Hvorfor ikke diskutere programmet? |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Hvorfor ikke diskutere programmet? |
15.09.07 - 08:36
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 15.09.2007 Bruker nr.: 37 489 |
Hei!
Hva er vitsen med et debattforum hvis dere ikke vil høre synspunktene om selve programmet? Det er ikke noe vits med et fancy debattsystem hvis dere skal legge lokk på synspunktene. Kun en diskusjon rundt sakene i programmet er jo ingen debatt. Skal NRK lykkes med å få engasjement rundt nettsidene må det åpnes for en åpen debatt. Dere må tåle å høre sannheten. hh |
|
|
|
15.09.07 - 17:24
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 088 Ble medlem: 13.09.2004 Bruker nr.: 20 072 |
Dette blir sikkert et livlig forum...
:himle: |
|
|
|
16.09.07 - 00:13
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 16.09.2007 Bruker nr.: 37 497 |
Skjønner ingen ting, er ikke NRK interessert i synspunkter på Grosvold debut? Jeg vil gi henne noen råd:
Kutt ut den fnisete latteren, slapp av, FJERN BORDET som lager en avstand mellom deg og folket som er INDIVIDER. Vær seriøs og interessert. Du får det helt sikkert til for vi har sett deg bedre enn dette. Hild |
|
|
|
16.09.07 - 13:58
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 54 Ble medlem: 30.07.2005 Bruker nr.: 26 334 |
Enig med siste taler! Ta vekk det dumme bordet! Ikke pill deg i nesa og husk å klemme sammen bena!?
|
|
|
|
20.09.07 - 21:09
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 20.09.2007 Bruker nr.: 37 532 |
...for da er det jo bare å klemme på med den samme gamle plata som er hakkete og fæl!
Anne G. engasjerer meg, og har stort sett interessante innfallsvinkler på det hun tar opp. Beskytt Stoltenberg mot seg selv, for nå har jeg sett Yngve Freiholt i så mange skikkelser at jeg snart æljer.... Nå mere som Bårdar-instruktør med engelsk aksent...Dårlig, pinlig og flaut! Gleder meg til en reduksjon av S-faktoren og en økning av G-faktoren! (..det går jo an å håpe..) |
|
|
|
02.11.07 - 23:49
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 02.11.2007 Bruker nr.: 37 952 |
Programmet er markedsføring fra start til mål. I dag:
1. Kollega Are Kalvøs bok 2. Frp. bok av Hagen (for 122. gang) 3. Nystartet dyreambulanse 4. Ny teateroppsetning 5. Var det mer..? Det glapp litt Hederlig unntak var motorsykkelføreren i freestyle. Mee |
|
|
|
21.01.08 - 18:14
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 8 Ble medlem: 21.01.2008 Bruker nr.: 38 427 |
Sitat Opprinnelig skrevet av dlihdua
Skjønner ingen ting, er ikke NRK interessert i synspunkter på Grosvold debut? Jeg vil gi henne noen råd: Kutt ut den fnisete latteren, slapp av, FJERN BORDET som lager en avstand mellom deg og folket som er INDIVIDER. Vær seriøs og interessert. Du får det helt sikkert til for vi har sett deg bedre enn dette. Hild Helt enig! Fjern det kateteret! Hun sitter jo der som en lærer, eller som om hun sitter på kontoret sitt, lite inkluderende! Kunne vært gjort bedre... I utgangspunktet veldig flink, men dette var ikke helt vellykket... Likte ikke da Hagen-paret var på besøk. Helt håpløst. (Nå er ikke jeg noen stor fan av Eli Hagen, så det kan jo ha farget synet mitt noe...) |
|
|
|
03.03.08 - 22:05
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 301 Ble medlem: 19.11.2004 Bruker nr.: 21 420 |
Vel, som gissel hender det jeg ser Grosvold. Vel, jeg ser også andre platte programmer.
Dette er jo et forsteinings program som gjør folk til apatiske og lallende/passive meningsløse tilskuere/(TV-sofaens aktive). Hensikten ser ut til å tilfredsstille det menneskelige behov for sensasjon. Ofte oppstår det absurde som gjør at titterne identifiserer seg med disse sympatiske kjendisene som titterne får lov til å bli kjent med. Et øyeblikk tror Jørgen Hattemaker at han er Kong Salamon. Nesten som å se Toppenvekks nesegruse beundring glorifisering av adelen (nessekonger/storbonden med husmenn og lignende) der hun framstiller historien i et falskt lys. Vel, det er vel kanskje meningen at det ikke skal være noe annet et topptungt tabloid svar på SE og Hør sjangeren. Med andre ord programmet Grosvold et tragisk tyveri av det som kunne være et øyeblikk av kvalitetstid for NRKs seere. Dsv. dette programmet er en ledd i fordummingen av TV-tittere. Ha en god fredagskveld uten TV-titting! |
|
|
|
13.04.08 - 16:30
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 Ble medlem: 13.04.2008 Bruker nr.: 38 902 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Japo
Helt enig! Fjern det kateteret! Hun sitter jo der som en lærer, eller som om hun sitter på kontoret sitt, lite inkluderende! Kunne vært gjort bedre... I utgangspunktet veldig flink, men dette var ikke helt vellykket... Likte ikke da Hagen-paret var på besøk. Helt håpløst. (Nå er ikke jeg noen stor fan av Eli Hagen, så det kan jo ha farget synet mitt noe...) Grosvold har skuffet stort. Dette programmet var tidligere et svært bra debatt program som var vert å følge med på. Nå har vi snart fått presentert alle sparkede fotball trenere i Norge, missforståtte LO ledere og avgodte statsråder (med venninner) og en som ikke kunne skrive reiseregninger men elsket sin arbeidsgiver. Sist ble vi presentert karoli slekten som lovet bot og bedring og lovet og sende sine sønner og døtrer på skolen. Listen er lang, men nå må vi snart få noe med innhold. Jeg er lei av snått og tårer i beste sendetid av forbigåtte og missforståtte og uinteressante mennesker. |
|
|
|
19.04.08 - 00:25
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 370 Ble medlem: 27.10.2004 Bruker nr.: 20 868 |
Sitat Opprinnelig skrevet av chudan
Æh...ikke for å være vemmelig, men hvorfor ser du programmet da?
Grosvold har skuffet stort. Dette programmet var tidligere et svært bra debatt program som var vert å følge med på. Nå har vi snart fått presentert alle sparkede fotball trenere i Norge, missforståtte LO ledere og avgodte statsråder (med venninner) og en som ikke kunne skrive reiseregninger men elsket sin arbeidsgiver. Sist ble vi presentert karoli slekten som lovet bot og bedring og lovet og sende sine sønner og døtrer på skolen. Listen er lang, men nå må vi snart få noe med innhold. Jeg er lei av snått og tårer i beste sendetid av forbigåtte og missforståtte og uinteressante mennesker. Forslag til andre ting du kan gjøre på en fredagskveld (gjerne flere ting samtidig) : - Lese en bok - Spille musikk - Snakke med noen - Gå en tur - Spise, drikke vin, se en god film på DVD Selv sluttet jeg å se på slike programmer for mange år siden. Og det føles veldig bra. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 20.06.13 - 08:36 |
|