Teknisk feil? |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Teknisk feil? |
29.10.07 - 17:55
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 29.10.2007 Bruker nr.: 37 896 |
Lurer på om det er flere enn de som stemmer på Publiners som ikke får godkjent stemmene sine?
Har selv stemt ekstremt mye, men det er ikke mange gangene jeg har fått bekreftelse på stemmene mine. Har også fått tilbakemelding om "Teknisk feil", og at jeg må prøve igjen senere. Bare så synd at den meldingen kommer leeenge etter at programmet er slutt. Skulle nesten tro hele greia er korrupt? -Publiners offer for teknisk feil?- http://www.ba-avis.no/publiners/article115335.ece |
|
|
|
30.10.07 - 00:04
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 7 Ble medlem: 28.10.2007 Bruker nr.: 37 888 |
Vi er flere som har stemt på Ida Jenshus innen lovlig stemmetiden, som ikke har fått stemmene godkjent. Vi var to bare her som fikk igjen 45 stemmer ialt, og på tilbakemeldingen stod det at det ikke var mulig å stemme på vedkommende, men send stemme til noen i et annet program som NRK sender. Dette var veldig frustrerende og vi følte det som om ingen av våre stemmer til Ida Jenshus gikk inn.
Jeg synes NRK kan forklare hva som har skjedd på disse sidene, skjønner godt at dere i Brønnøysund reagerer. Nå har jeg ad omveier fått forklart fra NRK at ved en teknisk feil har vi fått de meldingene som folk skal få når de ringer for tidlig, NRK påstår at alle stemmene innen stemmefristen er tatt med. Kanskje de ikke har vært tydelig nok på dette med NÅR folk har lov til å stemme? Musica |
|
|
|
01.11.07 - 09:12
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 01.11.2007 Bruker nr.: 37 921 |
Stemte tre ganger, men den siste der jeg stemte tidlig ble registrert. Derimot de to andre stemmene som det var et minutt igjen ble ikke estimert. Dårlig gjort mot artistene som mister sjangsen til å vinne. Trur ikke på den som sier at de blir registrert likevel, for teknikken sier noe annet.
|
|
|
|
05.11.07 - 11:42
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Administrator Innlegg: 247 Ble medlem: 21.11.2001 Bruker nr.: 1 629 |
Det er kommet flere henvendelser i forbindelse med avstemningen sist lørdag (27.10) Etter å ha gått igjennom saken, ser vi at det er blitt sendt ut feil kvitteringstone, med beskjed om feilfelding og at stemmen var avgitt utenom det tillatte tidsrom. Dette ble rettet opp under sendingen. Alle stemmene gitt innenfor det aktuelle tidsrommet er telt opp, og resultatet er det som ble vist på skjermen.
For ordens skyld: Du kan avgi din stemme per telefon og SMS fra du ser din favoritts sms-nummer og telefonnummer på TV-skjermen og til programleder Tore Strømøy stenger for avstemning. Det er altså ikke mulig å avgi stemme utenom programmet sendetid. Hilsen redaksjonen i Lyden av lørdag. |
|
|
|
05.11.07 - 12:58
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 24 Ble medlem: 17.09.2007 Bruker nr.: 37 503 |
Sitat Opprinnelig skrevet av NRK Underholdning
[B]Det er kommet flere henvendelser i forbindelse med avstemningen sist lørdag (27.10) Etter å ha gått igjennom saken, ser vi at det er blitt sendt ut feil kvitteringstone, med beskjed om feilfelding og at stemmen var avgitt utenom det tillatte tidsrom. Dette ble rettet opp under sendingen Og hvordan skal vi være så sikre på dette? Jeg synes dette begynner å ligne et litt rufsete "demokratisk" Øst-Europeisk valg, og mener vi bør få sjansen til å stemme på ny. Hva mener dere andre? |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 18.05.13 - 14:52 |
|