Cd-spiller til båt |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Cd-spiller til båt |
11.01.04 - 18:14
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 489 Ble medlem: 03.07.2002 Bruker nr.: 6 014 |
Heisann! Jeg skal snart kjøpe cd-spiller som jeg skal ha i båten min. Hva er det dere har, og har det fungert bra? Den har ikke blitt ødelagt eller no? Noen anbefalinger om hva jeg burde kjøpe? Vil ikke kjøpe en dyr en, siden den fort kan bli ødelagt pga fukt og sånt. Men skal jo ha kalasje i år... Og skal ta den ut hver gang jeg parkerer den på havna.
|
|
|
|
11.02.04 - 23:01
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 559 Ble medlem: 10.02.2003 Bruker nr.: 10 495 |
En du skal installere i båten eller bærbar? En 4.3 meters Terhi har kanskje ikke allverdens elektriske annlegg for installasjon av et anlegg ala. i biler, så da antar jeg at du snakker om en bærbar spiller kanskje?
Jeg vet at det finnes flere marine-produkter, har en kasett/radio i båten min, men det er av den installasjonstypen... |
|
|
|
15.02.04 - 10:05
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 489 Ble medlem: 03.07.2002 Bruker nr.: 6 014 |
Tenkte jeg skulle sette inn en cd-spiller og noen høytalere. Skal jo ha kalasje, så det kommer nok ikke no vann på disse tingene. Men skal nok ta med spilleren hjem etter hver gang og høytalerne overlever vel en sesong minst. Skal bruke noen litt gamle. En kamerat sine virker veldig bra fortsatt etter en sesong så... Går alt til dundass i denne sesongen, kjøper jeg marine-produkter.
|
|
|
|
15.02.04 - 19:09
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 559 Ble medlem: 10.02.2003 Bruker nr.: 10 495 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Mazda6
Tenkte jeg skulle sette inn en cd-spiller og noen høytalere. Skal jo ha kalasje, så det kommer nok ikke no vann på disse tingene. Men skal nok ta med spilleren hjem etter hver gang og høytalerne overlever vel en sesong minst. Skal bruke noen litt gamle. En kamerat sine virker veldig bra fortsatt etter en sesong så... Går alt til dundass i denne sesongen, kjøper jeg marine-produkter. En ting som er utrolig morsomt er å tune inn en muslimsk (?) radiostasjon, og spille ut jalla-jalla musikk høyt mens du cruiser rundt forbi andre båter :P... Da føler du deg rimelig dumt og teit! |
|
|
|
31.03.04 - 23:00
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 649 Ble medlem: 01.04.2003 Bruker nr.: 11 662 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Mazda6
Tenkte jeg skulle sette inn en cd-spiller og noen høytalere. Skal jo ha kalasje, så det kommer nok ikke no vann på disse tingene. Men skal nok ta med spilleren hjem etter hver gang og høytalerne overlever vel en sesong minst. Skal bruke noen litt gamle. En kamerat sine virker veldig bra fortsatt etter en sesong så... Går alt til dundass i denne sesongen, kjøper jeg marine-produkter. Kjøp en std bilspiller med tyverikassett, sånn at du tar den enkelt med deg hjem etter hver tur. Deretter finner du vannsikker frontkapsling med hengsla luke, som monteres foran spilleren. Maritim.no og andre båtrekvisita-sjapper har litt å velge i. Prøv også å montere høytalerne i vertikale flater, sånn at det ikke blir stående vann i dem, og at de ikke blir det første som kondenserer. Om høytalerne ikke holder mer enn en sesong, fins billige marinehøytalere på Clas Ohlson eller Biltema, om akustikkgjengivelsen ikke skal måles med instrument... Lykke til! |
|
|
|
20.11.04 - 11:44
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 349 Ble medlem: 26.04.2004 Bruker nr.: 17 785 |
Sitat Opprinnelig skrevet av V-TECH
Kjøp en std bilspiller med tyverikassett, sånn at du tar den enkelt med deg hjem etter hver tur. Deretter finner du vannsikker frontkapsling med hengsla luke, som monteres foran spilleren. Maritim.no og andre båtrekvisita-sjapper har litt å velge i. Prøv også å montere høytalerne i vertikale flater, sånn at det ikke blir stående vann i dem, og at de ikke blir det første som kondenserer. Om høytalerne ikke holder mer enn en sesong, fins billige marinehøytalere på Clas Ohlson eller Biltema, om akustikkgjengivelsen ikke skal måles med instrument... Lykke til! hmmm.. tror du det funker i with jollen min? hadde vært litt kult:p |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 23.05.13 - 07:52 |
|