Mine reisebrev |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Mine reisebrev |
24.01.06 - 16:09
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 31 Ble medlem: 24.01.2006 Bruker nr.: 29 613 |
Hei
Det er ikke så mye aktivitet her på reiseforumet :-( Men her er linken til min reise hjemmeside: http://gardkarlsen.com :-) På siden min har jeg lagt ut reisebrev med bilder og linker fra turer til f.eks. Roma, Sør-Afrika, Japan, Kina, Dubai, Kilimanjaro, Thailand, USA etc. Håper at det kan være til nytte for andre reisende. Ta kontakt hvis du har spørsmål eller kommentarer :-) Mvh Gard |
|
|
|
24.01.06 - 16:30
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 59 Ble medlem: 14.09.2004 Bruker nr.: 20 085 |
Så bra side! Det er slike sider som skaper aktivitet på disse forumene. Jeg har veldig lyst til å reise til Japan denne våren. Har du noen tips om hvor jeg bør starte. Billetter osv. Har ikke veldig god tid. Max en uke og vil ha med meg Tokyo.
|
|
|
|
24.01.06 - 17:02
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 31 Ble medlem: 24.01.2006 Bruker nr.: 29 613 |
Hei
Takk for tilbakemeldingen :-) Når det gjelder Japan så er det ikke så mye å tenke på :-) Man må bare prøve å få tak i billigst mulige billetter til Tokyo. Det en også bør vurdere er et JR togpass slik at en kan benytte tog så mye man vil når man ankommer...og dette togpasset må kjøpes før du reiser til Japan. Ellers ser det ut som det er Tokyo og Kyoto som er de mest besøkt i Japan og vi dro også innom Hiroshima. Det er uansett ganske lett å komme seg rundt når man kan bruke Shinkansen...de japanske hurtigtogene :-) NB! Det er ganske dyrt med hotell i Tokyo men ellers var det ikke så dyrt som alle vil ha det til...iallefall ikke for oss som er vant til et norsk prisnivå. |
|
|
|
25.01.06 - 08:50
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 59 Ble medlem: 14.09.2004 Bruker nr.: 20 085 |
I hvilket område i Tokyo bør man bo og hva er "must", da tenker jeg på ting du bare må ha med deg? Er det galskap å dra til Japan for bare en uke?
Andreas |
|
|
|
25.01.06 - 09:17
|
|
|
Hei
Ja, det er kanskje litt dumt å reise så langt og bare ha en uke til rådighet. I Tokyo er det flere bykjerner men det er lett å komme seg rundt med metroen. Vi bodde i Akasaka distriktet og det lå veldig strategisk plassert...det var bare noen minutter til Ginza, Shinjuku og Shibuya som er de mest kjente områdene i Tokyo :-) Mvh Gard http://gardkarlsen.com - reisebrev og bilder |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 21.05.13 - 08:03 |
|