Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

> Gå til nettsiden

nrk.no/underholdning

Reply to this topicStart new topic
Dan Børge Akerø
Zocrates
post 06.01.07 - 22:14
Innlegg #1

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 06.01.2007
Bruker nr.: 34 700

Nå får NRK snart finne seg en annen programleder som kan lede de store programmene på tv.

Når trangen for å snakke går foran alt som skjer i programmene så blir det bare dumt.

Eksempler fra programmet i kveld, hva har Ari Behn med saken å gjøre når Prinsessen skal dele ut en pris å gjøre.

Når det gjelder et program som Idrettsgallaen, så se på svenskene hvordan ett slikt show skal gjennomføres.

Så få fjernet Dan Børge Akerø fra NRK så slipper i hvertfall lisenspengene å gå til hans lønn.

Zocrates
Go to the top of the page

+Quote Post
karsken
post 06.01.07 - 22:31
Innlegg #2

Ble medlem: 07.01.2006
Bruker nr.: 29 163

Helt enig!

Og som trofast lisensbetaler (mao. lønnsbetaler) KREVER JEG HERVED AKERØS AVGANG!!!
Skrev også innlegg i fjor, da han presterte å avbryte Kongen på direkten!

Hvis ikke NRK ser dette selv - lurer jeg på hva i hel**te produksjonen driver med?!? DETTE GÅR IKKE AN!!!

Avbryter aplaus, avbryter takketaler, avbryter-avbryter-avbryter!!!

DRITTSEKK - kalles dette på solid godt norsk!

+Quote Post
Phil O. Sophus
post 16.01.07 - 12:12
Innlegg #3

Fast bruker

Ble medlem: 09.09.2003
Bruker nr.: 13 459

Akerø passer best som sportskommentator (sammen med Limerick-Carlsen) med blomstrende språk under direktesendinger på TV - da kan han snakke seg hesere og hesere i timevis mens bildene av langrennsløpere og skiskyttere ruller i harmoni....

KK-Rike passer best til å intervjue de som kommer i mål - han er altfor pertentlig til å passe i direktesendinger av live action.

+Quote Post
cleany
post 07.02.07 - 21:35
Innlegg #4

Fast bruker

Ble medlem: 04.02.2007
Bruker nr.: 35 225

Voldsom drøy tekst-kost mot Akerø, må jeg si. Vel, han er vel den han er, men både jeg og kona etterlyser mer av "klassefesten" med NYE gjester. Der er han uslåelig med latteren og det hele! Denne serien er den beste framført av han, mener vi.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 24.05.13 - 09:41 RSS