Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

Reply to this topicStart new topic
Øhhh Ehhh Ummm; Anne Lindmo skaff deg en annen jobb!
Swima Misterud
post 16.09.06 - 18:09
Innlegg #1

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 16.09.2006
Bruker nr.: 33 432

Jeg må si det er leit at det ikke kan være mulig å se på dette, helt sikert supre programmet, på grunn av programvertens manglende evne til å holde en flytende dialog. Jeg ergrer meg grønn og mister helt tråden når jeg forsøker å følge med på noen intressante intervjuer, når programverten prater slik som dette: "Når øh lagde eh du en øh plate eh siste eeh? - "Hvordan eh vil øhhhhh du øh beskrive ditt ehhh forhold til øhhhh...."

Si meg, betaler NRK sine medarbeidere så dårlig at de kun kan rekruttere middelmådige mennesker med minimal (for helt ærlig; hvis dette mennesket har lang utdannelse må jeg si at den har vært bortkastet på vedkommende) skolegang? Har NRK ingen tilbud til sine ansatte, som kurs i tale-teknikk?

Det er jo betenkelig at et program som skal være rettet mot unge mennesker, kun kan ansette mennesker som i beste fall er ute av stand til å forberede seg skikkelig foran et program, eller i verste fall ikke er istand til å føre en intelligent samtale.Skikkelig godt eksempel for ungdom det der...

Anne Lindmo; skjerp deg eller skaff deg en jobb hvor du ikke trenger å prate.
Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 19.05.13 - 04:52 RSS