Heia Bryne |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Heia Bryne |
17.04.02 - 08:42
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 791 Ble medlem: 03.02.2002 Bruker nr.: 2 728 |
Personlig liker jeg Bryne best, men de er jo ikke saa flinke til aa spille fotball, da.
|
|
|
|
27.11.02 - 01:59
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 4 Ble medlem: 09.05.2002 Bruker nr.: 5 443 |
Bryne æ grævlige goe te å spenna fodball. Ikkje alltid like stabile, men kem e det i Norge? Neste år ska me yppa oss midt på tabellen og pressa safta ud av Viking. Heia Bryne!! A.
Di beste gjønå tidene:4-4-2: *Lars Gaute Bø *Alf Inge Håland *Birk Engstrøm *Trond Sirevåg *Nils Steinsland *Nils Ove Hellvik *Rune Ottesen *Gabriel Høyland *Arne Larsen Økland *Magnus Flatastøl *Johannes Vold ------------------------------------------------------------------------------------ Bø Håland Engstrøm Sirevåg Steinsland Hellvik Ottesen Høyland Flatastøl Økland Vold ------------------------------------------------------------------------------------ "Nå ser eg rødt, nå ser eg kvitt, nå ser eg fodballaget mitt. Og d e Bryne, heia Bryne, sett i gang og lag eit mål" Heia Bryne!!! |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 22.05.13 - 14:36 |
|