Støtter du meg og tommy?, Les og post. |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
|
|
|
|
![]() ![]() |
Støtter du meg og tommy?, Les og post. |
25.02.10 - 23:58
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 235 Ble medlem: 26.03.2009 Bruker nr.: 40 024 |
Hei. Dette er ett innlegg jeg skrev i admin forumet som omhandler at Rune ikke kan drive på slik han gjør lengre. (ikke noe vondt ment, men han greier ikke drive spiller.no som en gaming portal. Han er god med nyheter osv som er morsomme å lese, men server drift og forum må han gi til en annen.)
Mitt innlegg: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Til Rune: (han har ikke tid til å svare på en PM) Trist å si. Men spiller.no går rett til helvete. Fler og fler av de gode spillerne drar til leetgamer.no og battlefield.no mens vår server fylles opp av 13 årige tyskere med fusk og juks som skremmer bort resten. Spørs hvor lenge vi admins gidder å holde ut dette. Spesielt da vi som også er annsatt for andre portaler. Jeg personlig føler jeg begynner å gå drit lei hele Spiller.no og bruker mer og mer tid hos leetgamer, ettersom de virkelig brenner for dette og viser interesse for norsk gaming. Det gjør IKKE NRK. De ser kun på dette som reklame antar jeg. Kanskje noen får litt ekstra lønn for å "drive" spiller.no. Her er en FIXLIST: Vi trenger ett nytt forum med minst en AKTIV admin. Rune, du har ikke tid til dette. Vi må endre serverne (ikke dd2 eller Surf only servern). Har nå 2 serverere som IKKE brukes. Vi må få ut flere gode admins. (ingen under 18 helst). Få igang en liten cup eller liga f. eks. Få spredt ordet om at Spiller.no faktisk er mer enn en pub server. Jeg foreslår å sette en av serverne som warserver. Så man kan ha en cup selv de som ikke har server kan være med i. Dette åpner MANGE muligheter. (leetgamer tok dette tipset og gjordet det) Så Rune, du må enten ta i ett tak og fikse disse problene. Eller la noen andre få overta serverne, hvis du ikke bare legger de ned. For dette er bare en skam som det er nå. Det at disse serverne antgelig er betalt av våre (vi som jobber vertfall) skattepenger er bare enda ett irritasjons-moment. Å betale den NRK lisensen svir nok i seg selv, spesielt når den går til slikt halvhjerta drit. Så en som skrev dette, og jeg er så enig jeg kan få blitt! NRK er ikke kjent for å gi de yngre det de vil ha, ser ikke ut som vi får det nå heller. Dette var NRK sin mulighet for å appellere til ungdommen, men nå er den så godt som borte. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Rolig dag på jobben, fin dag å få ut litt frustrasjon! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - Cali <3 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kort fortalt: Rune må gi en annen ansvar for "CS: S delen" av spiller.no. (hovedsaklig forumet og serverne). Er du enig i det jeg sier? Si ifra! Jeg har ett ønske om at spiller.no skal lykkes(ikke så stort som leetgamer og battlefield, men fortsatt være kjent som ett godt og seriøst community), men slik det er nå....Har vi ikke kjangs. Hilsen Caliente<3 (med støtte fra lille Tommy puZen<3 ) Dette innlegget har vært redigert av Caliente: 26.02.10 - 00:03 |
|
|
|
26.02.10 - 02:05
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 149 Ble medlem: 15.07.2009 Bruker nr.: 40 778 |
I do. - Once again
|
|
|
|
26.02.10 - 04:17
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 165 Ble medlem: 02.01.2009 Fra: Frøya, Sør-Trønderlag Bruker nr.: 39 488 |
Jeg kunne ikke vært mer enig!
Jeg har vært med ganske lenge å har hele tiden trudd at spiller.no skulle utvikle seg, men det har det ikke. Etter at Kongkord fikk seg annen jobb har det gått rett vest, etter min mening. (kanskje litt før det også..?) |
|
|
|
26.02.10 - 07:57
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 185 Ble medlem: 12.09.2009 Bruker nr.: 41 225 |
Nå skjer det noe her ja :)
Jeg støtter deg totalt, kunne godt tenkt meg admin stilling, men siden dere søker admins over 18 så må vel antageligvis jeg melde pass :/ |
|
|
|
26.02.10 - 22:30
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 14 Ble medlem: 30.11.2009 Bruker nr.: 41 820 |
Jeg støtter dette helt, Cali.
Kjempeflott at noen faktisk vil ta ansvar for dette. :D |
|
|
|
28.02.10 - 00:15
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 21 Ble medlem: 22.08.2009 Fra: Ringebu, Oppland Bruker nr.: 40 892 |
Se der ja, helt enig Cali! Få litt liv i NRK.
|
|
|
|
28.02.10 - 15:56
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 43 Ble medlem: 08.10.2009 Bruker nr.: 41 394 |
Må bare få sagt at, jeg har absolutt ikke noe i mot Rune! Men det virker som han er opptatt med mange andre ting og tang, så han ikke har tid til Spiller.no CS:S....
Så ja.. jeg støtter deg fult ut cali! og litt Tommy :D |
|
|
|
01.03.10 - 04:01
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 149 Ble medlem: 15.07.2009 Bruker nr.: 40 778 |
|
|
|
|
01.03.10 - 13:04
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 72 Ble medlem: 11.02.2009 Fra: Trondheim Bruker nr.: 39 718 |
Vennligst se innlegg på Spillprat-forumet, og hold diskusjonen der.
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 26.05.13 - 07:12 |
|