Hvorfor ikke feriepenger til arbeidsledige? |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Hvorfor ikke feriepenger til arbeidsledige? |
26.11.02 - 19:14
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 Ble medlem: 17.11.2002 Bruker nr.: 8 684 |
Det er tydelig at FrP og KrF og resten av kostebinderiet som samarbeider med statsminister Bondeviks regime mener at arbeidsledige er en pariakaste som ikke fortjener å nyte godt av de samme sosiale goder som kommer resten av den norske befolkningen til del. Det er skammelig av FrP å ta fra de som har lite fra før.
Vår kristelige landshøvding som stadig snakker om rettferdighet, nei til mobbing, likeverd osv. osv.. hvordan kan han gå med på dette? Og stilltiende gå med på Hagens forslag om at de som ikke klarer seg økonomisk i Norge, de kan bare dra til Spania eller Portugal. I klartekst betyr vel Hagens politikk at de som ikke klarer seg selv kan dra dit peppern gror! Synd at jeg fikk rett i debatten om statsbudsjettet da jeg spådde at Bondevik kommer til å selge sin egen bestemor til spottpris så sant det er en ørliten mulighet for at han kan fortsette som statsminister. Bondevik er kvalm og maktsyk!! Ansvarlige og redelige politikere (om de finnes) bør sørge for regjeringsskifte snarest. |
|
|
|
27.11.02 - 19:46
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 373 Ble medlem: 02.09.2002 Bruker nr.: 6 780 |
Bare et spørsmål for ordens skyld:
Trodde feriepengene jeg får utbetalt kom FRA MEG SELV? Dvs. en slags spareservice fra min lønn,trukket av arb.giver? Jeg mottar i alle fall ikke lønn i juni måned, da kommer kronene fra denne kontoen. Går ut i fra at de ledige får sin trygd i 12mnd.? |
|
|
|
04.04.03 - 00:50
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 03.04.2003 Bruker nr.: 11 723 |
Det er som Virus tror. Feriepengene er ens egne penger, ikke gave fra staten eller noe sånt. Derfor er det øverste innlegget meningsløst.
Har selv vært arbeidsledig over lengre perioder og har aldri syntes at det å ikke få feriepenger har vært noe problem, får jo trygden i steden. Det får være måte på hvilke bagateller man skal henge seg opp i. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 22.05.13 - 09:00 |
|