Oppdagelse! |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Oppdagelse! |
19.11.02 - 23:54
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 19.11.2002 Bruker nr.: 8 769 |
La merke til en ting i dag, noe jeg har fundert på en stund nå. I dag, tirsdag, etter jobb, ca klokka 17.00, gikk jeg på toalettet. Jeg hadde holdt meg i lang tid. Da jeg startet avføringen, merket jeg at jeg fikk tårer i øynene og grøssninger på ryggen. Jeg har tidligere vært klar over at det er behagelig å føre av, men dette var en spennende oppdagelse. Finnes det noen direkte sammenheng mellom rectum og tårekanalene? I så fall; er det laget noe statistikk på om homofile er plaget med våte øyne under samleie? (eller dristige jenter for den saks skyld!) Lurer litt på dette, skal i allefall holde meg lenge før jeg går på do igjen.
Fant forresten ut her en dag at det er noe som på latin heter "Fistula ani". Dette er når kroppen danner en kanal fra endetarmen til et sted ved siden av endetarmsåpningen. Her dannes det et hull og man får altså to hull der bak. Det jeg lurer på er om det er her uttrykket "I'm gonna tear you a new asshole" kommer fra?( Fist = hånd ) Tilbakemelding hadde vært fint. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 21.05.13 - 15:35 |
|