Bedervet kjøtt.. Tilsatt vann er årsaken! |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Bedervet kjøtt.. Tilsatt vann er årsaken! |
18.03.06 - 01:43
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 301 Ble medlem: 19.11.2004 Bruker nr.: 21 420 |
Bedervet kjøtt.. Tilsatt vann er årsaken! Som forventet
Jeg mener årsaken er flere. 1. Kjøtt deig/farse tilsettes vann og vannet er forurenset. Som kjent tilsettes vann i og stivelse til det meste av kjøtt for og tjene mer og svindle forbrukerne. 2. Spørsmålet er om ikke arbeidere tar og ting som er mistet på gulvet opp for at det ikke skal gå til spille. Tabber fører til at noen mister jobben. 3. Dessuten beskriver Bibelen (Moses) om kremmer ånden og selge tvilsomt kjøtt til utlendinger og tjenere. Om man ikke tror så var de gode menneskekjennere. Du skal gjøre mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg, sa kineserne lenge før Josefs sønn kom med du skal ikke etc Gigantomanien blir vår bane. |
|
|
|
21.03.06 - 15:37
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 13 Ble medlem: 23.04.2004 Fra: akershus Bruker nr.: 17 731 |
Sitat Opprinnelig skrevet av I.Ronier
Bedervet kjøtt.. Tilsatt vann er årsaken! Som forventet Jeg mener årsaken er flere. 1. Kjøtt deig/farse tilsettes vann og vannet er forurenset. Som kjent tilsettes vann i og stivelse til det meste av kjøtt for og tjene mer og svindle forbrukerne. Hvis ikke krydderet er årsaken, så er det nærliggende å tenke på vann også ja. Men tviler likevel på det, siden kontrollen både er enkel og sikker og foregår kontinuerlig på akkurat det. Sitat Du skal gjøre mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg, sa kineserne lenge før Josefs sønn kom med du skal ikke
etc
Det samme sa bl.a. 'Knut Tjæreklut' til 'Ulf Bramfri' år 4003 før Kristus på et mjødparty i dagens Finnmark, og ble gjengitt skriftlig av Torbjørn Egner og muntlig i kinesiske teatre 6000 år senere... (klart at slike logiske slutninger er blitt uttrykt også av andre enn kineserne på samme tid... men neppe på rispapir |
|
|
|
23.03.06 - 23:51
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 301 Ble medlem: 19.11.2004 Bruker nr.: 21 420 |
Høres kanskje ulogisk ut, men vann brukes til vasking av maskiner og vann lagres i tanker og det lages is/SALTVANN som brukes som tilsetting i kjøttet. (Solgte ikke de kyllingkjøtt med 30% vann på svenskegrensen,---billighee..).
Et mulig senario: Rester fra tidligere produksjoner blir stående stille over lengre tid. Gamle rester blir ikke skyllet bort før det brukes i produksjon. De menneskelige feil starter på regnebrettet. De har ikke fått med seg at økt kompleksitet gir økte feilmuligheter og for ikke og glemme likegyldigheten. Det er ikke mitt bord. (De som planlegger boliger for folk flest kan ikke tenke seg å bo slike boliger selv. Godt nok for Ola og Kari dunk). Jeg har heller ikke noen Orakelsvar, men jeg lurer på hvordan de der GILDE mord pølsa ble forurenset. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 22.05.13 - 10:01 |
|