Misbruk av skattepengene. Politikere skummer fløten, Navarsete får dekket kr.40 000,- for Zen-coaching av Kommunaldept. |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Misbruk av skattepengene. Politikere skummer fløten, Navarsete får dekket kr.40 000,- for Zen-coaching av Kommunaldept. |
21.07.10 - 11:03
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 Ble medlem: 21.07.2010 Fra: Tønsberg Bruker nr.: 43 212 |
Vi har et samfunn, som ikke følger den rettferdighet Jens alltid snakker om. Som pasient med alvorlige skader og behandlingsbehov, ruineres man økonomisk, fordi vi søker utenfor det off. Akupunktur er stuerent i de fleste land. Norsk Legetidsskrift skriver at norske leger ikke får samme timeantall i opplæring, som de dyktigste akupunktører, utdannet i Kina el. Norsk Akupunkturskole.
Det er absurd at vi hele tiden nektes refusjon, mens byråkratiet utmatter med avslag og avslag, til pasienten er utmattet og har hauger med ringpermer. M.h.t. f.eks. osteopati, er det det samme kjøret. Norske leger er ikke engang orientert om deres utdannelse. De har fysioterapi i bunn (Norge elsker fysioterapeuter) og fem års videre utdannelse. De kan gjøre mye for skjelett-muskelskader. Ikke noe galt med fysioterapeuter, men visse multtraumer kan ha meget god nytte av bl.a. osteopati. I utlandet har man brukt behandlingen i årevis, og det er heller ikke alternativt - som norsk Helsevesen frykter så mye! Det er svært provoserende at Navarsete får dekket kr. 40.000,- for Zen. Jeg har overlevd, nettopp ved min innsikt i bl.a. Zen-tankegang og annet i den leir. Men, når en politiker får dekket slikt vi pasienter nektes, da blir det grovt urettferdig. Den norske Stat sitter på mange hundre tusen av mine penger, fordi alt er avslag - uansett argumentasjon, godkjenning av lege etc. Så sitter man der, bl.a. uten egen bolig, for pengene har gått til alt av behandlinger hjemme og ute. Det er alvorlig nevrologi, så det er viktig med behandling. Mange opplever slike tilstander, og det er det norske folk som nå må begynne å slå i bordet og handle. Vi finner oss i utrolig mye. Det som er en skandale i utlandet, er o.k. her hjemme. Jeg mener det er flott å bruke bl.a. Zen-tenkning. Men, ikke betalt av norske borgere, sålenge vi fotfolk nektes å benytte lignende behandlinger. Navarsete er ikke pasient. Og vi må stille spm ved beløpet. Enten er coachen grådig, eller så trenger denne politiker ekstremt lang opplæring. Da spørs det om en politiker egner seg i rollen. Hun har meget god inntekt, så dette burde hun dekke selv. Andre med f.eks. uføretrygd, har ikke råd til slikt, selvom kanskje behovet er der. Dette er hverken demokrati el. etisk. Da må vi kunne kreve at alle pasienter og andre med behandlingsbehov, skal få dekket alternative behandlinger, og behandlinger som er utenfor det off.Helsevesen, når behovet er der. Det står i Pasientrettighetene at man har krav på dette, men det blåser de i, også NAV! Rettighetene til pasienter knuses hele tiden. Derfor er Navarsetes opplegg et slag i ansiktet! Kari |
|
|
|
25.07.10 - 12:01
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 49 Ble medlem: 10.07.2010 Bruker nr.: 43 182 |
det er ikke lenge siden at en kvi.stor.repres.fra arb.partiet ble avslørt i å ha brukt flere 100000 på astrologråd.de 40000 som navarsete har brukt på zen-råd bør hun bet.tilbake snarest ! forh. sto.repr.,karita bekkemellom har også vist seg i ettertid å ha vært labil psykisk mens hun var med og styrte landet. at også kvin.pol.er ustabile pga.hormonelle ups and downs er skremmende.de kan i verste fall i en krisesitu.sette landet over styr. pers.ville jeg ikke hatt kv.polit.inn på stort.før de er kommet over overg.alderen. en spade er en spade og det er store forskjeller på kvinner og menns egenskaper.bare få av kvinn.søkere til flyvelederutd.klarte det i forhold til menn.det ble begrunnet med bla.lav reaksjonsevne,romforståelse,fart,lengde,bredde,høyre,venstre, tredimensjonalt syn,stressmestring osv. etter å ha kjørt taxi i oslo i m. år vil jeg også si at de fleste er elendige til å kjøre bil,og mine øyner,hørsel,syn osv.lyver ikke.det samme kom frem i en evaluering fra norske trafikkskoler. slike forskjeller har det vært siden menneskene bodde i huler og mannen jaktet mens kvinnene passet reiret.
|
|
|
|
30.08.10 - 08:49
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 38 Ble medlem: 23.10.2007 Fra: Skjåk Bruker nr.: 37 839 |
Ja nei, nå var det jo Senterpartiet som tok rekninga til Navarsete.
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 22.05.13 - 13:26 |
|