetsgehalt som reklame for slankemidler, kosmetikk, helsekostprodukter og "verdens beste" ditt og datt. POLITIKERNE følger Al Capone's Law: The only rule of the game is don't get caught. Dessuten praktiserer de: Er jeg person for å avgi et løfte, er jeg person for å bryte det. TOPPEN AV DUMHET er å tro den neste regjeringa blir et eneste micro-hakk bedre enn den nåværende. Og det uansett partifarge! |
|
|
|
25.06.09 - 17:02
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 5 324 Ble medlem: 29.03.2005 Fra: . Bruker nr.: 24 299 |
IKKE NOE NYTT UNDER SOLEN Partiprogrammer, valg- og politikerløfter har og har alltid hatt samme sannhetsgehalt som reklame for slankemidler, kosmetikk, helsekostprodukter og "verdens beste" ditt og datt. POLITIKERNE følger Al Capone's Law: The only rule of the game is don't get caught. Dessuten praktiserer de: Er jeg person for å avgi et løfte, er jeg person for å bryte det. TOPPEN AV DUMHET er å tro den neste regjeringa blir et eneste micro-hakk bedre enn den nåværende. Og det uansett partifarge! Er ikke dette litt praktisk for de RødGrønne - siden de kan ta fram listen over løftebrudd og bare endre tittelen (fra løftebrudd) til "Valgløfter 2009". I tillegg så har de jo HelseReform 2009, som sikkert blir minst like bra som NAV reformen.... Neste Regjering? Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal tro om dette egentlig. Men det kan sikkert bli verre også.... (eller?) |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 20.06.13 - 04:16 |
|