Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

Reply to this topicStart new topic
TV-aksjonen om HIV og Aids
Uregistrert-Ragnar_*
post 18.10.01 - 15:41
Innlegg #1

Uregistrerte brukere

Hvorfor blir så mange smittet av HIV og Aids? Hva kan man gjøre for å stoppe denne epidemien?

Dette håper vi at våre nettlesere vil være med å diskutere. Du kan gjerne oppdatere deg om temaet på våre hjemmesider.

http://nrk.no/kanal/nrk1/tv_aksjonen/

Ragnar.
Go to the top of the page

+Quote Post
Lynet
post 18.10.01 - 15:59
Innlegg #2

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 18.10.2001
Bruker nr.: 516

Det er ikke Gud som har sendt denne svøpen over menneskene. Det er det menneskene selv som har sørget for. Hva sier det 6. bud om dette? Du skal ikke drive hor.

Når folk her i landet får aids, er det stort sett fordi de ikke passer seg. Enten har de sex med en som lever risikabelt på en eller annen måte, eller så er de homofile. Alle vet nå at hiv smitter via sex. Derfor kan folk takke seg selv hvis de blir smittet.

+Quote Post
Signe
post 18.10.01 - 19:02
Innlegg #3

Ble medlem: 03.07.2001
Bruker nr.: 11

Ja, tenk bare på bløderne, som har påført seg dette selv i ren kåtskap. Uff og uff.

+Quote Post
latten
post 21.10.01 - 17:06
Innlegg #4

Ble medlem: 21.10.2001
Bruker nr.: 552

For ikke å snakke om de som har kreft, de har sikkert inntatt e-stoffer eller på annen måte blitt påført dette genetisk og noen må jo ha skylda..

+Quote Post
Bergen
post 21.10.01 - 23:06
Innlegg #5

Ble medlem: 21.10.2001
Bruker nr.: 558

Jeg sender ikke svar til noen spesielle,men ville heller si at det er flott at nordmann har kunnet samle inn så mange penger til hiv/aidsramte mennesker,for de trenger både hjelp og støtte.Spesielt i ulandene.
Jeg er selv bosatt utenfor Norge,men har fullt litt med på tvaksjonen.Og jeg må si at innbyggerne her hvor jeg bor, mener ofte selv at de gir veldig mye til diverse innsamlinger.Men pussig nok,slår de aldri den norske befolkning.
Da der var innsamling for nylig til fordel for Røde kors,håpet man på å få inn 20.000kr,jeg vet ikke helt eksakt beløpet de fikk inn,men mere enn 20.000 tror jeg ikke de fikk.Sist jeg kikket på NRK og det de har fått inn lød beløpet på ca. 87.5oo kr.Flott gjort.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 25.05.13 - 22:24 RSS